φωτο
Τι υποστηρίζει το Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών Π.Ε.

Με ανακοίνωσή του το Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών Π.Ε. τονίζει την ανάγκη για άμεση λύση για τους μόνιμους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων της Π.Ε. στο πρόβλημα που δημιούργησε η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ με την καθυστέρηση ίδρυσης νέων οργανικών θέσεων.

Όπως αναφέρεται, «είναι προφανές πως στο ΥΠΑΙΘΑ δεν είναι σε θέση να κάνουν έναν στοιχειώδη βασικό προγραμματισμό και να λαμβάνουν πολιτικές αποφάσεις προς όφελος των Σχολείων και της εκπαιδευτικής κοινότητας. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μην ιδρυθούν οι οργανικές θέσεις πριν τη διαδικασία των μεταθέσεων, ώστε όλοι οι συνάδελφοι να είχαν τη δυνατότητα της ευρύτητας των επιλογών στις υπηρεσιακές μεταβολές. Το «επιτελικό κράτος» κατάφερε να δημιουργήσει το απόλυτο μπάχαλο».

Η ανακοίνωση

«Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ κινήθηκε, για μια ακόμη φορά, με απίστευτη προχειρότητα στην ίδρυση των νέων οργανικών θέσεων ειδικοτήτων που έγιναν με τους αγώνες του Κλάδου. Ως Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών Π.Ε. με ανακοίνωσή μας στις 15/3/2024 ( ΑΔΗΡΙΤΗ Η ΑΝΑΓΚΗ ΙΔΡΥΣΗΣ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ - Αυτόνομο Δίκτυο (aytonomo-diktyo.gr) ) είχαμε επισημάνει έγκαιρα το θέμα και ζητούσαμε την άμεση ίδρυση των οργανικών θέσεων σύμφωνα με τις ανάγκες της Δημόσιας Εκπαίδευσης.

Γι’  άλλη μια φορά, ο υπουργός του ΥΠΑΙΘΑ που αρέσκεται στις συχνές παρουσιάσεις στα ΜΜΕ, απαξιώνοντας να συνομιλήσει με τη ΔΟΕ, εμφανίζεται να είναι πλήρως αποκομμένος από την πραγματικότητα που επικρατεί στα δημόσια σχολεία. Συγκεκριμένα, η πολιτική ηγεσία προχώρησε στην ίδρυση οργανικών θέσεων με πολύ μεγάλη χρονική καθυστέρηση και ενώ είχαν προηγηθεί οι μεταθέσεις από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ. Αυτή η πολιτική τους επιλογή δημιουργεί σοβαρή και κατάφωρη αδικία σε μεγάλη μερίδα ειδικοτήτων εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Είναι προφανές πως στο ΥΠΑΙΘΑ δεν είναι σε θέση να κάνουν έναν στοιχειώδη βασικό προγραμματισμό και να λαμβάνουν πολιτικές αποφάσεις προς όφελος των Σχολείων και της εκπαιδευτικής κοινότητας. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μην ιδρυθούν οι οργανικές θέσεις πριν τη διαδικασία των μεταθέσεων, ώστε όλοι οι συνάδελφοι να είχαν τη δυνατότητα της ευρύτητας των επιλογών στις υπηρεσιακές μεταβολές. Το «επιτελικό κράτος» κατάφερε να δημιουργήσει το απόλυτο μπάχαλο.

  • Απαιτούμε από την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ να προβεί άμεσα στις απαραίτητες ενέργειες ώστε να αρθεί η αδικία που γίνεται σε βάρος των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων καθώς και των ΕΕΠ-ΕΒΠ, που χρόνια εργάζονται στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και δεν μπορούν να βρεθούν στον τόπο κατοικίας τους. Δε θα ανεχτούμε τις ελλείψεις στον σχεδιασμό και τις αβελτηρίες των ιθυνόντων της κυβέρνησης της ΝΔ να τις πληρώσουν και πάλι οι εκπαιδευτικοί.
  • Καλούμε τη ΔΟΕ να παρέμβει στο ΥΠΑΙΘΑ και να λάβει όλα τα μέτρα που απαιτούνται για την επίλυση του σοβαρού αυτού ζητήματος.»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/02

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πλακι
Σκληρή απάντηση Πλακιά σε Βορίδη - «Βάζετε και τον εαυτό σας στο κάδρο των ευθυνών»
«Πιο τίμιο να κοιτάξετε τη δουλειά σας παρά να προσπαθείτε να μειώσετε όλους εμάς», λέει ο Πλακιάς στο Βορίδη
Σκληρή απάντηση Πλακιά σε Βορίδη - «Βάζετε και τον εαυτό σας στο κάδρο των ευθυνών»
panelladikes
Πανελλήνιες 2025: Νέος ακαδημαϊκός χάρτης για αποφοίτους ΕΠΑΛ - Οι σχολές και τα τμήματα πρόσβασης
Καθορίστηκαν οι σχολές και τα τμήματα για την πρόσβαση αποφοίτων ΕΠΑ.Λ. στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
Πανελλήνιες 2025: Νέος ακαδημαϊκός χάρτης για αποφοίτους ΕΠΑΛ - Οι σχολές και τα τμήματα πρόσβασης