Ανακοίνωση εξέδωσε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 73ου Δημοτικού Σχολείου Δήμου Αθηναίων σχετικά με την ανάκληση αποφάσεων κατανομής τμημάτων.
Όπως τονίζεται, αιφνιδιαστικά «ο νέος Αναπληρωτής Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Αττικής Αθ. Νικολόπουλος, στις 22-07-2024 ανακαλεί όλες τις αποφάσεις κατανομής τμημάτων λόγω φοίτησης μαθητών/τριών με διαγνωσμένες αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και ειδικές μαθησιακές δυσκολίες για το διδακτικό́ έτος 2024-2025, στην περιοχή ευθύνης της Δ/νσης Π.Ε. Α΄ Αθήνας».
Εκτός των άλλων, η συγκεκριμένη απόφαση διαλύει τον προγραμματισμό των σχολείων και των εκπαιδευτικών.
Η ανακοίνωση
«Μέσα στο κατακαλόκαιρο το Υπουργείο Παιδείας αιφνιδιάζει τους/ις μαθητές/ριες με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και τις οικογένειές τους, αλλά και το σύνολο των μαθητ(ρι)ών και τους/ις εκπαιδευτικούς. Με σκοπό τη μείωση του κόστους για εκπαίδευση ως την τελική υποβάθμιση της.
Με απόφασή του (ΑΠ 14330/22.07.2024) ο νέος Αναπληρωτής Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Αττικής Αθ. Νικολόπουλος, στις 22-07-2024 ανακαλεί όλες τις αποφάσεις κατανομής τμημάτων λόγω φοίτησης μαθητών/τριών με διαγνωσμένες αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και ειδικές μαθησιακές δυσκολίες για το διδακτικό́ έτος 2024-2025, στην περιοχή́ ευθύνης της Δ/νσης Π.Ε. Α΄ Αθήνας. Απόφαση που στηρίζεται στην πρόσφατη εγκύκλιο του Γενικού Γραμματέα του ΥΠΑΙΘΑ (Φ.7/80483/Δ1/15-7-2024), στην οποία προσδιορίζονται οι προϋποθέσεις κατάτμησης τμημάτων και μείωσης μαθητών ανά τμήμα. Η ισότιμη ένταξη, η κοινωνικοποίηση στο σχολικό περιβάλλον και η απρόσκοπτη πρόσβαση στην γνώση δεν είναι εφικτές με τις προϋποθέσεις που θέτει. Επιπλέον είναι σαφές ότι ¨εν μέσω θέρους¨ διαλύεται ο προγραμματισμός των σχολείων αλλά και των εκπαιδευτικών.
Η απόφαση αυτή επηρεάζει και το σχολείο μας μιας και ανακαλείται ο χωρισμός του τμήματος της Γ΄ τάξης. Κατάτμηση που αποφασίστηκε τον Ιούνιο του 2024, ύστερα από σύμφωνη γνώμη των συμβούλων Γενικής και Ειδικής Αγωγής. Το συγκεκριμένο τμήμα έχει 25 μαθητές/ριες με 3 εγκρίσεις για Παράλληλη Στήριξη και τουλάχιστον 3 γνωματεύσεις για ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Ενώ αυτό το τμήμα θα έπρεπε από την Α΄ Δημοτικού να είχε χωριστεί, αυτό δεν έγινε και τα επιπλέον παιδιά μετακινήθηκαν σε γειτονικά σχολεία. Ένας από τους βασικούς λόγους του μη χωρισμού ήταν ότι δεν υπήρχε αίθουσα που θα μπορούσε να υποστηρίξει κάτι τέτοιο και αυτό επειδή το κτίριο δεν ανήκει στον Δήμο αλλά στην ΓΕΧΑ η οποία αρνείται συστηματικά να παραχωρήσει αίθουσες στο σχολείο παρόλο που παραμένουν κλειστές και σε αχρηστία.
Πρέπει ο Δήμος αλλά και το Υπουργείο να αναλάβουν άμεσα πρωτοβουλίες για την επίλυση του χρόνιου αυτού προβλήματος. Ο Σύλλογος Γονέων και άλλοι φορείς του εκπαιδευτικού κινήματος χρόνια τώρα το προσπαθούν. Σε μια χρονική στιγμή μάλιστα που ο Δήμος δείχνει να έχει ξεκινήσει τις ενέργειες, έρχεται ο νέος Αναπληρωτής Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης και το Υπουργείο Παιδείας να υποβαθμίσουν ακόμη περισσότερο την εκπαιδευτική διαδικασία!
Απαιτούμε άμεσα να ανακληθεί αυτή η απόφαση! Να συνεχίσουν με δύο τμήματα τα παιδιά της Γ΄ τάξης του 73ου Δημοτικού Σχολείου του Δήμου Αθηναίων!
Καλούμε σε συλλογική και συντονισμένη δράση όλους τους φορείς της εκπαιδευτικής κοινότητας.
Υπερασπιζόμαστε τα δικαιώματα των παιδιών με αναπηρίες, ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και μαθησιακές δυσκολίες και όλων των μαθητών/τριών μας.
Παλεύουμε για δημόσια, δωρεάν και ανοιχτή συμπεριληπτική παιδεία, ενάντια σε κάθε είδους διακρίσεις και ταξικούς διαχωρισμούς.
Θα αγωνιστούμε με κάθε μέσο ώστε να ικανοποιηθεί το δίκαιο αίτημά μας!»
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
Νέα έρευνα συνδέει γνωστά μαγειρικά λάδια με κίνδυνο καρκίνου του παχέος εντέρου
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής - Αιτήσεις έως 30/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση