2ο γελ χανιων
Οποιαδήποτε πρόταση κατάργησης της λειτουργίας του Λυκείου αφήνει, ηθελημένα, χωρίς σχολική στέγη εκατοντάδες οικογένειες.

Παρουσιάζουμε σήμερα μια επιστολή που ήρθε στο alfavita.gr την οποία υπογράφουν καθηγητές/τριες του 2ου ΓΕΛ
Χανίων
και αφορά σε δημοσιεύματα και φημολογία περί μετατροπής του σχολείου σε Πειραματικό Λύκειο. 

Η Επιστολή

Από δημοσιεύματα του τοπικού και αθηναϊκού τύπου πληροφορηθήκαμε ότι η Διοίκηση επαναφέρει, με τρόπο επιτακτικό, το ζήτημα της κατάργησης υφιστάμενου Λυκείου της πόλης προκειμένου να ιδρύσει Πειραματικό Λύκειο. Οι πληροφορίες αυτές, μάλιστα, είδαν το φως της δημοσιότητας μετά την παραίτηση του Διευθυντή της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που έγινε για τον λόγο αυτό.

Οι καθηγητές/τριες του 2ου ΓΕΛ Χανίων, κατόπιν όλων αυτών, δηλώνουμε ότι:

Θεωρούμε απαράδεκτη και αντιπαιδαγωγική την κατάργηση οποιουδήποτε Λυκείου της πόλης και της μετατροπής του σε Πειραματικό. Το ενδεχόμενο αυτό θα δημιουργήσει αξεπέραστα προβλήματα στους μαθητές/τριες, και στις οικογένειές τους, καθώς η διασπορά τους σε όμορα Λύκεια είναι πρακτικά αδύνατη λόγω του μεγάλου, ήδη, αριθμού των μαθητών/τριών των υπόλοιπων Λυκείων. Τα παιδιά αυτά, με βεβαιότητα, θα αναγκαστούν να εγγραφούν  σε Λύκεια εκτός του αστικού κέντρου. Ας αναφερθεί εδώ ότι στο σχολείο μας φοιτούν, ήδη, πάνω από 340 μαθητές/τριες.

Επιπρόσθετα, το 2ο ΓΕΛ εξυπηρετεί μεγάλες πυκνοκατοικημένες περιοχές και γειτονιές μέσα στον αστικό ιστό της πόλης των Χανίων. Έτσι, οποιαδήποτε πρόταση κατάργησης της λειτουργίας του αφήνει, ηθελημένα, χωρίς σχολική στέγη εκατοντάδες οικογένειες. Ακόμα, τα Λύκεια της πόλης, όπως και το δικό μας, δεν διαθέτει επαρκείς κτιριακές υποδομές για μία τέτοια μετατροπή(για παράδειγμα στο σχολείο μας λειτουργούν, ήδη, 2 τμήματα  σε προκατασκευασμένες αίθουσες).

Επιπλέον, μας προκαλεί, απορία το γεγονός ότι επανέρχεται το συγκεκριμένο ζήτημα ύστερα από τις αρνητικές τοποθετήσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, των Συλλόγων Γονέων, της ΕΛΜΕ, του παραιτηθέντος αλλά και του τέως Διευθυντή Εκπαίδευσης, τέως και νυν Βουλευτών και Υπουργών.  

Καλούμε, επιτέλους, όλους τους αρμόδιους φορείς να αναλάβουν τις ευθύνες τους. Δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό το γεγονός ότι η Διοίκηση επί τρία χρόνια δεν έπραξε τίποτα ώστε να δημιουργηθεί νέο σχολείο τη στιγμή, μάλιστα, που ήταν γνωστό το κτιριακό πρόβλημα.  Δεν δεχόμαστε να διαταράσσεται το απαραίτητο, για την εκπαιδευτική διαδικασία, καλό κλίμα των σχολείων μας με το να επαναφέρεται, κατά τακτά διαστήματα και αδικαιολόγητα, η απειλή της κατάργησης ενός σχολείου.

Ζητάμε τα αυτονόητα: 
Να μην καταργηθεί κανένα σχολείο.
Κανένας/μία μαθητής/τρια να μην εκδιωχθεί από το σχολείο της γειτονιάς του. 
Να δοθεί εδώ και τώρα λύση στο κτιριακό πρόβλημα όλων των σχολείων.  
Κάθε άλλη ενέργεια θα μας βρει αντίθετους/ες.

ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΤΟΥ 2ου ΓΕΛ ΧΑΝΙΩΝ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ρωμη
Το σχολείο δεύτερης ευκαιρίας Ηρακλείου στη FierIDA - Roma 2025: Ενίσχυση συνεργασιών στην εκπαίδευση ενηλίκων

Το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Ηρακλείου (ΣΔΕ Ηρακλείου) συμμετείχε στην

Το σχολείο δεύτερης ευκαιρίας Ηρακλείου στη FierIDA - Roma 2025: Ενίσχυση συνεργασιών στην εκπαίδευση ενηλίκων
Σοφία Ζαχαράκη
Υπ. Παιδείας: Σήμερα η συνάντηση Ζαχαράκη με Περιφερειακούς Επόπτες και Επόπτες Ποιότητας Εκπαίδευσης
Σήμερα η ενημερωτική συνάντηση της Σοφίας Ζαχαράκη με Περιφερειακούς Επόπτες και Επόπτες Ποιότητας Εκπαίδευσης - Το πρόγραμμα
Υπ. Παιδείας: Σήμερα η συνάντηση Ζαχαράκη με Περιφερειακούς Επόπτες και Επόπτες Ποιότητας Εκπαίδευσης
foto_education_pencils_molivia.jpg
Ζάκυνθος: Πάνω από 13.600 χαμένες διδακτικές ώρες – «Το υπ. Παιδείας έθαψε ερωτήσεις για τα κενά»
«Η πολιτική της κυβέρνησης απέναντι στην εκπαίδευση συμπυκνώνεται στο τρίπτυχο: εξαθλίωση μισθών και συνθηκών εκπαίδευσης (κτήρια, υποδομές, κενά,...
Ζάκυνθος: Πάνω από 13.600 χαμένες διδακτικές ώρες – «Το υπ. Παιδείας έθαψε ερωτήσεις για τα κενά»
Δωρεά έξι θαλάμων σε νοσοκομείο του ΕΚΠΑ
ΕΚΠΑ: Δωρεά έξι θαλάμων αρνητικής πίεσης στο ΓΝ Νοσημάτων Θώρακος Αθηνών “Η Σωτηρία”
Δωρεά έξι θαλάμων αρνητικής πίεσης στο ΓΝ Νοσημάτων Θώρακος Αθηνών “Η Σωτηρία”, από την Eurobank
ΕΚΠΑ: Δωρεά έξι θαλάμων αρνητικής πίεσης στο ΓΝ Νοσημάτων Θώρακος Αθηνών “Η Σωτηρία”