Η 1η τάξη του 3ου Δημοτικού σχολείου Περιστερίου εκπέμπει SOS !
Δεν έχουν περάσει λίγες εβδομάδες από την έναρξη της σχολικής χρονιάς και η κατάσταση στο 3ο Δημοτικό σχολείο Περιστερίου είναι εξαιρετικά ανησυχητική. Συγκεκριμένα, στην 1η Δημοτικού, μια τάξη με 24 μαθητές, τα προβλήματα είναι πολλά.
Όπως μας μαρτυρούν τα ίδια μας τα παιδιά και επιβεβαιώνουν και οι δασκάλες
• Ενώ στην τάξη είναι πολλά τα παιδάκια που έχουν μαθησιακές κ όχι μόνο δυσκολίες, είναι μόνο μία η δασκάλα παράλληλης στήριξης για τους μαθητές που χρειάζονται υποστήριξη για όλη την ώρα του προγράμματος. Αυτό δυσκολεύει όχι μόνο τους μαθητές που χρειάζονται βοήθεια, αλλά όλο το τμήμα που δύσκολα βρίσκει τους ρυθμούς του.
• Δυστυχώς σε μια τόσο πολυπληθή και ιδιαίτερη τάξη, τα περιστατικά συγκρούσεων μεταξύ των μαθητών είναι πολλά και συνεχώς αυξάνονται. Αρκετά παιδιά γυρίζουν σπίτι τους χτυπημένα και φοβισμένα. Στην ευαίσθητη ηλικία των 6 ετών και της εισαγωγής στο Δημοτικό, είναι ανάγκη να δοθεί άμεσα λύση και όχι να αφήσουμε να γίνουν τα χειρότερα.
• Αξίζει να σημειωθεί πως η αίθουσα διδασκαλίας είναι μικρότερη από τα προβλεπόμενα τετραγωνικά ανά μαθητή, κάτι που δυσχεραίνει ακόμα περισσότερο την κατάσταση. Αν προσθέσουμε το ότι για το μάθημα πληροφορικής στριμώχνονται 24 μαθητές σε αίθουσα / πρώην αποθήκη 9 θέσεων υπολογιστών, θα θέλαμε να μάθουμε ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη αν πχ σε ένα σεισμό τα πρωτάκια πανικοβληθούν και γίνει κάποιο ατύχημα.
• Τέλος γνωρίζουμε ότι αρκετοί γονείς είχαν αιτηθεί να εγγραφούν τα παιδιά τους στο σχολείο μας και τα αιτήματά τους απορρίφθηκαν. Ο λόγος προφανής, αφού λόγω συγχωνεύσεων η οδηγία του υπουργείου είναι όλες οι τάξεις να φτάσουν στο όριο των 25 μαθητών.
Την Τετάρτη 9 Οκτώβρη πήγαμε οι ίδιοι οι γονείς στην Πρωτοβάθμια κ συναντηθήκαμε με το διευθυντή της υπηρεσίας κ. Ιωάννη Κάππο. Δυστυχώς, ο κ. Κάππος όχι μόνο δεν μας έδωσε καμία λύση επικαλούμενος νόμους και εγκυκλίους, αλλά μετέθετε διαρκώς τις ευθύνες του αλλού. Συγκεκριμένα για το θέμα της ασφάλειας των παιδιών στην αίθουσα και για τις δυσκολίες στην εκπαιδευτική διαδικασία είπε υπεύθυνη είναι η δασκάλα, για το ότι είναι παράνομο να βρίσκονται 24 μαθητές σε μια μικρή αίθουσα μας είπε υπεύθυνη είναι η διευθύντρια και ο Δήμος, και για το ότι απέρριψε 9 μαθητές της γειτονιάς να εγγραφούν στην 1η τάξη είπε φταίει το ίδιο το σχολείο που τον Μάρτιο (!!) δεν είχε ελεύθερη αίθουσα. Όταν του τονίσαμε ότι από 01/09/24 υπάρχει κενή αίθουσα κ είχε επίσημα ενημερωθεί, μας είπε ότι τώρα είναι αργά και το τμήμα δεν σπάει λόγω των νέων νόμων περί συγχωνεύσεων.
Ενημερώνουμε το διευθυντή της Πρωτοβάθμιας κ. Ιωάννη Κάππο, τον υπουργό Παιδείας κ. Κυριάκο Πιερρακάκη καθώς και κάθε αρμόδιο που επιλέγει να μην δίνει λύση πως δεν θα σταματήσουμε μέχρι να κερδίσουμε τα αυτονόητα. Για οποιοδήποτε ατύχημα η απόλυτη ευθύνη βρίσκεται στα χέρια τους.
Τι ζητάμε;
Απαιτούμε τα παιδιά μας να πηγαίνουν στο σχολείο τους και να επιστρέφουν σπίτι τους ασφαλή και χαρούμενα.
Θέλουμε να μορφώνονται και να κερδίζουν γνώσεις σε φυσιολογικούς ρυθμούς και όχι να αφεθούν στην τύχη τους.
Για το καλό των παιδιών μας, ζητάμε από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γ’ Αθήνας
1. Να στείλει άμεσα στην τάξη μας 2η δασκάλα παράλληλης στήριξης που θα αναλάβει να βοηθήσει τα παιδιά που το δικαιούνται σε όλη την έκταση του προγράμματος.
2. Να στείλει στο σχολείο μας ακόμα μια εκπαιδευτικό ώστε να σπάσει η τάξη της 1ης Δημοτικού σε 2 τμήματα για να μπορέσει το μάθημα να γίνεται κανονικά και με ασφάλεια.
Γονείς της 1ης τάξης του 3ου Δημοτικού σχολείου Περιστερίου
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη