ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΙΓΙΝΑΣ
Εγγραφο - οδηγία λαγός… στα πλαίσια της αυτονομίας της σχολικής μονάδας… γιατί αυτό είναι η περιβόητη αυτονομία της σχολικής μονάδας!

Ποτέ δεν πρέπει να ισχυριστεί κανείς ότι σε τούτο το εκπαιδευτικό τοπίο τα έχει δει όλα. Γιατί πολλές φορές η πραγματικότητα στην εκπαίδευση, κοντολογίς όσα συμβαίνουν, μπορεί να ξεπεράσει τη μεγαλύτερη φαντασία.

Αυτή τη φορά το νέο “απίστευτο” περιστατικό μας έρχεται από τα Δωδεκάνησα και συγκριμένα από τη Ρόδο.

Συγκεκριμένα η ΔΙΠΕ Δωδεκανήσου πήρε την "πρωτοβουλία" να στείλει οδηγίες στα σχολεία με τις οποίες και  καλεί τους συλλόγους διδασκόντων να αποφασίσουν να παρατείνουν από μόνοι τους το ωράριο των σχολικών μονάδων και να ορίσουν εφημερίες πριν από την έναρξη λειτουργίας των σχολείων (όλα τα σχολεία να ανοίγουν στις 8, αλλά στη Ρόδο στις 7.30)

Το μέλος του ΔΣ της ΔΟΕ Ντίνα Ρέππα ενημερώνει ότι η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου (ΔΙΠΕ) εξέδωσε Έγγραφο με το οποίο παραβιάζει πλήρως τους θεσμοθετημένους κανόνες λειτουργίας του σχολείου με βάση το Π.Δ. 79/2017 άρθρο 18, παρ. Α1 και Β1 και όσα προβλέπονται.

Να τι σημειώνει το μέλος του ΔΣ της ΔΟΕ:

“Το έγγραφο του ΔΙΠΕ Δωδεκανήσου είναι πολύ σοβαρό, παράνομο και επικίνδυνο!

Ο Σύλλογος Ρόδου έχει βγάλει ήδη ανακοίνωση.

Οφείλει να απαντήσει και το ΔΣ της ΔΟΕ.

Τι λέει με δυο λόγια ο ΔΙΠΕ Δωδεκανήσου;

Καθώς γονείς φέρνουν τα παιδιά τους νωρίτερα στο σχολείο και τα αφήνουν να περιμένουν στο πεζοδρόμιο (αναφέρεται στα παιδιά που δεν παρακολουθούν την πρωινή ζώνη)… τα σχολεία πρέπει να έχουν “ανοιχτές πόρτες”… οπότε ανοίξτε τις πόρτες νωρίτερα από τις 8:00 που είναι η ώρα προσέλευσης.

Ακολούθως καλεί διευθυντές και συλλόγους διδασκόντων να ορίσουν εφημερεύοντες!

Με το έγγραφο αυτό ο ΔΙΠΕ Δωδεκανήσου παραβιάζει πλήρως τους θεσμοθετημένους κανόνες λειτουργίας του σχολείου με βάση το Π.Δ. 79/2017 άρθρο 18, παρ. Α1 και Β1 και όσα προβλέπονται στα ΕΩΠ των Δηµοτικών και Νηπιαγωγείων… είναι παράνομο κι επικίνδυνο… όταν το πρωτοείδα μειδίασα… είπα, τι γράφει κοτζάμ διευθυντής εκπαίδευσης; Δεν ξέρει ούτε τα αναγκαία; Τα ξέρει απολύτως!

Έβγαλε έγγραφο οδηγία λαγό… στα πλαίσια της αυτονομίας της σχολικής μονάδας… γιατί αυτό είναι η περιβόητη αυτονομία της σχολικής μονάδας! Αυτό θέλουν να εγκαθιδρύσουν!

Να ανακαλέσει την παράνομη κι επικίνδυνη οδηγία ο ΔΙΠΕ Δωδεκανήσου.

Οι εκπαιδευτικοί και οι διευθυντ(ρι)ες-προϊσταμένες όχι μόνο δεν οφείλουν να την εφαρμόσουν αλλά αντίθετα είναι απολύτως εκτεθειμένοι αν το κάνουν!”


 

 

eggrafo rodοs

 

eggrafo_rodos_1

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

NOSOKOMEIO
Λοιμώξεις του αναπνευστικού: Tα ανθεκτικά μικρόβια έχουν κατακλύσει τα ελληνικά νοσοκομεία
Τα ελληνικά νοσοκομεία πλέον δεν είναι ασφαλή για τους ασθενείς, εξαιτίας της υψηλής συχνότητας λοιμώξεων από ανθεκτικά μικρόβια,
Λοιμώξεις του αναπνευστικού: Tα ανθεκτικά μικρόβια έχουν κατακλύσει τα ελληνικά νοσοκομεία
krio_1.jpg
Καιρός: Χειμωνιάτικη εισβολή και «βουτιά» του υδράργυρου κατά δέκα βαθμούς
Τσουχτερό κρύο θα επικρατήσει σήμερα Κυριακή, με την ψυχρή εισβολή να επηρεάζει ήδη τον καιρό της χώρας μας, καθώς η πτώση της θερμοκρασίας είναι...
Καιρός: Χειμωνιάτικη εισβολή και «βουτιά» του υδράργυρου κατά δέκα βαθμούς
sxoleio
Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς

Ο Κωνσταντίνος Καρτάλης, καθηγητής Φυσικής Περιβάλλοντος και Κλίματος στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, αναλύει...

Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς
sxoleio
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία
Είναι απορίας άξιον πώς το Υπουργείο Παιδείας θέλει να μειώσει τους αναπληρωτές ώστε να καλύπτουν μόνο έκτακτες ανάγκες και να μην αλλάζει αυτή τη...
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία