Αλήθεια, που πάμε σχετικά με τη Δημόσια Εκπαίδευση;
«Κάναμε την παρέλασή μας, είπαμε το όχι, γυρίζουμε στην πραγματικότητα των σχολείων μας»

Και κάπως έτσι φτάσαμε στον Νοέμβριο. Και αφού διατρανώσαμε το εθνικό μας αίσθημα, κάναμε την παρέλασή μας, είπαμε το όχι, γυρίζουμε στην πραγματικότητα των σχολείων μας.

Ακόμα τα κενά παραμένουν, περιμένοντας αναπληρωτές να τα καλύψουν - σίγουρα πολλοί από αυτούς δεν θα δεχτούν το διορισμό τους, έχοντας βρει άλλους τρόπους βιοπορισμού τους- και θα εκφράσουμε τάχα και έκπληξη γιατί δεν δέχονται τον διορισμό τους.

Σε μια κατηγορία σχολείων όπως αυτά  της Ειδικής Αγωγής τα προβλήματα με τα κενά είναι περισσότερα. Στη  δική μας σχολική μονάδα υπάρχουν τουλάχιστον 6 κενά. Βέβαια η ομάδα αυτή των μαθητών είναι μειοψηφία και η φωνή τους δεν ακούγετε, γι αυτό ας γίνουμε εμείς η φωνή τους.

Μετά έχουμε το πρόβλημα της υλικοτεχνικής υποδομής.

Δεν έχει γίνει τίποτα, τα κτίρια παραμένουν γερασμένα και αυξάνεται η επικινδυνότητα καθημερινά. Και μετά όταν έρθει το κακό πέφτουμε από τα σύννεφα και ψάχνουμε  εξιλαστήρια θύματα να τους φορτώσουμε τις αστοχίες και την ανικανότητά μας, δείτε το παράδειγμα με την πόρτα που έπεσε σε σχολείο στην Κηφισιά με αποτέλεσμα τον τραυματισμό μαθητή.

Τι έφταιξε άραγε εκεί αν όχι οι αστοχίες των εργολάβων του εκάστοτε δήμου.

Και μια και αναφέρθηκα στους δήμους έχουμε και την πλήρη κατάρρευση στη χρηματοδότηση των σχολείων μετά την κατάργηση των Σχολικών Επιτροπών.

Στο δήμο Αμαρουσίου, που είναι το σχολείο μου, έχουν δοθεί στα σχολεία για λειτουργικά έξοδα  π.χ είδη καθαριότητας, γραφική ύλη, αγορές φαρμακείου, επιδιορθώσεις βλαβών και ζημιών, το ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ μεγάλο ποσό των 500 ευρών για το δίμηνο  Σεπτεμβρίου - Οκτωβρίου. Ναι καλά  ακούσατε σε ένα γενικά πλούσιο δήμο το ποσό για τα σχολεία ανά μήνα  είναι 250 ΕΥΡΩ...

Τρομάζω βέβαια να ρωτήσω πόσα θα ήταν τα έξοδα της χθεσινής παρέλασης.

Γιατί είμαστε του φαίνεστε..............φαίνεται..

ΑΝ θέλουμε να έχουμε μια  δημόσια παιδεία που να ανταποκρίνεται στις στοιχειώδεις ανάγκες της χώρας μας, πρέπει να στελεχώσουμε άμεσα τα σχολεία μας με το απαραίτητο προσωπικό ( δεν αναφέρομαι για το τι γίνεται στην ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ, γιατί εκεί κάθε οικογένεια πλέον γνωρίζει)  και να δοθούν από τους  Δήμους οι απαραίτητοι πόροι.

ΑΝ θέλουμε

Γιατί μπορεί και να θέλουμε σιγά σιγά να την υποβαθμίσουμε

‘Η και να την ιδιωτικοποιήσουμε.

*Διευθυντής Ειδικού Σχολείου Αμαρουσίου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 5/03

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μπογ
Νίκος Μπογιόπουλος: «Ούτε σάλιο» για τις συνεχείς προκλητικές δηλώσεις Πορτοσάλτε για το έγκλημα στα Τέμπη
Σφοδρή κριτική για τις απαξιωτικές του δηλώσεις σχετικά με το έγκλημα στα Τέμπη
Νίκος Μπογιόπουλος: «Ούτε σάλιο» για τις συνεχείς προκλητικές δηλώσεις Πορτοσάλτε για το έγκλημα στα Τέμπη
Γεράσιμος Παπαδόπουλος
Τραγικό! Απατεώνες ζητούν χρήματα για την νοσηλεία του Γεράσιμου – επιζών από τα Τέμπη
«Παρακαλούμε να μην δώσει κανείς χρήματα και να ενημερώσει άμεσα τις αρχές σε περίπτωση που του ζητηθεί οικονομική βοήθεια για τον Γεράσιμο στο όνομά...
Τραγικό! Απατεώνες ζητούν χρήματα για την νοσηλεία του Γεράσιμου – επιζών από τα Τέμπη
texniti_noimosini
Κλέβουν στο σκάκι το DeepSeek και το ChatGPT. Τι σημαίνει όμως αυτό;
«Πρόκειται για μια ένδειξη ενός μεγαλύτερου ζητήματος: τα σύγχρονα συστήματα AI, όταν αφεθούν να βελτιστοποιήσουν την απόδοσή τους χωρίς σαφείς...
Κλέβουν στο σκάκι το DeepSeek και το ChatGPT. Τι σημαίνει όμως αυτό;