Στις συνεδριάσεις του ΚΥΣΔΕ, που θα πραγματοποιηθούν στις 20 και 21 Φεβρουαρίου, θα εξεταστούν θέματα που αφορούν τις μεταθέσεις εκπαιδευτικών, με ιδιαίτερη αναφορά στις μεταθέσεις εκπαιδευτικών γενικών ειδικοτήτων σε Μουσικά Σχολεία. Σύμφωνα με τα δεδομένα που παρατίθενται, έχουν υποβληθεί 200 αιτήσεις από εκπαιδευτικούς που πληρούν τις απαραίτητες προϋποθέσεις, ενώ 56 αιτήσεις είτε ακυρώθηκαν είτε ανακλήθηκαν.
Παράλληλα, τονίζεται πως οι μεταθέσεις σε Μουσικά Σχολεία πραγματοποιούνται με βάση συγκεκριμένο νομοθετικό πλαίσιο, το οποίο δεν περιλαμβάνει κριτήρια όπως οικογενειακοί ή προσωπικοί λόγοι.
Η Ομοσπονδία εκπαιδευτικών ζητά ξεκάθαρη μοριοδότηση και πίνακες κατάταξης, προκειμένου να εξασφαλιστεί η διαφάνεια στη διαδικασία των μεταθέσεων. Παρά τις επανειλημμένες δεσμεύσεις της πολιτικής ηγεσίας για τροποποιήσεις του νομοθετικού πλαισίου, δεν έχει υπάρξει μέχρι στιγμής καμία ουσιαστική εξέλιξη. Ο αιρετός στο ΚΥΣΔΕ, Θοδωρής Κατσωνόπουλος, με ενημέρωσή του στο alfavita.gr τονίζει την ανάγκη πίεσης προς την πολιτική ηγεσία, προκειμένου να τηρηθούν οι δεσμεύσεις και να προχωρήσουν οι αναγκαίες μεταρρυθμίσεις για το σύνολο των Σχολείων, με στόχο τη διασφάλιση της διαφάνειας και της ισότητας στις υπηρεσιακές μεταβολές.
Αναλυτικά η ενημέρωση
Ενημερωτικό του αιρετού στο ΚΥΣΔΕ
Θοδωρή Κατσωνόπουλου
εκλεγμένου με τις ΣΥΝ.Ε.Κ.
Σχετικά με τις επικείμενες συνεδριάσεις του ΚΥΣΔΕ (20 &21 Φεβρουαρίου)
Μεταθέσεις σε Μουσικά Σχολεία (Γενικές Ειδικότητες)
Συνάδελφοι, συναδέλφισσες,
Στις συνεδριάσεις του ΚΥΣΔΕ στις 20 και 21 Φεβρουαρίου πρόκειται να εξεταστούν και θέματα που αφορούν στις μεταθέσεις. Ανάμεσα στα εξεταζόμενα θέματα θα είναι και οι μεταθέσεις εκπαιδευτικών γενικών ειδικοτήτων σε Μουσικά Σχολεία. Υποβλήθηκαν 200 αιτήσεις εκπαιδευτικών, οι οποίοι πληρούν τις τυπικές προϋποθέσεις (υπηρέτηση οργανικής, πενταετία και ύπαρξη οργανικού κενού στις προτιμήσεις τους), ενώ υποβλήθηκαν και 56 αιτήσεις, οι οποίες είτε ακυρώθηκαν κατόπιν ελέγχου από τις αρμόδιες υπηρεσίες λόγω μη πλήρωσης των προϋποθέσεων (υπηρέτηση οργανικής, πενταετία και ύπαρξη οργανικού κενού), είτε ανακλήθηκαν από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς.
Να επισημανθεί ότι:
1. Οι μεταθέσεις (και αποσπάσεις) εκπ/κών Δ.Ε. σε Μουσικά Σχολεία πραγματοποιούνται σύμφωνα με την περ. Ι’ του άρθρου 16 του ν.1824/88 (Α΄296), όπως τροποποιήθηκε από την παρ.9 του άρθρου 9 του ν.3391/2005 (Α΄240)και το άρθρο 53 του ν.4653/2020 (Α΄12),το π.δ. 50/96 (Α΄45) όπως τροποποιήθηκε από
το άρθρο 8, περ. Β΄ του π.δ. 100/97 (Α΄94), το άρθρο 8, περ. Β΄ του π.δ. 100/97 (Α΄94) όπως αυτό μερικώς αντικαταστάθηκε από την παρ.3. του άρθρου 205 του ν.4610/2019 (Α΄70), το άρθρο 53 του ν.4653/2020 (Α΄12) που προστέθηκε στην παράγραφο 4 της 3345/2.9.1988 Υ.Α., η οποία κυρώθηκε με την περίπτωση Ι΄ της παρ. 1 του άρθρου 16 του ν.1824/1988 (Α΄296), όπως αυτή αντικαταστάθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 205 του ν.4610/2019 (Α΄70) και το άρθρο 60 του ν.4692/2020(Α΄111) όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, καθώς και το άρθρο 42 του ν.4722/2020 (A΄177).
2. Σύμφωνα με τους ανωτέρω ισχύοντες νόμους δεν προβλέπεται μοριοδότηση και οικογενειακοί, προσωπικοί, οικονομικοί λόγοι καθώς και λόγοι υγείας, εντοπιότητας και συνυπηρέτησης δεν αποτελούν κριτήριο μετάθεσης και απόσπασης για τα Μουσικά Σχολεία.
Η θέση της Ομοσπονδίας είναι να υπάρξει ξεκάθαρη μοριοδότηση και πίνακας κατάταξης, όπως ισχύει για τους/τις υπόλοιπους/ες εκπαιδευτικούς. Κι ενώ η πολιτική ηγεσία έχει δεσμευτεί πολλάκις κατά την προηγούμενη χρονιά ότι θα προχωρήσει σε αλλαγές του δαιδαλώδους νομοθετικού πλαισίου με βάση το οποίο πραγματοποιούνται οι υπηρεσιακές μεταβολές σε Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία, προκειμένου να εξασφαλιστεί η διαφάνεια των διαδικασιών, δυστυχώς δεν έχουμε ακόμα κάποια εξέλιξη.
Με αφορμή τη συζήτηση για τις μεταθέσεις στα Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία, θα υποστηρίξω τις ψηφισμένες θέσεις του κλάδου και καλώ όλους τους θεσμικούς παράγοντες να ασκήσουν πίεση με κάθε δυνατό τρόπο στην πολιτική ηγεσία προκειμένου να τηρήσει τις δεσμεύσεις της, όχι μόνο για τα Μουσικά-Καλλιτεχνικά Σχολεία, αλλά για όλα τα θέματα για τα οποία έχει δεσμευτεί.
Στον ακόλουθο πίνακα, παρατίθενται αναλυτικά αριθμητικά στοιχεία για τις υποβληθείσες αιτήσεις ανά κλάδο/ειδικότητα και ανά Μουσικό Σχολείο.


Να σημειωθεί ότι υπάρχουν περιπτώσεις που δεν κατατέθηκε καμία αίτηση εκπαιδευτικού για τα οργανικά κενά των Σχολείων που δήλωσαν οι Διευθύνσεις (πχ Αλεξανδρούπολης 1 ΠΕ03 και 1 ΠΕ04.02, Άρτας 1 ΠΕ04.04, Δυτικής Λέσβου 2 ΠΕ02, Κατερίνης 1 ΠΕ04.04, Λαμίας 1 ΠΕ04.04, Σιάτιστας 1 ΠΕ04.02, Ρόδου 1 ΠΕ03, Σπάρτης 1 ΠΕ04.01 και 1 ΠΕ06, Αθήνας 1 ΠΕ11, Ζακύνθου 5 ΠΕ02, 2 ΠΕ03, 1 ΠΕ04.01, 1 ΠΕ04.04, 1 ΠΕ86 κ.ο.κ.)
Τα θέματα της Ημερήσιας Διάταξης των δύο συνεδριάσεων του ΚΥΣΔΕ είναι τα εξής:
1. Γενικά θέματα μεταθέσεων 2025
2. Θέματα αποσπάσεων 2024-2025
3. Χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου σε στελέχη εκπαίδευσης
4. Παραίτηση από την υπηρεσία εκπαιδευτικών ΔΕ για εξαιρετικούς λόγους
5. Χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου σε μόνιμο εκπαιδευτικό ΣΑΕΚ
6. Διακοπή άδειας άνευ αποδοχών σε μόνιμο εκπαιδευτικό ΣΑΕΚ
Θα ακολουθήσει νεότερο αναλυτικό ενημερωτικό σημείωμα σχετικά με την υπόλοιπη θεματολογία.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/02
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση