σχολειο
Αδιαφορούν για τις τεράστιες χαμένες διδακτικές ώρες και τη συνεχιζόμενη έλλειψη εκπαιδευτικού προσωπικού

Η ΑΣΕ Λασιθίου καταγγέλλει τις δηλώσεις του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λασιθίου, κ. Κατσαγκόλη, και του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, που μεταθέτουν την ευθύνη για τα κενά στα σχολεία στους ίδιους τους εκπαιδευτικούς, κατηγορώντας τους για την καθυστέρηση των διορισμών και την έλλειψη δράσης για την κάλυψη των θέσεων.

Παράλληλα, οι δύο Διευθυντές αδιαφορούν για τις τεράστιες χαμένες διδακτικές ώρες και τη συνεχιζόμενη έλλειψη εκπαιδευτικού προσωπικού, ενώ η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ζήτησε ενημέρωση για τα κενά μόλις τον Ιανουάριο, αφού είχε δημοσιοποιηθεί το πρόβλημα.

Ακολουθεί αναλυτικά το Δελτίο Τύπου:

Είναι γνωστό ότι οι Διευθυντές Εκπαίδευσης αποτελούν κομματικές επιλογές και έχουν ως βασική τους αποστολή τη συγκάλυψη της σταδιακή υποβάθμισης της Δημόσιας Παιδείας, ακολουθώντας πιστά την κυβερνητική ατζέντα. Ωστόσο, όταν η παραποίηση της αλήθειας φτάνει να καταγράφεται με αυθάδεια σε δηλώσεις στον Τύπο, η πολιτική υποκρισία αγγίζει νέα επίπεδα.

Πώς αλλιώς να εξηγήσουμε, άλλωστε, το γεγονός ότι ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λασιθίου θεώρησε απολύτως λογικό να δηλώσει πως η μη αποδοχή των θέσεων από τους εκπαιδευτικούς δεν αποτελεί ευθύνη ούτε του Υπουργείου ούτε της Διεύθυνσης – μεταθέτοντας έτσι το σύνολο της ευθύνης για τα άδεια σχολεία στους... ίδιους τους εκπαιδευτικούς! Σαν να μην έφτανε αυτό, ο Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης παραδέχτηκε στο ίδιο άρθρο ότι δεν υπήρχε καμία βιασύνη για προσλήψεις, αφού δεν ασκήθηκαν πιέσεις ούτε από τους γονείς ούτε από τα σχολεία. Απίστευτες δηλώσεις και επικίνδυνες.

Μα φυσικά, στην απαράδεκτη λογική του κ. Κατσαγκόλη, το πρόβλημα δεν είναι η καθυστέρηση των διορισμών, αλλά οι εκπαιδευτικοί που... δεν περίμεναν με τη βαλίτσα στο χέρι μήπως και φιλοτιμηθεί η Διεύθυνση να καταγράψει τα κενά και το Υπουργείο να εγκρίνει τις απαραίτητες πιστώσεις! Αυτοί οι εκπαιδευτικοί, που θα προσληφθούν για λιγότερο από τέσσερις μήνες, θα χρηματοδοτήσουν από την τσέπη τους τη Δημόσια Παιδεία, θα απολυθούν και δε θα δικαιούνται ούτε ταμείο ανεργίας, είναι – σύμφωνα με τη Διεύθυνση – οι ένοχοι της υπόθεσης.

Ίσως θα έπρεπε κάποιος να ενημερώσει τους δύο Διευθυντές Εκπαίδευσης του Λασιθίου ότι βρισκόμαστε αισίως στον Φεβρουάριο – δηλαδή έχει περάσει πάνω από το 60% της σχολικής χρονιάς. Το να πανηγυρίζουν τώρα για την κάλυψη κάποιων κενών μόνο ως αυτοσαρκασμός μπορεί να εκληφθεί. Αν έχουν κάτι ουσιαστικό να πουν, ας μας παρουσιάσουν τα στοιχεία: ποιες ήταν οι ενέργειές τους από την αρχή της χρονιάς για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων χωρίς ελλείψεις; Και κυρίως, ας μας αποκαλύψουν, επιτέλους, ποιος είναι ο πραγματικός υπεύθυνος για τις χιλιάδες χαμένες διδακτικές ώρες των μαθητών του Νομού.

Το Υπουργείο θυμήθηκε στα μέσα Φλεβάρη να καλύψει τα κενά που υπήρχαν από την αρχή της χρονιάς. Είναι, άραγε, τυχαίο ότι η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λασιθίου ζήτησε ενημέρωση για τα κενά μόλις στα τέλη Ιανουαρίου, και μάλιστα μετά τη δημοσιοποίηση του Δελτίου Τύπου της ΕΛΜΕ Λασιθίου, το οποίο αποκάλυπτε ότι είχαν ήδη χαθεί πάνω από 10.000 ώρες διδασκαλίας, Δελτίο Τύπου που οδήγησε σε σχετική αναφορά στη Βουλή από τους βουλευτές του ΚΚΕ. Ακόμα και τώρα, όμως, ούτε όλα τα κενά δηλώθηκαν, ούτε καλύφθηκαν.

Ως ΑΣΕ Λασιθίου, καλωσορίζουμε τους συναδέλφους που αποδέχτηκαν τις θέσεις και έρχονται στο Λασίθι, αναλαμβάνοντας την αποστολή να καλύψουν σε ελάχιστο χρόνο την ύλη όλης της χρονιάς. Παράλληλα, καλούμε τους ιδιοκτήτες ακινήτων να στηρίξουν τους εκπαιδευτικούς, προσφέροντας στέγαση με όρους συμβατούς με τους χαμηλούς μισθούς τους.

Από την αρχή της χρονιάς αγωνιζόμαστε ενάντια στις συγχωνεύσεις, τις χαμένες ώρες, τα καταπατημένα δικαιώματα μαθητών και εκπαιδευτικών. Και γνωρίζουμε καλά πως, όταν το σχολείο μας κλείνει, εμείς συνεχίζουμε να διδάσκουμε – και μέσα στις τάξεις και έξω από αυτές, με τους αγώνες μας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 12/02

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ιεπ
ΙΕΠ: Συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων για ανάπτυξη δοκιμασιών αξιολόγησης δεξιοτήτων εγγραμματισμού
Το παραγόμενο εκπαιδευτικό υλικό θα ενσωματωθεί στις υπάρχουσες διαδικασίες αξιολόγησης, ενισχύοντας τον λειτουργικό εγγραμματισμό και την ικανότητα...
ΙΕΠ: Συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων για ανάπτυξη δοκιμασιών αξιολόγησης δεξιοτήτων εγγραμματισμού
sxoleia
Ζάκυνθος: 12.000 χαμένες διδακτικές ώρες και κενά εκπαιδευτικών – Σιωπή από το Υπουργείο
Ερώτηση στη Βουλή για χαμένες ώρες διδασκαλίας και τα αδιευκρίνιστα κενά στη Ζάκυνθο
Ζάκυνθος: 12.000 χαμένες διδακτικές ώρες και κενά εκπαιδευτικών – Σιωπή από το Υπουργείο