ΙΕΠ: Κείμενα επί κειμένων για την αξιολόγηση με «καλές πρακτικές» και οδηγούς δράσεων
Στο πλαίσιο της «προσπάθειας για ενίσχυση των σχολείων με στόχο την αποτελεσματική εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης» 

Σειρά κειμένων γύρω από την αξιολόγηση δημοσιεύει τελευταία το ΙΕΠ, σε μια προσπάθεια να πείσει τους εκπαιδευτικούς να συμμετάσχουν στη διαδικασία παρά τις αντιδράσεις και παρά τα ενιαία κείμενα που έχει ετοιμάσει η ΔΟΕ. Αναλυτικά:

Είκοσι έξι νέες «Καλές Πρακτικές Σχεδίων Δράσης σχολείων» προστέθηκαν στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ  παρέχοντας στους/στις εκπαιδευτικούς πολύτιμη υποστήριξη για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση δράσεων.

Αυτές οι ενδεικτικές Πρακτικές ξεχώρισαν από τις Εκθέσεις Εξωτερικής Αξιολόγησης των Συμβούλων Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης, μετά από προτάσεις των ίδιων των σχολείων στην Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης.

Δείτε εδώ τις νέες καλές πρακτικές

Το ΙΕΠ συνεχίζει να ενισχύει τη διαδικασία αυτοαξιολόγησης και τη δημιουργία κοινοτήτων μάθησης για τη συνεχή
βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου. Σύμφωνα με το ΙΕΠ,

Η ανάρτηση των Καλών Πρακτικών στοχεύει:

  1. στην επιβράβευση των σχολείων και στην ανάδειξη του έργου τους
  2. στη λειτουργία τους ως εργαλεία υποστήριξης και μάθησης
  3. στη διάχυση του έργου των σχολείων στην εκπαιδευτική κοινότητα.

Επισημαίνονται τα εξής:

  • Λόγω του μεγάλου αριθμού των προτεινόμενων Καλών Πρακτικών, οι Καλές Πρακτικές που αναρτώνται είναι ενδεικτικές.
  • Κατά την επεξεργασία των Καλών Πρακτικών (γλωσσική επιμέλεια, μορφοποίηση κ.λπ.) προκειμένου να έχουν μια ενιαία μορφή, έχουν αφαιρεθεί αναφορές σε ονόματα εκπαιδευτικών, διευθυντών και ΣΕΕ/ΣΕ, ενώ παραμένουν ονόματα εξωτερικών συνεργατών (που έχουν π.χ. συμβάλει σε επιμορφώσεις κ.λπ.). Έχουν επίσης αφαιρεθεί σύνδεσμοι που παραπέμπουν σε ιστοσελίδες όπως το YouTube ή άλλο υλικό που δημιουργεί θέματα πνευματικής ιδιοκτησίας, περιέχει διαφημίσεις κ.λπ.
  • Η διαδικασία της ανάδειξης Καλών Πρακτικών αποτελεί διαρκές έργο της Μονάδας Ποιότητας και Αξιολόγησης και ο ιστότοπος θα εμπλουτίζεται συνεχώς με νέες.

Οι οδηγοί

Επίσης, το ΙΕΠ δημοσίευσε δύο νέους οδηγούς για την υποστήριξη του σχεδιασμού και την υλοποίηση δράσεων με θέμα την «Ετεροπαρατήρηση μεταξύ Εκπαιδευτικών» και την «Ενδοσχολική Επιμόρφωση» 

Όπως αναφέρει ανακοίνωση του ΙΕΠ, συνεχίζεται  η προσπάθεια για ενίσχυση των σχολείων με στόχο την αποτελεσματική εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης και τη δημιουργία κοινοτήτων μάθησης που συμβάλλουν στη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου.

Οι νέοι οδηγοί για την αξιολόγηση σχολείων

Δείτε εδώ αναλυτικά τον οδηγό για την Ενδοσχολική επιμόρφωση

Δείτε εδώ αναλυτικά τον οδηγό για την Ετεροπαρατήρηση μεταξύ εκπαιδευτικών

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 9/10

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

viasmos.jpg
Γαλλία – Υπόθεση Πελικό: «Μου προσέφερε τη γυναίκα του έναντι εργασιών στον κήπο»
Δύο μάρτυρες περιέγραψαν στο δικαστήριο της Αβινιόν πώς προσκαλούσε ο Ντομινίκ Πελικό τους άνδρες για να βιάσουν την σύζυγό του
Γαλλία – Υπόθεση Πελικό: «Μου προσέφερε τη γυναίκα του έναντι εργασιών στον κήπο»
syntaxi-atm.jpg
Κιλκίς: Ταχυδρομικός υπάλληλος έβαλε «χέρι» στις καταθέσεις συγχωριανών του και έγινε «καπνός»
Τι λένε θύματα και οι συγγενείς τους για την απάτη που αγγίζει τις 300.000 ευρώ
Κιλκίς: Ταχυδρομικός υπάλληλος έβαλε «χέρι» στις καταθέσεις συγχωριανών του και έγινε «καπνός»