Το αρχαιότερο μουσικό σχολείο της Ελλάδας δεν έχει θέρμανση - «Κόβεται το ρεύμα!»
«Είναι δυνατόν εν έτει 2025, που μιλάμε για τεχνητή νοημοσύνη και σπεύδουμε να τοποθετήσουμε διαδραστικούς πίνακες στα σχολεία –λες και όλα τα άλλα προβλήματα είναι λυμένα!» - Σε αγανάκτηση γονείς μαθητών του αρχαιότερου μουσικού σχολείου

Να βρεθεί άμεσα λύση στο πρόβλημα της ρευματοδότησης του αρχαιότερου Μουσικού Σχολείου της χώρας ζητούν οι γονείς των μαθητών, καθώς παιδιά και καθηγητές αναγκάζονται να κάνουν μάθημα σε παγωμένες αίθουσες γεμάτες υγρασία τους πιο κρύους μήνες του χρόνου.

Οι γονείς των μαθητών του Μουσικού Σχολείου Παλλήνης υποστηρίζουν ότι το σχολείο «δεν αποτελεί εξαίρεση στην εικόνα εγκατάλειψης και αδιαφορίας για τα δημόσια σχολεία εκ μέρους της Πολιτείας και των Δήμων που έχουν επιφορτιστεί με το χρέος της συντήρησής τους».

Συγκεκριμένα, περιγράφουν στο alfavtia.gr το σοβαρό πρόβλημα με τη θέρμανση και την ηλεκτροδότηση στο σχολείο: «Ένα μόνο χαρακτηριστικό και τρανταχτό παράδειγμα των πολλών και ποικίλων λειτουργικών και κτιριακών προβλημάτων που αντιμετωπίζει το σχολείο μας είναι η αδιέξοδη κατάσταση μπροστά στην οποία βρισκόμαστε το τελευταίο διάστημα, καθώς το σύστημα θέρμανσης, που είναι παλιό, παρουσιάζει διαρροές και υπολειτουργεί (θέμα γνωστό εδώ και χρόνια στον Δήμο Παλλήνης, τόσο στην προηγούμενη όσο και στην παρούσα Δημοτική Αρχή), ενώ με τον «έξυπνο» μετρητή ηλεκτρικού ρεύματος που έχει τοποθετηθεί φέτος δεν μπορεί να γίνει χρήση ούτε άλλων μέσων θέρμανσης, επειδή το ρεύμα κόβεται όταν αυξάνεται η κατανάλωση πάνω από ένα όριο και χρειάζεται ώρες για να επανέλθει, αφού πρέπει να κληθεί ο ΔΕΔΔΗΕ. Αυτό έχει ήδη συμβεί τέσσερις φορές μέχρι σήμερα. Το αποτέλεσμα; Τους πιο κρύους μήνες του χρόνου, όταν το σχολείο έχει περισσότερη ανάγκη από θέρμανση, παιδιά και καθηγητές αναγκάζονται να κάνουν μάθημα σε παγωμένες αίθουσες γεμάτες υγρασία!».

«Λάβαμε τη διαβεβαίωση ότι το θέμα θα λυνόταν μέσα στην επόμενη εβδομάδα, με παρέμβαση του ΔΕΔΔΗΕ, που θα προέβαινε στις απαραίτητες ρυθμίσεις. Η εβδομάδα πέρασε και δεν έγινε –για άλλη μια φορά– τίποτα!» προσθέτουν.

«Είναι δυνατόν εν έτει 2025, που μιλάμε για τεχνητή νοημοσύνη και σπεύδουμε να τοποθετήσουμε διαδραστικούς πίνακες στα σχολεία –λες και όλα τα άλλα προβλήματα είναι λυμένα!» λένε με αγανάκτηση.

Η ανακοίνωση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων των μαθητών του Πειραματικού Μουσικού Γυμνασίου-Λυκείου Παλλήνης

ΟΙ ΔΥΟ ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΣ

Το Πειραματικό Μουσικό Γυμνάσιο & Λύκειο Παλλήνης είναι το αρχαιότερο Μουσικό Σχολείο της χώρας μας και λειτουργεί από το 1988. Είναι ένα σχολείο που όλοι μας, μαθητές, καθηγητές και γονείς, αγαπάμε και καμαρώνουμε τόσο για τα επιτεύγματά του (ακαδημαϊκά και μουσικά) όσο και για το κλίμα δημιουργίας, συνεργασίας και σεβασμού που καλλιεργεί.

Σε λίγες ημέρες (1 & 2 Μαρτίου) το σχολείο ετοιμάζεται να παρουσιάσει στην Εθνική Λυρική Σκηνή μια μουσική παράσταση με θέμα τον συνθέτη Γιάννη Κωνσταντινίδη/Κώστα Γιαννίδη με τίτλο «Χθες το βράδυ ονειρεύτηκα...», ενώ κατά καιρούς έχει συνεργαστεί και συμπράξει με πολλούς σημαντικούς εκπαιδευτικούς και καλλιτεχνικούς φορείς (Ακαδημία Αθηνών, Εθνική Λυρική Σκηνή, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, Στέγη Ιδρύματος Ωνάση, Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου στο Ωδείο Ηρώδου του Αττικού, Μουσείο Ακρόπολης κ.ά.).

Θα πίστευε λοιπόν κανείς ότι χαίρει άκρας υποστήριξης από την Πολιτεία και τους αρμόδιους για τη λειτουργία του φορείς. Δυστυχώς, η πραγματικότητα απέχει παρασάγγας... Το Μουσικό Σχολείο Παλλήνης δεν αποτελεί εξαίρεση στην εικόνα εγκατάλειψης και αδιαφορίας για τα δημόσια σχολεία εκ μέρους της Πολιτείας και των Δήμων που έχουν επιφορτιστεί με το χρέος της συντήρησής τους. Και οι όποιες επιτυχίες του, οι οποίες τόσο χειροκροτούνται στις διάφορες καλλιτεχνικές δράσεις του από τους παρευρισκόμενους εκπροσώπους της Πολιτείας, οφείλονται μόνο στο φιλότιμο, στην αγάπη και στις σκληρές προσπάθειες, παρά τις αντίξοες συνθήκες, του έμψυχου δυναμικού του: εκπαιδευτικών και μαθητών.

Ένα μόνο χαρακτηριστικό και τρανταχτό παράδειγμα των πολλών και ποικίλων λειτουργικών και κτιριακών προβλημάτων που αντιμετωπίζει το σχολείο μας είναι η αδιέξοδη κατάσταση μπροστά στην οποία βρισκόμαστε το τελευταίο διάστημα, καθώς το σύστημα θέρμανσης, που είναι παλιό, παρουσιάζει διαρροές και υπολειτουργεί (θέμα γνωστό εδώ και χρόνια στον Δήμο Παλλήνης, τόσο στην προηγούμενη όσο και στην παρούσα Δημοτική Αρχή), ενώ με τον «έξυπνο» μετρητή ηλεκτρικού ρεύματος που έχει τοποθετηθεί φέτος δεν μπορεί να γίνει χρήση ούτε άλλων μέσων θέρμανσης, επειδή το ρεύμα κόβεται όταν αυξάνεται η κατανάλωση πάνω από ένα όριο και χρειάζεται ώρες για να επανέλθει, αφού πρέπει να κληθεί ο ΔΕΔΔΗΕ. Αυτό έχει ήδη συμβεί τέσσερις φορές μέχρι σήμερα. Το αποτέλεσμα; Τους πιο κρύους μήνες του χρόνου, όταν το σχολείο έχει περισσότερη ανάγκη από θέρμανση, παιδιά και καθηγητές αναγκάζονται να κάνουν μάθημα σε παγωμένες αίθουσες γεμάτες υγρασία!

Ως Σύλλογος Γονέων έχουμε από την αρχή του έτους κάνει πολλές συναντήσεις με τους αρμόδιους του Δήμου και με τον ίδιο τον Δήμαρχο. Τους έχουμε γνωστοποιήσει τα προβλήματα του σχολείου με κάθε δυνατό τρόπο: εγγράφως και σε διά ζώσης συναντήσεις. Έχουμε παρέμβει μαζί με την Ένωση Γονέων Παλλήνης σε Δημοτικά Συμβούλια για τα προβλήματα των σχολείων της περιοχής, ενώ την Τετάρτη 12/2 κάναμε παράσταση διαμαρτυρίας στο Δημοτικό Συμβούλιο ακριβώς για το θέμα της θέρμανσης, παρουσία πολλών γονέων του σχολείου μας. Λάβαμε τη διαβεβαίωση ότι το θέμα θα λυνόταν μέσα στην επόμενη εβδομάδα, με παρέμβαση του ΔΕΔΔΗΕ, που θα προέβαινε στις απαραίτητες ρυθμίσεις.

Η εβδομάδα πέρασε και δεν έγινε –για άλλη μια φορά– τίποτα! Το έργο το έχουμε, δυστυχώς, δει πολλές φορές: λαμβάνουμε διαβεβαιώσεις ότι οι αρμόδιοι κάνουν το ανθρωπίνως δυνατό και το θέμα θα επιλυθεί σύντομα ή, σε άλλες περιπτώσεις, το ζήτημα παραπέμπεται σε άλλον φορέα –με τη γνωστή τακτική «από τον Άννα στον Καϊάφα»–, όμως λύση δεν δίνεται ποτέ, ακόμα και σε σχετικά απλά ζητήματα! Είναι δυνατόν εν έτει 2025, που μιλάμε για τεχνητή νοημοσύνη και σπεύδουμε να τοποθετήσουμε διαδραστικούς πίνακες στα σχολεία –λες και όλα τα άλλα προβλήματα είναι λυμένα!–, να συζητάμε για το αν και πότε θα επισκευαστεί το παλιό σύστημα θέρμανσης, ώστε τα παιδιά και οι καθηγητές να κάνουν το μάθημά τους σε αξιοπρεπείς συνθήκες; Είναι δυνατόν ένα σχολείο να λειτουργεί με τον καθημερινό φόβο ότι θα πέσει το ρεύμα, με αποτέλεσμα να μη δουλεύει τίποτα: κουδούνι, τηλέφωνα και ίντερνετ, φώτα, φωτοτυπικά, εναλλακτικά συστήματα θέρμανσης, όλα νεκρά;

Απαιτούμε, ως πολίτες αυτού του κράτους που φορολογούμαστε αδρά, να δοθεί ΑΜΕΣΑ και ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ λύση από την Πολιτεία και τους αρμόδιους φορείς (Δήμο και ΔΕΔΔΗΕ) στο πρόβλημα της ρευματοδότησης του σχολείου μας. Φτάνουν πια τα λόγια, θέλουμε επιτέλους να δούμε ΕΡΓΑ!

Το ΔΣ του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων του Πειραματικού Μουσικού Γυμνασίου & Λυκείου Παλλήνης

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/02

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Γάτα και σκύλος
ΙΕΠ: Νέες εκπαιδευτικές ενότητες στα σχολεία για τη φιλοζωία
ΙΕΠ: Υπογραφή́ ΚΥΑ για τη φιλοζωία και την υπεύθυνη ιδιοκτησία ζώων – Ενίσχυση της εκπαιδευτικής πολιτικής μέσω Προσδοκώμενων Μαθησιακών Αποτελεσμάτων
ΙΕΠ: Νέες εκπαιδευτικές ενότητες στα σχολεία για τη φιλοζωία
ΥΠΑΙΘ
Πρότυπα Εκκλησιαστικά σχολεία: Ο αριθμός των εισακτέων μαθητών για το σχολικό έτος 2025-2026
Αριθμός εισακτέων μαθητών/τριών σε Πρότυπα Εκκλησιαστικά Γυμνάσια και Πρότυπα Εκκλησιαστικά Λύκεια κατόπιν εξετάσεων ή δοκιμασίας (τεστ) δεξιοτήτων...
Πρότυπα Εκκλησιαστικά σχολεία: Ο αριθμός των εισακτέων μαθητών για το σχολικό έτος 2025-2026
καλογηρου
Υπόθεση Καλογήρου: Απορρίφθηκε το αίτημα εξαίρεσης της ιατροδικαστoύ Ρουμπίνης Λεονταρή
Το αίτημα αφορούσε τη συμμετοχή της στη διερεύνηση της υπόθεσης, ωστόσο η Εισαγγελία αποφάσισε ότι δεν συντρέχουν λόγοι για να εξαιρεθεί από αυτή τη...
Υπόθεση Καλογήρου: Απορρίφθηκε το αίτημα εξαίρεσης της ιατροδικαστoύ Ρουμπίνης Λεονταρή
Υπουργείο Παιδείας
Προσλήψεις αναπληρωτών: Ειδική προκήρυξη κάλυψης λειτουργικών κενών στα σχολεία
Προσλήψεις αναπληρωτών: Μέχρι πότε οι αιτήσεις για σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Προσλήψεις αναπληρωτών: Ειδική προκήρυξη κάλυψης λειτουργικών κενών στα σχολεία