Αλήθεια, που πάμε σχετικά με τη Δημόσια Εκπαίδευση;
«Κάναμε την παρέλασή μας, είπαμε το όχι, γυρίζουμε στην πραγματικότητα των σχολείων μας»

Και κάπως έτσι φτάσαμε στον Νοέμβριο. Και αφού διατρανώσαμε το εθνικό μας αίσθημα, κάναμε την παρέλασή μας, είπαμε το όχι, γυρίζουμε στην πραγματικότητα των σχολείων μας.

Ακόμα τα κενά παραμένουν, περιμένοντας αναπληρωτές να τα καλύψουν - σίγουρα πολλοί από αυτούς δεν θα δεχτούν το διορισμό τους, έχοντας βρει άλλους τρόπους βιοπορισμού τους- και θα εκφράσουμε τάχα και έκπληξη γιατί δεν δέχονται τον διορισμό τους.

Σε μια κατηγορία σχολείων όπως αυτά  της Ειδικής Αγωγής τα προβλήματα με τα κενά είναι περισσότερα. Στη  δική μας σχολική μονάδα υπάρχουν τουλάχιστον 6 κενά. Βέβαια η ομάδα αυτή των μαθητών είναι μειοψηφία και η φωνή τους δεν ακούγετε, γι αυτό ας γίνουμε εμείς η φωνή τους.

Μετά έχουμε το πρόβλημα της υλικοτεχνικής υποδομής.

Δεν έχει γίνει τίποτα, τα κτίρια παραμένουν γερασμένα και αυξάνεται η επικινδυνότητα καθημερινά. Και μετά όταν έρθει το κακό πέφτουμε από τα σύννεφα και ψάχνουμε  εξιλαστήρια θύματα να τους φορτώσουμε τις αστοχίες και την ανικανότητά μας, δείτε το παράδειγμα με την πόρτα που έπεσε σε σχολείο στην Κηφισιά με αποτέλεσμα τον τραυματισμό μαθητή.

Τι έφταιξε άραγε εκεί αν όχι οι αστοχίες των εργολάβων του εκάστοτε δήμου.

Και μια και αναφέρθηκα στους δήμους έχουμε και την πλήρη κατάρρευση στη χρηματοδότηση των σχολείων μετά την κατάργηση των Σχολικών Επιτροπών.

Στο δήμο Αμαρουσίου, που είναι το σχολείο μου, έχουν δοθεί στα σχολεία για λειτουργικά έξοδα  π.χ είδη καθαριότητας, γραφική ύλη, αγορές φαρμακείου, επιδιορθώσεις βλαβών και ζημιών, το ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ μεγάλο ποσό των 500 ευρών για το δίμηνο  Σεπτεμβρίου - Οκτωβρίου. Ναι καλά  ακούσατε σε ένα γενικά πλούσιο δήμο το ποσό για τα σχολεία ανά μήνα  είναι 250 ΕΥΡΩ...

Τρομάζω βέβαια να ρωτήσω πόσα θα ήταν τα έξοδα της χθεσινής παρέλασης.

Γιατί είμαστε του φαίνεστε..............φαίνεται..

ΑΝ θέλουμε να έχουμε μια  δημόσια παιδεία που να ανταποκρίνεται στις στοιχειώδεις ανάγκες της χώρας μας, πρέπει να στελεχώσουμε άμεσα τα σχολεία μας με το απαραίτητο προσωπικό ( δεν αναφέρομαι για το τι γίνεται στην ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ, γιατί εκεί κάθε οικογένεια πλέον γνωρίζει)  και να δοθούν από τους  Δήμους οι απαραίτητοι πόροι.

ΑΝ θέλουμε

Γιατί μπορεί και να θέλουμε σιγά σιγά να την υποβαθμίσουμε

‘Η και να την ιδιωτικοποιήσουμε.

*Διευθυντής Ειδικού Σχολείου Αμαρουσίου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 4/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kimolia_pinakas.jpg
Εκπαιδευτικοί: Ψήφισμα στήριξης για τους συλληφθέντες της πορείας του Πολυτεχνείου
Ψήφισμα στήριξης για τη δίκη των συλληφθέντων στην απαγορευμένη πορεία του Πολυτεχνείου το 2020 στα Σεπόλια
Εκπαιδευτικοί: Ψήφισμα στήριξης για τους συλληφθέντες της πορείας του Πολυτεχνείου
sinedrio
Αγωνιστική Παρέμβαση Εκπαιδευτικών ν. Ηρακλείου: Νέο πραξικόπημα στην Ε.Λ.ΜΕ Ηρακλείου
Πραξικόπημα στη Λειτουργία της Ε.Λ.Μ.Ε. Ηρακλείου, καταγγέλλουν εκπαιδευτικοί
Αγωνιστική Παρέμβαση Εκπαιδευτικών ν. Ηρακλείου: Νέο πραξικόπημα στην Ε.Λ.ΜΕ Ηρακλείου
Κυριάκος Πιερρακάκης
Κ. Πιερρακάκης: Συνάντηση με τον Μητροπολίτη Ελβετίας Μάξιμο στο Ινστιτούτο Ορθόδοξης Θεολογίας
«Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού θα στηρίξει κάθε βήμα ακαδημαϊκής αριστείας αυτού του μοναδικού κέντρου»
Κ. Πιερρακάκης: Συνάντηση με τον Μητροπολίτη Ελβετίας Μάξιμο στο Ινστιτούτο Ορθόδοξης Θεολογίας