katsaros
Ο Γενικός Γραμματέας μίλησε για τις συγχωνεύσεις Τμημάτων, το κτιριακό πρόβλημα των σχολείων και τη χρήση των κινητών τηλεφώνων στα σχολεία.

Ο Γενικός Γραμματέας Α/θμιας και Β/θμιας και ΕΑΕ του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού  Ιωάννης Κατσαρός, μίλησε στην εκπομπή “Συνδέσεις” της ΕΡΤ για τις συγχωνεύσεις Τμημάτων, το κτιριακό πρόβλημα των σχολείων και τη χρήση των κινητών τηλεφώνων στα σχολεία.

Τι ισχύει για συγχωνεύσεις τμημάτων-κτιριακό και κινητά στα σχολεία

“Επί της ουσίας υπάρχει μια εφαρμογή της προβλεπόμενης νομοθεσίας. Η νομοθεσία δεν προβλέπει τμήματα μεγαλύτερα των 25 μαθητών στο Δημοτικό και στο Νηπιαγωγείο και των 27 μαθητών στο Γυμνάσιο και στην Γ Λυκείου 25. Αυτό λοιπόν τηρείται απαραίτητα και η οδηγία που είχε σταλεί ήταν να μην υπερβεί κανένα σχολεία αυτό το όριο.

Εφαρμόζεται αυτή η νομοθεσία και Τμήματα που ήταν των 12 μαθητών και των 13 μαθητών συνενώθηκαν για να γίνουν 24 ή 25 οι μαθητές. Η νομοθεσία είναι σαφής, δεν μπορεί να λειτουργεί Τμήμα με λιγότερους από 15 μαθητές. Οπου υπάρχουν παραπάνω μαθητές, (60 περιπτώσεις είναι αυτή τη στιγμή) λόγω μετεγγραφών, εγγραφών εκπρόθεσμων κλπ θα γίνουν τα απαραίτητα από τους Διευθυντές ώστε οι μαθητές να είναι μέσα στο όριο.”.

Σχολικά κτίρια

“Εχουμε 13.000 σχολικές μονάδες και τα κτίρια στα οποία στεγάζονται είναι περισσότερα. Το κτιριακό είναι ευθύνη των Δήμων. Οι Δήμοι κάθε καλοκαίρι κάνουν τις παρεμβάσεις που χρειάζονται, παρόλα αυτά το κτιριακό απόθεμα της χώρας είναι πολλών χρόνων και αυτό μας δημιουργεί υποχρέωση να ξαναδούμε κάποια από τα στοιχεία. Ο σχεδιασμός μας θα περιλαμβάνει μια προτεραιοποίηση η οποία θα γίνει κατόπιν υποδείξεως των Δήμων. Το Υπουργείο θα έχει συμβολή στο βαθμό που θα χρειασθούν κάποια στοιχεία”.

Κινητά στα σχολεία

“Εχουμε πολλά σχολεία Γυμνάσια και Λύκεια τα οποία δεν επέτρεπαν και κανένας μαθητής δεν είχε κινητό. Ηταν το περιβάλλον τέτοιο και είχαν πείσει τους μαθητές να μην έχουν κινητό. Δεν είναι όμως κάτι γενικευμένο και τα αποτελέσματα των ερευνών δείχνουν πως είχαμε καλύτερες επιδόσεις, καλύτερο σχολικό κλίμα, καλύτερες σχέσεις μεταξύ των μαθητών, στα σχολεία που το κινητό ήταν εκτός σχολικού περιβάλλοντος. Εμείς συνδέουμε τη χρήση του κινητού μέσα στο σχολείο με συγκεκριμένες συνέπειες, τις οποίες θα έχουν ως εργαλείο στα χέρια τους οι εκπαιδευτικοί. Θα έχουμε αποβολή μονοήμερη στην περίπτωση που το κινητό βγει στην επιφάνεια, στην περίπτωση εμφανούς κατοχής κινητού, τριήμερη στην περίπτωση βιντεοσκόπησης, πενθήμερη στην περίπτωση βιντεοσκόπησης για άσκηση bullying και σε αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος σε περίπτωση πλήρους κακόβουλης πράξης. Αλλά δεν θα πάμε πρώτη μέρα να μαλώσουμε, να απειλήσουμε τα παιδιά, θα τα πείσουμε όμως πολύ σύντομα.”

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 12/9

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Συμβούλιο της Επικρατείας - ΣΤΕ
ΣτΕ: Αντισυνταγματική η διάταξη που δεν υπολόγιζε την προϋπηρεσία στην ιδιωτική εκπαίδευση
Έκδοση αποφάσεων της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικράτειας για την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας σε ιδιωτικά σχολεία
ΣτΕ: Αντισυνταγματική η διάταξη που δεν υπολόγιζε την προϋπηρεσία στην ιδιωτική εκπαίδευση