EKPAIDEYTIKOI

Η επιλογή της ηγεσίας του Υπουργείου να διαμορφώσει τιμωρητικούς όρους στη συνδικαλιστική δράση κλιμακώνεται και εξακτινώνεται. Μετά τη ΔΙΔΕ Κιλκίς, Χανίων και Λάρισας συνεχίζει σε αυτή τη διαδρομή με πρόσημο τον διοικητικό αυταρχισμό η ΔΙΔΕ Αχαΐας.

Για δεύτερη φορά στο διάστημα του καλοκαιριού υλοποιώντας τις κατευθύνσεις της κυβερνητικής πολιτικής   καλεί  διευθυντές που συμμετείχαν στην απεργία – αποχή ενάντια στη γραφειοκρατική και  βαθιά αντιπαιδαγωγική διαδικασία της  «αξιολόγησης», να απολογηθούν για το κατοχυρωμένο δικαίωμά τους, να κάνουν πράξη τις συλλογικές αποφάσεις των συνδικαλιστικών τους οργάνων.

Η παραπομπή αυτή διαμορφώνεται ως μια επιλογή αποστερημένη από το πρόσημο της  νομιμοποίησης διοικητικά και νομικά καθώς οι εκπαιδευτικοί συμμετείχαν στη νόμιμη απεργία - αποχή που είχε προκηρυχθεί από τις Συνδικαλιστικές τους Οργανώσεις

Αυτή η ενέργεια έρχεται κατόπιν των αλλεπάλληλων εκφοβιστικών εγκυκλίων, και προσφυγών του ΥΠΑΙΘ στα δικαστήρια. Η κυβέρνηση και το Υπουργείο επιχειρούν να μετατρέψουν σε πειθαρχικό αδίκημα τη συμμετοχή στην απεργία.

Η κλήση των απεργών εκπαιδευτικών σε πειθαρχικό και οι απειλές για καθαίρεσή τους, αποτελεί σοβαρή αντιδημοκρατική κλιμάκωση καθώς συμβαίνει πρώτη φορά από το 1974 για συνδικαλιστικούς λόγους. Είναι μια επιλογή διοικητικά, νομικά αλλά και πολιτικά πρωτόγνωρη για τα μεταπολιτευτικά δεδομένα και διαμορφώνει όρους καχεκτικής λειτουργίας για τη συνδικαλιστική δράση και τις συνδικαλιστικές ελευθερίες. Αποτυπώνει με όρους αξιακούς τις στοχεύσεις μιας πολιτικής που διαμορφώνει ουσιαστικούς φραγμούς στα μορφωτικά δικαιώματα μέσα από νέα νομοσχέδια για το Δημόσιο Σχολείο και την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση,  καθώς και τις εκατοντάδες συγχωνεύσεις και μη εγκρίσεις τμημάτων πανελλαδικά που μονιμοποιούν τμήματα των 25-28 μαθητριών και μαθητών. 

Επιβεβαιώνει την εργαλειοποίηση της διαδικασίας της έννοιας και της διαδικασίας της αξιολόγησης με όρους επιτηδευμένης επικοινωνίας ώστε να μετακυλήσει σε εκπαιδευτικούς, γονείς αλλά και  τους ίδιους τις/τους  μαθητριες/ές  τις αποκλειστικές ευθύνες για τα αδιέξοδα του σημερινού σχολείου. Σκοπό έχει την διαμόρφωση των συνθηκών εκείνων που θα οδηγήσουν σταδιακά στην απομείωση του δημόσιου χαρακτήρα της εκπαίδευσης και  τον μετασχηματισμό της. Δηλαδή την  κατηγοριοποίηση των σχολείων που διαμορφώνει συνθήκες υποβάθμισης τους, τη μεταφορά του ”κόστους” στους γονείς μέσα από την ουσιαστική μείωση των δημοσίων δαπανών αλλά και την μετατροπή του ρόλου των εκπαιδευτικών σε με μια νέα πραγματικότητα που θα θεμελιώνεται στην αυστηρότητα και τον φόβο.

Με αυτή την ενέργεια η Διευθύντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Aχαΐας επιδεικνύει εμφατικά μια διάθεση να κλιμακώσει περαιτέρω την στοχοποίηση και ποινικοποίηση της συνδικαλιστικής δράσης στον κλάδο των εκπαιδευτικών, ο οποίος αγωνίζεται για την υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου και της ανάγκης η εκπαίδευση να ανταποκριθεί στην ιερή αποστολή της για ενίσχυση της μάχης για μόρφωση, δουλειά, ζωή με δικαιώματα για εκπαιδευτικούς και μαθητές.

Τα παραπάνω σημειώνει σε ανακοίνωσή της η ΟΛΜΕ η οποία στηρίζει την κινητοποίηση της Α΄ ΕΛΜΕ Αχαΐας σήμερα Τετάρτη 28/8 και ώρα 10.30 π.μ. στη ΔΔΕ Αχαΐας. 

Η ανακοίνωση

Ο.Λ.Μ.Ε.: Με ανυποχώρητο αγώνα, υπερασπιζόμαστε την ελευθερία της συνδικαλιστικής δράσης!

Η επιλογή της ηγεσίας του Υπουργείου να διαμορφώσει τιμωρητικούς όρους στη συνδικαλιστική δράση κλιμακώνεται και εξακτινώνεται. Μετά τη ΔΙΔΕ Κιλκίς, Χανίων και Λάρισας συνεχίζει σε αυτή τη διαδρομή με πρόσημο τον διοικητικό αυταρχισμό η ΔΙΔΕ Αχαΐας. Για δεύτερη φορά στο διάστημα του καλοκαιριού υλοποιώντας τις κατευθύνσεις της κυβερνητικής πολιτικής   καλεί  συναδέλφους διευθυντές που συμμετείχαν στην απεργία – αποχή ενάντια στη γραφειοκρατική και  βαθιά αντιπαιδαγωγική διαδικασία της  «αξιολόγησης», να απολογηθούν για το κατοχυρωμένο δικαίωμά τους, να κάνουν πράξη τις συλλογικές αποφάσεις των συνδικαλιστικών τους οργάνων.

Η παραπομπή αυτή διαμορφώνεται ως μια επιλογή αποστερημένη από το πρόσημο της  νομιμοποίησης διοικητικά και νομικά καθώς οι εκπαιδευτικοί συμμετείχαν στη νόμιμη απεργία - αποχή που είχε προκηρυχθεί από τις Συνδικαλιστικές τους Οργανώσεις

Αυτή η ενέργεια έρχεται κατόπιν των αλλεπάλληλων εκφοβιστικών εγκυκλίων, και προσφυγών του ΥΠΑΙΘ στα δικαστήρια. Η κυβέρνηση και το Υπουργείο επιχειρούν να μετατρέψουν σε πειθαρχικό αδίκημα τη συμμετοχή στην απεργία.

Η κλήση των απεργών εκπαιδευτικών σε πειθαρχικό και οι απειλές για καθαίρεσή τους, αποτελεί σοβαρή αντιδημοκρατική κλιμάκωση καθώς συμβαίνει πρώτη φορά από το 1974 για συνδικαλιστικούς λόγους. Είναι μια επιλογή διοικητικά, νομικά αλλά και πολιτικά πρωτόγνωρη για τα μεταπολιτευτικά δεδομένα και διαμορφώνει όρους καχεκτικής λειτουργίας για τη συνδικαλιστική δράση και τις συνδικαλιστικές ελευθερίες. Αποτυπώνει με όρους αξιακούς τις στοχεύσεις μιας πολιτικής που διαμορφώνει ουσιαστικούς φραγμούς στα μορφωτικά δικαιώματα μέσα από νέα νομοσχέδια για το Δημόσιο Σχολείο και την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση,  καθώς και τις εκατοντάδες συγχωνεύσεις και μη εγκρίσεις τμημάτων πανελλαδικά που μονιμοποιούν τμήματα των 25-28 μαθητριών και μαθητών. 

Επιβεβαιώνει την εργαλειοποίηση της διαδικασίας της έννοιας και της διαδικασίας της αξιολόγησης με όρους επιτηδευμένης επικοινωνίας ώστε να μετακυλήσει σε εκπαιδευτικούς, γονείς αλλά και  τους ίδιους τις/τους  μαθητριες/ές  τις αποκλειστικές ευθύνες για τα αδιέξοδα του σημερινού σχολείου. Σκοπό έχει την διαμόρφωση των συνθηκών εκείνων που θα οδηγήσουν σταδιακά στην απομείωση του δημόσιου χαρακτήρα της εκπαίδευσης και  τον μετασχηματισμό της. Δηλαδή την  κατηγοριοποίηση των σχολείων που διαμορφώνει συνθήκες υποβάθμισης τους, τη μεταφορά του ”κόστους” στους γονείς μέσα από την ουσιαστική μείωση των δημοσίων δαπανών αλλά και την μετατροπή του ρόλου των εκπαιδευτικών σε με μια νέα πραγματικότητα που θα θεμελιώνεται στην αυστηρότητα και τον φόβο.

Με αυτή την ενέργεια η Διευθύντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Aχαΐας επιδεικνύει εμφατικά μια διάθεση να κλιμακώσει περαιτέρω την στοχοποίηση και ποινικοποίηση της συνδικαλιστικής δράσης στον κλάδο των εκπαιδευτικών, ο οποίος αγωνίζεται για την υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου και της ανάγκης η εκπαίδευση να ανταποκριθεί στην ιερή αποστολή της για ενίσχυση της μάχης για μόρφωση, δουλειά, ζωή με δικαιώματα για εκπαιδευτικούς και μαθητές.

Στέκουμε ανυποχώρητοι!

Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ στηρίζει την κινητοποίηση της Α΄ ΕΛΜΕ Αχαΐας την Τετάρτη 28/8 και ώρα 10.30 π.μ. στη ΔΔΕ Αχαΐας. Με τη μαζική μας παρουσία και με όπλο μας την αλληλεγγύη και τον ανυποχώρητο αγώνα, υπερασπιζόμαστε την ελευθερία της συνδικαλιστικής δράσης

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pierrakakis new2
Πιερρακάκης: Νέα ομάδα εργασίας για τη βελτιστοποίηση της διαδικασίας προσλήψεων των εκπαιδευτικών - Ονόματα
Το αντικείμενο της ομάδας περιλαμβάνει τον συντονισμό, την οργανωτική και διαδικαστική υποστήριξη, τον σχεδιασμό, καθώς και την παρακολούθηση της...
Πιερρακάκης: Νέα ομάδα εργασίας για τη βελτιστοποίηση της διαδικασίας προσλήψεων των εκπαιδευτικών - Ονόματα
ekav-650_0_0_0.jpg
Τραγωδία στη Θεσσαλονίκη: Νεκρό 10χρονο παιδί– Κατέρρευσε μπροστά στη μητέρα του
ο 10χρονος ψώνιζε με τη μητέρα του σε εμπορικό κέντρο όταν ξαφνικά ένιωσε αδιαθεσία λέγοντας ότι δεν μπορεί να αναπνεύσει.
Τραγωδία στη Θεσσαλονίκη: Νεκρό 10χρονο παιδί– Κατέρρευσε μπροστά στη μητέρα του
texniti noimosini
Τεχνητή Νοημοσύνη: Βγαίνουν οι πρώτοι 1000 πιστοποιημένοι εκπαιδευτικοί στην Ελλάδα
Ραγδαίες οι εξελίξεις με την Εισαγωγή εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης στο σχολείο - Πότε θα βγουν οι πρώτοι 1000 εκπαιδευτικοί οι οποίοι θα έχουν στα...
Τεχνητή Νοημοσύνη: Βγαίνουν οι πρώτοι 1000 πιστοποιημένοι εκπαιδευτικοί στην Ελλάδα