Ζ Μακρή
ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΟΥ ΙΣΜΗΝΗ/INTIME NEWS
Ζ.Μακρή: Μιλήσατε για αδιαφανείς προσλήψεις στο ψηφιακό φροντιστήριο. Είναι διαφανέστατες και σύμφωνες με την προκήρυξη η οποία έχει βγει και στην οποία ορθότατα υπολογίζεται η φροντιστηριακή εμπειρία

Κανένα πρόβλημα με τις προσλήψεις για το Ψηφιακό Φροντιστήριο δεν είδε η υφυπουργός Παιδείας κ.Ζέττα Μακρή, παρά τις αντιδράσεις των εκπαιδευτικών που διαπίστωσαν ότι οι όροι συμμετοχής άλλαξαν αφότου έληξε η προθεσμία υποβολής αιτήσεων, με αποτέλεσμα να προσμετρηθεί και η προϋπηρεσία και σε Φροντιστήρια.

Παρότι αυτή η αλλαγή οδήγησε στο παράδοξο να προσληφθεί εκπαιδευτικός για να κάνει μάθημα στα παιδιά, και η οποία βρισκόταν στον αριθμό... 27.000+ του πίνακα των Φιλολόγων, αλλά και να διατυπωθούν καταγγελίες για αίσθηση αδιαφάνειας, η κ.Μακρή, απαντώντας στη Βουλή σε σχετική ερώτηση του προέδρου της Νίκης κ.Νατσιού, απάντησε ότι οι προσλήψεις αυτές ήταν «διαφανέστατες και σύμφωνες με την προκήρυξη η οποία έχει βγει και στην οποία ορθότατα υπολογίζεται η φροντιστηριακή εμπειρία, γιατί η αμεσότητα που πρέπει να υπάρχει, την οποία κατά κάποιο τρόπο εμποδίζει ή διαφοροποιεί το ψηφιακό φροντιστήριο, είναι εξαιρετικά ισχυρό προσόν»

Συγκεκριμένα, ο κ.Νατσιός είχε ρωτήσει:

«Διαφημίζετε με τυμπανοκρουσίες το ψηφιακό φροντιστήριο. Είμαστε η μοναδική χώρα στον πλανήτη που έχει αυτόν τον θεσμό αντί να έχει την ενισχυτική διδασκαλία που έτσι θα μπορούσε να παταχθεί και η παραπαιδεία. Και το χειρότερο είναι ότι προσλαμβάνετε με απολύτως αδιαφανή κριτήρια εκπαιδευτικούς ακόμα και με φροντιστηριακή προϋπηρεσία και τους μοριοδοτείτε σκανδαλωδώς, προκειμένου να στήσετε τον δικό σας επιτελικό κομματικό στρατό. 
Από τα ιλαροτραγικά που συνέβησαν ήταν να αναγνωρίζεται η εμπειρία σε φροντιστήριο μόνο για το ψηφιακό φροντιστήριο, αλλά όχι για τα σχολεία και να βγαίνει απόφαση μοριοδότησης προϋπηρεσίας φροντιστηρίου αφού έχουν ολοκληρωθεί οι αιτήσεις πρόσληψης». 

Η απάντηση της Ζ.Μακρή

Γράφετε στο κείμενό σας ότι αποκρύπτεται τεχνηέντως ο πρωτοφανής αναβρασμός που υπάρχει στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Όσο ανακριβές είναι αυτό, τόσο ανακριβές θα ήταν να πω κι εγώ ότι διογκώνεται και σκοπίμως αυτός ο αναβρασμός. Άρα, λοιπόν, δεν ισχύει.
Όμως, θέλω να απαντήσω για την ενισχυτική διδασκαλία για την οποία μας ψέξατε ότι δεν την έχουμε και να σας ενημερώσω ότι η ενισχυτική διδασκαλία στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα υπάρχει ήδη από την προηγούμενη τετραετία της Κυβέρνησης Μητσοτάκη.
Μιλήσατε για αδιαφανείς προσλήψεις στο ψηφιακό φροντιστήριο. Είναι διαφανέστατες και σύμφωνες με την προκήρυξη η οποία έχει βγει και στην οποία ορθότατα υπολογίζεται η φροντιστηριακή εμπειρία, γιατί η αμεσότητα που πρέπει να υπάρχει, την οποία κατά κάποιο τρόπο εμποδίζει ή διαφοροποιεί το ψηφιακό φροντιστήριο, είναι εξαιρετικά ισχυρό προσόν και ορθότατα λαμβάνεται υπ’ όψιν. 
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

taksi
Συγχωνεύσεις σχολείων στο Αιγάλεω: Μήνυμα για casus belli στο Υπουργείο Παιδείας
«Η εκπαιδευτική κοινότητα σε συντονισμό και κοινή δράση με τις συλλογικότητες των γονέων, τους Δήμους, κάθε φορέα της κοινωνίας των πολιτών και κάθε...
Συγχωνεύσεις σχολείων στο Αιγάλεω: Μήνυμα για casus belli στο Υπουργείο Παιδείας