ypaith2
ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ/INTIME NEWS
Τι ισχύει με το ωράριο και τη συμπλήρωση διδακτικού ωραρίου εκπαιδευτικών

Ο γενικός γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας κ. Ι. Κατσαρός εξέδωσε την εγκύκλιο για τη λειτουργία των Δημοτικών σχολείων για το σχολικό έτος 2024-2025.

Στην εγκύκλιο περιλαμβάνονται επίσης το ωράριο και η συμπλήρωση διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών.

Ωράριο εκπαιδευτικών

Το εβδομαδιαίο υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας των εκπαιδευτικών που υπηρετούν στα Δημοτικά Σχολεία ορίζεται βάσει της περ. β, παρ. 1 του άρθρου 49 του ν. 4547/2018 (Α΄102).

Επισημαίνεται ότι, σύμφωνα με την παρ. 5, άρθρο 42 του ν. 4823/2021 (Α΄ 136), Υποδιευθυντής/ντρια ορίζεται στις σχολικές μονάδες όπου φοιτούν περισσότεροι από εκατόν είκοσι (120) μαθητές. Αν στις σχολικές μονάδες φοιτούν περισσότεροι από διακόσιους εβδομήντα (270) μαθητές, ορίζεται και δεύτερος Υποδιευθυντής/ντρια.

Επισημαίνεται ότι, οι Διευθυντές/ντριες - Προϊστάμενοι/μένες των Δημοτικών Σχολείων φροντίζουν ώστε όλοι/όλες οι εκπαιδευτικοί, συμπεριλαμβανομένων και των ιδίων, να καλύπτουν πλήρως το διδακτικό ωράριό τους. Ως προς το εργασιακό ωράριο σε καμία περίπτωση δεν παραβιάζεται η σχετική διάταξη του άρθρου 245 του ν. 4512/2018 (Α΄5) σύμφωνα με την οποία ο/η εκπαιδευτικός δεν υποχρεούται να παραμείνει στο σχολείο πέραν των έξι (6) ωρών.

Ως προς την ανάθεση διδασκαλίας από τον/την Διευθυντή/ντρια ή τον/την Προϊστάμενο/μένη της σχολικής μονάδας και των εξωδιδακτικών εργασιών, ισχύουν τα όσα αναφέρονται στα άρθρα 100 και 101 του ν.4823/2021 (Α’136) αντίστοιχα.

Συμπλήρωση Διδακτικού Ωραρίου Εκπαιδευτικών

Η διαδικασία συμπλήρωσης ωραρίου των εκπαιδευτικών γίνεται σύμφωνα με την παρ. 5 του άρθρου 33 του ν. 4386/2016 (Α΄83) με θέμα: «Ρυθμίσεις για την έρευνα και άλλες διατάξεις».

Η συμπλήρωση ωραρίου των εκπαιδευτικών πρέπει να προκύπτει από τις ώρες ανάθεσης στα αντίστοιχα τμήματα διδασκαλίας (σύμφωνα με τους τομείς σπουδών) και τη συμπλήρωση ωραρίου στην περίπτωση που δεν υπάρχει σχετικό τμήμα/τομέας σπουδών.

Προσοχή: Οι ώρες που διδάσκει ο/η εκπαιδευτικός σε τμήματα/τομείς σπουδών δεν θα πρέπει να δηλώνονται ως συμπλήρωση ωραρίου, αλλά να αποτυπώνονται στις σχετικές αναθέσεις.

Οι Διευθυντές/ντριες των Σχολικών Μονάδων πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την καταχώριση της συμπλήρωσης ωραρίου στο ΠΣ myschool των εκπαιδευτικών που είναι τοποθετημένοι στη μονάδα τους. Υπενθυμίζεται ότι η συγκεκριμένη καταχώριση γίνεται ακολουθώντας τη διαδρομή Προσωπικό -> Τοποθετήσεις εργαζομένων στον φορέα μου -> Λεπτομέρειες ωραρίου εργασίας του εργαζομένου.

Επειδή, ανάλογα με την περιγραφή του ωραρίου εργασίας, ενδέχεται να προκύπτουν επιπλέον διοικητικές ιδιότητες για τον εκπαιδευτικό, συνιστάται να γίνεται έλεγχος καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους, προκειμένου να είναι ορθά καταχωρημένη η Περιγραφή ωραρίου εργασίας - και κατ’ επέκταση η Κατηγορία (Μείωση – Συμπλήρωση – Υπερωρία).

Δείτε ΕΔΩ την εγκύκλιο

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 9/9

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mathites
Νέο σχολικό έτος: Αλλαγές στις απουσίες που «μένει» ο μαθητής - Επαρκής κι ανεπαρκής φοίτηση
Σχολεία 2024: Η νέα απόφαση για τις απουσίες των μαθητών - Επαρκής κι ανεπαρκής φοίτηση
Νέο σχολικό έτος: Αλλαγές στις απουσίες που «μένει» ο μαθητής - Επαρκής κι ανεπαρκής φοίτηση
taxi
Τι προβλέπεται για τον αριθμό των μαθητών ανά τμήμα όταν φοιτούν και μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή αναπηρία;
Πότε ο αριθμός των μαθητών του τμήματος μπορεί να μειώνεται και να υπολείπεται συνολικά κατά τρεις (3) μαθητές από το μέγιστο προβλεπόμενο
Τι προβλέπεται για τον αριθμό των μαθητών ανά τμήμα όταν φοιτούν και μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή αναπηρία;
kefalonia
Πώς βρήκε στέγη μια δασκάλα στην Κεφαλονιά μετά τους σεισμούς του 1953...
Ο παππούς δεν σκέφτηκε "και τί με κόφτει εμένανε", αφού τα παιδιά του είχαν ξεσκολίσει. Η δασκάλα έπρεπε κάπου να μείνει.
Πώς βρήκε στέγη μια δασκάλα στην Κεφαλονιά μετά τους σεισμούς του 1953...