«Καθημερινή μέριμνα του υπουργού Παιδείας είναι να προβαίνει σε δηλώσεις επικοινωνιακού χαρακτήρα και να ασκεί δημαγωγία, αποκρύπτοντας τα μεγάλα προβλήματα των σχολείων και των πανεπιστημίων» επισημαίνει σε ανακοίνωσή του ο Τομέας Παιδείας του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ.
«Δημιουργεί ένα φαντασιακό πεδίο μέσα στο οποίο αυτοεπιβεβαιώνεται, δηλώνοντας ότι κάθε του ενέργεια αναβαθμίζει την εκπαίδευση!» υποστηρίζει.
«Επιπλέον, δεν κάνει τον κόπο να προχωρήσει σε μια στοιχειώδη έρευνα ή να ζητήσει από τους διευθυντές εκπαίδευσης να του δώσουν στοιχεία για την κατάσταση των σχολείων, για να διαφανεί αν έχει βελτιωθεί η εκπαίδευση στα χρόνια διακυβέρνησης της Ν.Δ.» προσθέτει.
Η ανακοίνωση του Τομέα Παιδείας του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής
Όταν η δημαγωγία προσπαθεί να αποκρύψει την αντιεκπαιδευτική πολιτική του Υπουργείου Παιδείας
Καθημερινή μέριμνα του υπουργού Παιδείας είναι να προβαίνει σε δηλώσεις επικοινωνιακού χαρακτήρα και να ασκεί δημαγωγία, αποκρύπτοντας τα μεγάλα προβλήματα των σχολείων και των πανεπιστημίων, την αδυναμία του να δώσει προοπτική στις σύγχρονες προκλήσεις, τις σοβαρές επιπτώσεις που προκαλεί η πολιτική του.
Δημιουργεί ένα φαντασιακό πεδίο μέσα στο οποίο αυτοεπιβεβαιώνεται, δηλώνοντας ότι κάθε του ενέργεια αναβαθμίζει την εκπαίδευση!
Ο λαλίστατος υπουργός γιατί δεν σχολιάζει την πρόσφατη «Έκθεση Εκπαίδευσης και Κατάρτισης» της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που καταδεικνύει με στοιχεία την επιδείνωση της εκπαίδευσής μας;
Επιπλέον, δεν κάνει τον κόπο να προχωρήσει σε μια στοιχειώδη έρευνα ή να ζητήσει από τους διευθυντές εκπαίδευσης να του δώσουν στοιχεία για την κατάσταση των σχολείων, για να διαφανεί αν έχει βελτιωθεί η εκπαίδευση στα χρόνια διακυβέρνησης της Ν.Δ.
Η υπερχειλίζουσα δημαγωγία του είναι τόσο προκλητική, που έχει φτάσει στο σημείο να ισχυρίζεται ότι ασκεί την πολιτική του ΠΑΣΟΚ των κυβερνήσεων Παπανδρέου, όταν ασκεί ακριβώς την αντίθετη πολιτική, όταν όλοι γνωρίζουν πόσο σκληρά απέναντι βρέθηκε η παράταξή του στο μεταρρυθμιστικό και δημοκρατικό έργο των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ.
Σε κάθε επιμέρους δήλωσή του θα δούμε την κενότητα του λόγου του. Για παράδειγμα ισχυρίζεται, ότι τα Πρότυπα Λύκεια έχουν πολύ μεγαλύτερες επιτυχίες από τα υπόλοιπα δημόσια σχολεία στις πανελλαδικές εξετάσεις. Δηλαδή πόσο δύσκολο είναι να σκεφτεί το εξής: αν κάποιος «κορφολογήσει» από τα γενικά λύκεια μιας περιοχής τους καλύτερους μαθητές και δώσουν απλά και μόνο ως ξεχωριστή ομάδα εξετάσεις (χωρίς να είναι σε Πρότυπα), οι επιδόσεις τους δεν θα είναι σαφώς καλύτερες από των υπόλοιπων μαθητών;
Φυσικά, όταν τελειώσει η θητεία του, θα αποκαλυφθούν τα σοβαρά προβλήματα της πολιτικής του, όπως έγινε και με τα αντίστοιχα της κ. Κεραμέως – αρκεί να σκεφτούμε την υπόθεση των κολεγίων ή τη ταλαιπωρία των πανεπιστημίων από το σύστημα διοίκησής τους.
Η κυβέρνηση της Ν.Δ. ασκεί με επιμέλεια τη δεξιά και νεοφιλελεύθερη πολιτική τηςˑ πολιτική εμπορευματοποίησης της εκπαίδευσης, της όξυνσης των ανισοτήτων, της εγκατάλειψης των σχολείων, του αυταρχισμού και του μένους κατά των εκπαιδευτικών.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/02
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση