teacher
Τα κενά Δευτεροβάθμιας και Πρωτοβάθμιας Γενικής Παιδείας, ΕΑΕ και ΕΕΠ - ΕΒΠ

Σήμερα Παρασκευή 30 Αυγούστου, το υπουργείο Παιδείας θα ανακοινώσει τις προσλήψεις χιλιάδων αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ και αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας και Πρωτοβάθμιας (Ειδικότητες) εκπαίδευσης και Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ

Σύμφωνα με τον patreas στο pde.gr τα κενά Δευτεροβάθμιας Γενικής Παιδείας για Α' Φάση Αναπληρωτών είναι τα παρακάτω:
 

ΕΙΔΙΚ.

ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΣ

ΠΡΟΤΥΠΑ - ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ

ΣΥΝΟΛΟ

ΠΕ01

259

0

3

262

ΠΕ02

544

292

49

885

ΠΕ03

199

143

23

365

ΠΕ04.01

138

90

11

239

ΠΕ04.02

53

44

3

100

ΠΕ04.04

73

50

7

130

ΠΕ04.05

29

0

0

29

ΠΕ05

141

0

1

142

ΠΕ06

300

0

8

308

ΠΕ07

130

0

2

132

ΠΕ08

90

0

3

93

ΠΕ11

298

0

4

302

ΠΕ33

10

0

0

10

ΠΕ34

3

0

0

3

ΠΕ78

41

0

0

41

ΠΕ79.01

90

0

4

94

ΠΕ80

123

89

1

213

ΠΕ81

36

8

0

44

ΠΕ82

106

31

0

137

ΠΕ83

69

15

0

84

ΠΕ84

28

6

1

35

ΠΕ85

9

0

1

10

ΠΕ86

355

223

12

590

ΠΕ87.01

9

3

0

12

ΠΕ87.02

44

16

0

60

ΠΕ87.03

34

4

0

38

ΠΕ87.04

5

2

0

7

ΠΕ87.05

1

0

0

1

ΠΕ87.08

14

0

0

14

ΠΕ87.09

21

0

0

21

ΠΕ87.10

1

0

0

1

ΠΕ88.01

28

4

0

32

ΠΕ88.02

18

1

0

19

ΠΕ88.03

2

0

0

2

ΠΕ88.04

4

0

0

4

ΠΕ88.05

6

0

0

6

ΠΕ89.01

19

1

0

20

ΠΕ90

2

6

0

8

ΠΕ91.01

4

0

0

4

ΠΕ91.02

9

0

0

9

ΤΕ01.04

1

0

0

1

ΤΕ01.19

12

0

0

12

ΤΕ02.02

1

0

0

1

ΔΕ01.17

5

0

0

5

ΔΕ02.01

19

0

0

19

ΔΕ02.02

23

0

0

23

ΣΥΝΟΛΟ

3406

1028

133

4567


Σχεδόν όλα είναι πλήρους ωραρίου (γι’ αυτό και δεν διακρίνονται σε πλήρους και μειωμένου).
Το crash-test των φετινών προσλήψεων Αναπληρωτών θα είναι η Δευτεροβάθμια Γενική. Όχι μόνο για το πώς θα πάει η φετινή χρονιά, αλλά και για την αποτίμηση της ιστορίας με την μετατροπή πιστώσεων προσλήψεων Αναπληρωτών για την πραγματοποίηση διορισμών Μονίμων. Δύσκολα τα πράγματα ακόμα και για κάλυψη έστω του 50% στις πολυπληθείς ειδικότητες.

Κενά Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ για Α' Φάση Αναπληρωτών:
 

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΣΜΕΑΕ-ΑΠΩ

ΣΜΕΑΕ-ΑΜΩ

Τ.Ε.-ΑΠΩ

Τ.Ε.-ΑΜΩ

ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ-ΑΠΩ

ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ-ΑΜΩ

ΠΕ01.ΕΑΕ

4

1

0

0

0

0

ΠΕ02.ΕΑΕ

165 + 48 ΚΕΔΑΣΥ

2

136

4

1511

26

ΠΕ03.ΕΑΕ

84 + 25 ΚΕΔΑΣΥ

1

50

2

641

18

ΠΕ04.01.ΕΑΕ

42 + 3 ΚΕΔΑΣΥ

1

46

3

339

13

ΠΕ04.02.ΕΑΕ

13 + 1 ΚΕΔΑΣΥ

2

10

0

124

6

ΠΕ04.04.ΕΑΕ

10

1

10

1

95

3

ΠΕ04.05.ΕΑΕ

7

0

3

0

35

2

ΠΕ06.ΕΑΕ

22

7

0

0

0

0

ΠΕ08.ΕΑΕ

75

3

0

0

0

0

ΠΕ11.ΕΑΕ

50

6

0

1

0

0

ΠΕ78.ΕΑΕ

25

2

0

0

0

0

ΠΕ79.01.ΕΑΕ

33

5

1

0

0

0

ΠΕ80.ΕΑΕ

20

2

0

0

0

0

ΠΕ81.ΕΑΕ

1

1

0

0

0

0

ΠΕ82.ΕΑΕ

10

0

0

0

0

0

ΠΕ83.ΕΑΕ

1

0

0

0

0

0

ΠΕ84.ΕΑΕ

1

0

0

0

0

0

ΠΕ86.ΕΑΕ

51

5

0

0

0

0

ΠΕ87.01.ΕΑΕ

1

0

0

0

0

0

ΠΕ87.02.ΕΑΕ

1

0

0

0

0

0

ΠΕ87.03.ΕΑΕ

7

1

0

0

0

0

ΠΕ87.05.ΕΑΕ

1

0

0

0

0

0

ΠΕ87.06.ΕΑΕ

4

0

0

0

0

0

ΠΕ87.08.ΕΑΕ

1

0

0

0

0

0

ΠΕ87.09.ΕΑΕ

2

0

0

0

0

0

ΠΕ87.10.ΕΑΕ

1

0

0

0

0

0

ΠΕ88.01.ΕΑΕ

35

0

0

0

0

0

ΠΕ88.02.ΕΑΕ

33

1

0

0

0

0

ΠΕ88.03.ΕΑΕ

2

0

0

0

0

0

ΠΕ88.04.ΕΑΕ

31

1

0

0

0

0

ΠΕ88.05.ΕΑΕ

9

0

0

0

0

0

ΠΕ89.01.ΕΑΕ

29

3

0

0

0

0

ΠΕ89.02.ΕΑΕ

25

0

0

0

0

0

ΠΕ91.01.ΕΑΕ

5

0

0

0

0

0

ΤΕ01.13.ΕΑΕ

1

0

0

0

0

0

ΤΕ01.19.ΕΑΕ

0

1

0

0

0

0

ΤΕ02.06.ΕΑΕ

1

0

0

0

0

0

ΤΕ02.07.ΕΑΕ

0

1

0

0

0

0

ΔΕ01.14.ΕΑΕ

1

0

0

0

0

0

ΣΥΝΟΛΟ

881

47

256

11

2745

68

 

Κενά Πρωτοβάθμιας Γενικής Παιδείας για Α' Φάση Αναπληρωτών (πλην ΠΕ60/ΠΕ70):
 

ΚΛΑΔΟΣ

ΑΠΩ

ΑΜΩ

ΣΥΝΟΛΟ

ΠΕ05

68

112

180

ΠΕ06

725

16

741

ΠΕ07

29

110

139

ΠΕ08

723

9

732

ΠΕ11

1089

7

1096

ΠΕ79.01

510

12

522

ΠΕ86

406

11

417

ΠΕ91.01

335

18

353

ΠΕ91.02

28

2

30

ΣΥΝΟΛΟ

3913

297

4210


Υπάρχουν και περίπου 900 κενά ΠΕ06 ΑΜΩ για το πρόγραμμα «ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» με Κωδικό ΟΠΣ 6001982

Οι ΣΜΕΑΕ της Πρωτοβάθμιας έχουν περίπου 400 κενά ειδικοτήτων (πλην ΠΕ60/ΠΕ70).

ΕΒΠ: 1900 κενά
ΕEΠ: περίπου 5000 κενά, εκ των οποίων πάνω από τα μισά είναι για Σχολικούς Νοσηλευτές.

Σύμφωνα με τον προγραμματισμό του ΥΠΑΙΘΑ, την Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2024 οι προσλαμβανόμενοι αναπληρωτές θα υποβάλλουν Αίτηση-Δήλωση προτιμήσεων στο ΟΠΣΥΔ για τοποθέτηση σε σχολικές μονάδες. Θα πληροφορηθούν μέσω γραπτού μηνύματος SMS για τη σχολική μονάδα ανάληψης υπηρεσίας την επόμενη ημέρα και ακολούθως οφείλουν να παρουσιαστούν και να αναλάβουν υπηρεσία από την Πέμπτη 05 έως και την Παρασκευή 06 Σεπτεμβρίου 2024. 

Ωστόσο αυτός ο προγραμματισμός είναι δύσκολο πλέον να τηρηθεί καθώς δεν θα έχει ολοκληρωθεί από τις διευθύνσεις εκπαίδευσης  η τοποθέτηση των εκπαιδευτικών που διορίστηκαν.

Ας δούμε όμως τώρα ποιες κατηγορίες αναπληρωτών αναμένεται να προσληφθούν την Παρασκευή 30 Αυγούστου

1. Ανακοίνωση των ονομάτων των προσληφθέντων αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ

Ολοκληρώνεται η επανεκτίμηση των κενών των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), τα οποία αποστέλλονται από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης (ΠΔΕ) στο Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ), εξαιτίας της ύπαρξης μεγάλου αριθμού αδειών νεοδιόριστων, κυρίως ανατροφής, αλλά και των πιθανών κενών που θα προκύψουν από την υποβολή αιτήσεων νεοδιόριστων μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) ειδικών κατηγοριών, τις οποίες προβλέπει σχετική Εγκύκλιος, που εκδόθηκε την Πέμπτη 22 Αυγούστου 2024 με προθεσμία αιτήσεων από 23.08. 2024 έως 26.08.2024  

Σύμφωνα με τον προγραμματισμό του ΥΠΑΙΘΑ λίγο μετά την ανακοίνωση οι προσλαμβανόμενοι αναπληρωτές θα υποβάλλουν Αίτηση-Δήλωση προτιμήσεων στο ΟΠΣΥΔ για τοποθέτηση σε σχολικές μονάδες.

Θα πληροφορηθούν μέσω γραπτού μηνύματος SMS για τη σχολική μονάδα ανάληψης υπηρεσίας την επόμενη ημέρα και ακολούθως οφείλουν να παρουσιαστούν και να αναλάβουν υπηρεσία σε προθεσμίες που θα οριστούν από το υπουργείο Παιδείας.

2. Ανακοίνωση των ονομάτων των προσληφθέντων αναπληρωτών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης, Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης

Στην παρούσα φάση δεν καταχωρίστηκαν λειτουργικά κενά των Τάξεων Υποδοχής (Τ.Υ.) Ι και ΙΙ Ζ.Ε.Π., των τμημάτων εναλλακτικής ενισχυτικής διδασκαλίας στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ – Υποστήριξη σχολικών μονάδων ΕΠΑΛ» (Μ.Ν.Α.Ε.), των ΔΥΕΠ, καθώς και του Έτους Μαθητείας των ΕΠΑ.Λ.

Σύμφωνα με τον προγραμματισμό του ΥΠΑΙΘΑ λίγο μετά την ανακοίνωση οι προσλαμβανόμενοι αναπληρωτές θα υποβάλλουν Αίτηση-Δήλωση προτιμήσεων στο ΟΠΣΥΔ για τοποθέτηση σε σχολικές μονάδες.

Θα πληροφορηθούν μέσω γραπτού μηνύματος SMS για τη σχολική μονάδα ανάληψης υπηρεσίας την επόμενη ημέρα και ακολούθως οφείλουν να παρουσιαστούν και να αναλάβουν υπηρεσία σε προθεσμίες που θα οριστούν από το υπουργείο Παιδείας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

trofes-stomaxi-512x320.jpg
Τροφές και ροφήματα που δεν πρέπει να καταναλώνουμε με άδειο στομάχι
Oρισμένα τρόφιμα και ροφήματα, ενδέχεται να μας προκαλέσουν πεπτικά προβλήματα αν δεν έχουμε ήδη καταναλώσει κάτι άλλο προηγουμένως ή αν δεν τα...
Τροφές και ροφήματα που δεν πρέπει να καταναλώνουμε με άδειο στομάχι
pota-cocktail.jpg
Ποια ποτά νοθεύονται περισσότερο: Πως να το αντιληφθείτε και πως να προφυλαχθείτε
Το φαινόμενο της νοθείας παρατηρείται κυρίως σε νυχτερινά μαγαζιά, μπαρ και πίστες, και σπάνια σε ταβέρνες
Ποια ποτά νοθεύονται περισσότερο: Πως να το αντιληφθείτε και πως να προφυλαχθείτε