Υπουργείο Παιδείας: Η Εγκύκλιος για την επιλογή Υπεύθυνου Σχολικού Εργαστηρίου Πληροφορικής των Γυμνασίων και ΓΕ.Λ.
Επιλογή και αρμοδιότητες Υπεύθυνου/ης Σχολικού Εργαστηρίου Πληροφορικής και Εφαρμογών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών (Y.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.) των Γυμνασίων και Γενικών Λυκείων (ΓΕ.Λ.)»

Εγκύκλιο για την επιλογή και αρμοδιότητες Υπεύθυνου/ης Σχολικού Εργαστηρίου Πληροφορικής και Εφαρμογών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών (Y.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.) των Γυμνασίων και Γενικών Λυκείων (ΓΕ.Λ.), εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας.

Δείτε εδώ τι προβλέπει η Εγκύκλιος

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Κυριάκος Μητσοτάκης
Μητσοτάκης στο υπουργικό συμβούλιο για τους σιδηρόδρομους: Θα αλλάξουν όσα δεν άλλαξαν εδώ και δεκαετίες
Η εισήγηση του πρωθυπουργού κατά τη συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου
Μητσοτάκης στο υπουργικό συμβούλιο για τους σιδηρόδρομους: Θα αλλάξουν όσα δεν άλλαξαν εδώ και δεκαετίες
σχολείο
Εκπαιδευτικοί: Αγωνιστική απάντηση στις απειλές Μητσοτάκη για απολύσεις και Ιδιωτικοποίηση
Η εκπαιδευτική κοινότητα αντιδρά στις απειλές απολύσεων και στην ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης από την κυβέρνηση Μητσοτάκη- Οι αγωνιστικές δράσεις...
Εκπαιδευτικοί: Αγωνιστική απάντηση στις απειλές Μητσοτάκη για απολύσεις και Ιδιωτικοποίηση
daskaloi
Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών: Ένα επιστημονικά εσφαλμένο και παιδαγωγικά αναποτελεσματικό μέτρο
Η αξιολόγηση συνιστά ένα καθόλα λαϊκιστικό σύνθημα - Μεταθέτει τις πολιτικές ευθύνες για την αποτυχία του κράτους να θεσμοθετήσει ένα σύγχρονο...
Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών: Ένα επιστημονικά εσφαλμένο και παιδαγωγικά αναποτελεσματικό μέτρο