Καλλιτεχνικό Σχολείο Αργολίδας: Επιστολή μαθητών για τα προβλήματα στέγασης
 Επίσης ζητούν την τοποθέτηση εκπαιδευτικών για τις καλλιτεχνικές κατευθύνσεις χορου και κινηματογραφου καθως και την δημιουργία τμήματος χορού στην Α' Γυμνασίου ώστε να μπορέσει το σχολείο να αναπτυχθεί προς ολες τις κατευθυνσεις τις επομενες σχολικες χρονιες

Επιστολή για τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην καθημερινή, σχολική τους ζωή, απέστειλαν προς τη ΔΔΕ Αργολίδας οι μαθητές του Καλλιτεχνικού Σχολείου Αργολίδας.

Οπως τονίζουν οι μαθητές, ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα τους είναι η στέγαση.

«Αυτή τη χρονιά οι αίθουσες είναι πλήρεις, με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν επιπλέον αίθουσες για το μελλοντικό λύκειο. Ως συνέπεια πολλά παιδιά, αν δεν υπάρξει χώρος στέγασης του λυκείου του χρόνου, να αναγκαστούν να εγκαταλείψουν το καλλιτεχνικό και την ευκαιρία να ασχολούνται με κάτι που αγαπούν. Επίσης υπάρχει απώλεια αιθουσών για τις κατευθύνσεις θεάτρου, χορού και εικαστικών. Ακόμη δεν έχουμε αίθουσα- εργαστήριο θετικών επιστημών και εργαστήριο πληροφορικής, με συνέπεια το μάθημα να είναι ελλιπές και να μην γίνεται κατανοητό», τονίζουν.

Από την πλευρά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Καλλιτεχνικου Σχολείου Αργολίδας οι γονείς στηρίζουν αμέριστα την πρωτοβουλία αυτή των νεαρων μαθητών και ζητούν την ΟΡΙΣΤΙΚΗ επιλυση του στεγαστικού με την επεκταση του υφιστάμενου ή και την κατασκευή νέου κτιρίου για τις αναγκες του Καλλιτεχνικου Σχολείου.

 Επίσης ζητούν την τοποθέτηση εκπαιδευτικών για τις καλλιτεχνικές κατευθύνσεις χορου και κινηματογραφου καθως και την δημιουργία τμήματος χορού στην Α' Γυμνασίου ώστε να μπορέσει το σχολείο να αναπτυχθεί προς ολες τις κατευθυνσεις τις επομενες σχολικες χρονιες. Τονίζουν μάλιστα ότι ήδη υπάρχουν μαθητές της Α'  Γυμνασίου που έχουν περάσει με εξετάσεις στο τμήμα χορού και η διοίκηση αδικαιολόγητα αρνείται την δημιουργία του αντίστοιχου τμήματος.

Όλη η επιστολή των μαθητών

Αξιότιμε κύριε Διευθυντά Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αργολίδας,

Είμαστε οι μαθητές του Καλλιτεχνικού Σχολείου Αργολίδας και σας στέλνουμε αυτήν την επιστολή για να σας επισημάνουμε τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουμε στην καθημερινή, σχολική μας ζωή. Το Καλλιτεχνικό Σχολείο Αργολίδας φέτος συμπληρώνει τον τρίτο χρόνο λειτουργίας του, με πολλές επιτυχίες και ταυτόχρονα και με πολλές ελλείψεις. Το ενδιαφέρον και το ταλέντο των παιδιών είναι μεγάλο, καθώς μέσα από αυτό το σχολείο καλλιεργούν το πνεύμα τους και έχουν την δυνατότητα να προσλάβουν γνώσεις, που θα τους δώσουν τα απαραίτητα εφόδια για να ασχοληθούν επαγγελματικά στο μέλλον τους.

Ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα μας είναι η στέγαση. Αυτή τη χρονιά οι αίθουσες είναι πλήρεις, με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν επιπλέον αίθουσες για το μελλοντικό λύκειο. Ως συνέπεια πολλά παιδιά, αν δεν υπάρξει χώρος στέγασης του λυκείου του χρόνου, να αναγκαστούν να εγκαταλείψουν το καλλιτεχνικό και την ευκαιρία να ασχολούνται με κάτι που αγαπούν. Επίσης υπάρχει απώλεια αιθουσών για τις κατευθύνσεις θεάτρου, χορού και εικαστικών. Ακόμη δεν έχουμε αίθουσα- εργαστήριο θετικών επιστημών και εργαστήριο πληροφορικής, με συνέπεια το μάθημα να είναι ελλιπές και να μην γίνεται κατανοητό. Επιτακτική κρίνεται η ανάγκη να έρθουν λυόμενες αίθουσες προκειμένου να καλυφθούν προσωρινά οι παραπάνω ανάγκες και μέχρι να υπάρξει οριστική λύση με την επέκταση του κτιρίου στο άμεσο μέλλον. Επίσης σοβαρό είναι ότι το κτίριο μας είναι αρκετά παλιό. Έχει ελλείψεις, ελαττώματα και σε κάποιες περιπτώσεις γίνεται επικίνδυνο για εμάς τους μαθητές και τους καθηγητές μας. Χρειάζεται συνεπώς να γίνουν κάποιες επισκευές και αναβαθμίσεις ώστε η παραμονή μας σε αυτό να είναι πιο ευχάριστη και ασφαλής. Θέματα που στην εποχή που ζούμε δεν θα έπρεπε να αποτελούσαν αντικείμενο συζήτησης.

Προσθέτοντας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τον προαύλιο μας χώρο που είναι μια μεγάλη έκταση η οποία δε χρησιμοποιείται σωστά και είναι ακατάλληλη. Σαφώς, θα μπορούσαν να δημιουργηθούν αθλητικές υποδομές, όπως γήπεδα ποδοσφαίρου, βόλεϊ…., ένας μικρό θεατράκι για τις εκδηλώσεις μας, πράγμα που εξάλλου έχουμε ακούσει κατ΄ επανάληψη από τους αρμόδιους ότι θα γίνει. Με αυτόν τον τρόπο εμείς οι μαθητές θα περνούσαμε ακόμα πιο δημιουργικά τον χρόνο μας και θα αθλούμασταν κάτι που θα επιδρούσε θετικά στην ψυχολογία μας και στην υγεία μας φυσικά.

Οι καθηγητές μας έχουν ενδιαφέρον, θέληση και δημιουργικότητα. Μας στηρίζουν, ωστόσο έχουμε ακόμα ελλείψεις. Η κατεύθυνση του χορού δεν έχει την δυνατότητα υλοποίησης μαθημάτων καθώς δεν υπάρχει καθηγητής/τρια χορού. Ακόμη δεν υπάρχει καθηγητής κινηματογράφου και μουσικής.

Εμείς οι μαθητές, καθημερινά διανύουμε τεράστιες αποστάσεις για να φθάσουμε στο σχολείο μας, γιατί ξέρουμε ότι πρόκειται για ένα σχολείο με πολλές προοπτικές. Έχουμε και τη θέληση και την δημιουργικότητα. Δεν έχουμε τεράστιες απαιτήσεις, καθώς αντιλαμβανόμαστε τις δυσκολίες που τυχόν υπάρχουν. Παρόλα αυτά στο σχολείο δεν πηγαίνουμε αναγκαστικά, πηγαίνουμε γιατί μας εμπνέει, περνάμε όμορφα και έχουμε δημιουργήσει ένα πολύ φιλικό περιβάλλον. Είμαστε όλοι ενωμένοι και βοηθάμε ο ένας τον άλλο. Ως μαθητές της Γ Γυμνασίου έχουμε δημιουργήσει ένα ασφαλές περιβάλλον. Όλοι θέλουμε να δημιουργηθεί λύκειο, έτσι ώστε να συνεχίσουμε ενωμένοι. Τρία χρόνια αλληλοκατανόησης, αλληλοσεβασμού, γέλιου, εκδρομών, εκδηλώσεων δεν μας είναι αρκετά. Θα μας ήταν εξαιρετικά δυσάρεστο αν αναγκαζόμασταν να διακόψουμε βίαια τη φοίτησή μας σε κάτι που αγαπάμε και που δεν παρακολουθούμε εξαναγκαστικά. Αρνούμαστε να το αποδεχθούμε!

Όλοι θέλουμε να συνεχίσουμε να δημιουργούμε και να εξελισσόμαστε μέσα από την τέχνη. Πιστεύουμε ότι θα λάβετε υπόψη σας τα αιτήματα και προβλήματα μας. Ελπίζουμε να υπάρξει μέλλον για εμάς γιατί έχουμε να σας δείξουμε πολλά.

Με εκτίμηση

Οι μαθητές του Καλλιτεχνικού Σχολείου Αργολίδας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekpaideutikoi_aksiologisi
Συντριβή για την αξιολόγηση, νίκη για τους εκπαιδευτικούς: Μονιμοποίηση 45 νεοδιόριστων από το ΠΥΣΠΕ Α' Αθήνας!
Α΄ Σύλλογος Αθηνών: Ο αγώνας έφερε την πρώτη νίκη! Συνεχίζουμε στο δρόμο που άνοιξαν οι πρώτες/οι 45 εκπαιδευτικοί της Α΄ ΔΙΠΕ Αθήνας που...
Συντριβή για την αξιολόγηση, νίκη για τους εκπαιδευτικούς: Μονιμοποίηση 45 νεοδιόριστων από το ΠΥΣΠΕ Α' Αθήνας!
foto_education_pencils_molyvia.jpg
Ειδική Αγωγή: Τα λειτουργικά κενά στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας
Ειδική Αγωγή: Ενημέρωση από τον αιρετό Τάκη Ρουμπή για τα λειτουργικά κενά στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας
Ειδική Αγωγή: Τα λειτουργικά κενά στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας
πιερρακακης
Πιερρακάκης: Συγκρότησε 5 ομάδες στο ΥΠΑΙΘΑ για την ανάπτυξη των πληροφοριακών συστημάτων e-εγγραφές, e-doatap, GIS- based «Χωροταξικό», synsyn και formes
Οι ομάδες θα λειτουργούν εντός ωραρίου εργασίας και στην περίπτωση που θα λειτουργούν εκτός ωραρίου, θα καταβάλλεται αμοιβή σύμφωνα με τις διατάξεις...
Πιερρακάκης: Συγκρότησε 5 ομάδες στο ΥΠΑΙΘΑ για την ανάπτυξη των πληροφοριακών συστημάτων e-εγγραφές, e-doatap, GIS- based «Χωροταξικό», synsyn και formes