Σύνολο 3.450 είναι τα οργανικά κενά στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, εκ των οποίων τα 2.621 είναι στη Γενική εκπαίδευση και τα 829 στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ), όπως αυτά προέκυψαν μετά τις Μεταθέσεις και δόθηκαν στα αρμόδια τμήματα του Υπουργείου για τις Μετατάξεις, αλλά και για τους διορισμούς του 2024, σύμφωνα με ενημέρωση του Αιρετού στο Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΚΥΣΔΕ) Θοδωρή Κατσωνόπουλου.
Το σύνολο των οργανικών κενών στη Δ.Ε. είναι 3.450
2.621 τα οργανικά κενά της Γενικής και 829 στην ΕΑΕ
Πιο συγκεκριμένα:
Γενική Εκπαίδευση (κατά κλάδο/ειδικότητα)
ΠΕ01: 71
ΠΕ02: 522
ΠΕ03: 452
ΠΕ04.01: 130
ΠΕ04.02: 133
ΠΕ04.04: 119
ΠΕ04.05: 39
ΠΕ05: 69
ΠΕ06: 100
ΠΕ07: 11
ΠΕ08: 27
ΠΕ11: 58
ΠΕ33: 25
ΠΕ34: 2
ΠΕ78: 39
ΠΕ79.01: 25
ΠΕ79.02: 1
ΠΕ80: 92
ΠΕ81: 29
ΠΕ82: 123
ΠΕ83: 70
ΠΕ84: 41
ΠΕ85: 12
ΠΕ86: 89
ΠΕ87.01: 27
ΠΕ87.02: 46
ΠΕ87.03: 14
ΠΕ87.04: 7
ΠΕ87.07: 2
ΠΕ87.08: 13
ΠΕ87.09: 22
ΠΕ87.10: 1
ΠΕ88.01: 38
ΠΕ88.02:13
ΠΕ88.03: 6
ΠΕ88.04: 9
ΠΕ88.05: 1
ΠΕ89.01: 28
ΠΕ90: 16
ΤΕ16: 2
ΤΕ01.04: 2
ΤΕ01.06: 2
ΤΕ01.07: 1
ΤΕ01.13: 1
ΤΕ01.19: 8
ΤΕ02.02: 6
ΤΕ02.04: 1
ΔΕ01.17: 8
ΔΕ02.01: 35
ΔΕ02.02: 33
Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (κατά κλάδο/ειδικότητα):
7 ΠΕ01, 106 ΠΕ02, 276 ΠΕ03, 4 ΠΕ06, 68 ΠΕ08, 24 ΠΕ11, 2 ΤΕ01.19, 1 ΤΕ01.13, 2 ΔΕ01.14, 34 ΠΕ04.01, 12 ΠΕ04.02, 7 ΠΕ04.04, 4 ΠΕ04.05, 21 ΠΕ78, 24 ΠΕ79.01, 28 ΠΕ80, 1 ΠΕ81, 4 ΠΕ82, 3 ΠΕ83, 26 ΠΕ86, 3 ΠΕ87.02, 9 ΠΕ87.03, 1 ΠΕ87.05, 1 ΠΕ87.06, 1 ΠΕ87.10, 40 ΠΕ88.01, 32 ΠΕ88.02, 3 ΠΕ88.03, 32 ΠΕ88.04, 8 ΠΕ88.05, 21 ΠΕ89.01, 22 ΠΕ89.02, 1 ΤΕ02.05, 1 ΤΕ02.06
Με 52.000 αναπληρωτές εκπαιδευτικούς οι νέοι 4-5.000 διορισμοί εκπαιδευτικών είναι σταγόνα στον ωκεανό
Από τη στιγμή που οι διορισμοί του 2024 δεν καλύψουν όλα τα εναπομείναντα μετά τις Μεταθέσεις οργανικά κενά, σε συνδυασμό με τη μη σύσταση οργανικών θέσεων και σύμφωνα πάντα με το ισχύον πλαίσιο λειτουργίας, θα έχουμε έναν αριθμό πλέον των 50.000 αναπληρωτών που θα προσληφθούν.
Με το ισχύον πλαίσιο λειτουργίας, πάντα θα έχουμε ένα πολύ μεγάλο αριθμό Αναπληρωτών και ως εκ τούτου καθίστανται ανεδαφικές οι υποσχέσεις που έχουν κατά καιρούς ακουστεί για μείωση του αριθμού αναπληρωτών, μιας και δεν υφίσταται συγκεκριμένο πλάνο.
Πως μπορεί να λειτουργήσει η σχολική εκπαίδευση με μόνιμα ¨ελαστικούς" εργαζόμενους;
Ο Υπουργός Παιδείας καταθέτοντας τον “οδικό χάρτη” της τετραετίας 2023-2026 ανέφερε ότι κάθε χρόνο θα έχουμε 4 με 5.000 μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών σημειώνοντας παράλληλα ότι «επιστρέφουμε στην κανονικότητα, σταδιακά, ως προς τη στελέχωση των σχολικών μονάδων με προσωπικό αυξανόμενα μόνιμο, με 4 έως 5 χιλιάδες νέες προσλήψεις το χρόνο».
Το τι ακριβώς σημαίνουν τα λόγια του υπουργού Παιδείας λέγοντας ότι «επιστρέφουμε στην κανονικότητα» και τι απέγινε η «υποσχετική» και ο στόχος της Νίκης Κεραμέως που έλεγε και ξαναέλεγε «ο αναπληρωτής να είναι αυτό που λέει η λέξη, να αναπληρώνει σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης κι όχι να αναπληρώνει για 5-10 έτη» μπορεί κανείς τώρα εύκολα να καταλάβει.
Στο πλαίσιο αυτό και με βάση όσα έχει πει το επιτελείο του υπουργείου Παιδείας οι αναπληρωτές αναμένεται να είναι αυτό που λέει η λέξη σε πάνω από 30 χρόνια! Γιατί με μόνιμους διορισμούς 4-.5.000 ετησίως (δηλαδή λίγο περισσότερους από αυτούς που κάθε χρόνο συνταξιοδοτούνται) ούτε σε 30 χρόνια δεν λύνεται το πρόβλημα.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη