axiologisi
Έχοντας απωλέσει ο Μητσοτάκης κάθε ελπίδα να πείσει τον κόσμο της εκπαίδευσης «για το καλό που θα φέρει η αξιολόγηση», εξαπέλυσε για πολλοστή φορά απειλές, αποκαλύπτοντας τις μύχιες προθέσεις του να στοχοποιήσει τους μαχόμενους εκπαιδευτικούς λέγοντας ότι δεν έχουν θέση στο δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα όσοι είναι επί της αρχής ενάντια στην αξιολόγηση!

«Έχοντας απωλέσει ο Μητσοτάκης κάθε ελπίδα να πείσει τον κόσμο της εκπαίδευσης «για το καλό που θα φέρει η αξιολόγηση», εξαπέλυσε για πολλοστή φορά απειλές, αποκαλύπτοντας τις μύχιες προθέσεις του να στοχοποιήσει τους μαχόμενους εκπαιδευτικούς λέγοντας ότι δεν έχουν θέση στο δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα όσοι είναι επί της αρχής ενάντια στην αξιολόγηση! Ο Μητσοτάκης όχι μόνο αποσιωπά ότι οι εκπαιδευτικοί ασκούν το συνταγματικά κατοχυρωμένο απεργιακό τους δικαίωμα, αλλά ποινικοποιεί με τη δήλωσή του αυτή, ακόμα και τις απόψεις! Απέναντι στην κανιβαλική του διακήρυξη δηλώνουμε ότι είμαστε περήφανες/οι για τον αγώνα του κλάδου και θα τον συνεχίσουμε ανυποχώρητα μέχρι τη νίκη! Άλλωστε τα περί απολύσεων εκπαιδευτικών και Δ.Υ. τα έχουμε ξανακούσει και το 2013 με την απαίτηση να βγει το 15% ανίκανο , και τη διαθεσιμότητα των 2500 συναδέλφων/ισσών μας στα ΕΠΑΛ.

Ταυτόχρονα, αναγκάστηκε να ομολογήσει ότι η αξιολόγηση δεν έχει φέρει τα αναμενόμενα αποτελέσματα παραδεχόμενος ότι υπάρχει αντίσταση στα κυβερνητικά σχέδια. Λίγες ώρες πριν η κα Ζαχαράκη παραδέχθηκε επίσημα ότι το 40% των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών του 2020-΄21-΄22-΄23 και περισσότερο από το 85% του συνόλου του εκπαιδευτικού σώματος δεν έχουν αξιολογηθεί!

Η πραγματικότητα είναι ότι ο κόσμος της εκπαίδευσης αντιστέκεται με ό,τι όπλο έχει παρ’ όλες τις απειλές, τους εκβιασμούς, τη δυνητική αργία για συνδικαλιστική δράση της Χρ. Χοτζόγλου, το τσουνάμι πειθαρχικών και  διώξεων, τρομοκρατίας και ολοκληρωτισμού από την πλευρά της κυβέρνησης. Αντιστέκεται παρ’ όλο που οι πλειοψηφίες των  ομοσπονδιών ΔΟΕ κι ΟΛΜΕ επιδεικνύουν πρωτοφανή αδράνεια εν μέσω αυταρχικού παροξυσμού, κάνοντας ό,τι περνάει από το χέρι τους για να τελειώσουν τον αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση. 

Όμως, η αντίσταση είναι ζωντανή γιατί  ο κόσμος της εκπαίδευσης καταλαβαίνει ότι το διακύβευμα είναι μεγάλο».

Τα παραπάνω υπογραμμίζουν, ανάμεσα σε άλλα, σε δήλωση τους οι εκπρόσωποι των Παρεμβάσεων Εκπαιδευτικών σε ΔΟΕ & ΟΛΜΕ         

Η Ανακοίνωση

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ Π.Ε.

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ Δ.Ε.

Δήλωση εκπροσώπων των Παρεμβάσεων σε ΔΟΕ & ΟΛΜΕ                                                       

ΒΙΟΛΕΤΤΑΣ ΠΑΤΕΛΗ – ΤΑΣΟΥ ΓΚΑΡΑΓΚΑΝΗ & ΑΚΗ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ- ΧΡΗΣΤΟΥ ΚΟΥΡΝΙΩΤΗ

 

 Φανερά στριμωγμένη η κυβέρνηση  από τη μαχόμενη εκπαίδευση…. που τους χαλάει τα σχέδια!

«Δεν έχει  θέση στο δημόσιο σχολείο η αντιδραστική αντιεκπαιδευτική και αντιλαϊκή πολιτική σας!!!» η απάντησή μας στις  δηλώσεις Μητσοτάκη.

Επισκέφτηκε ο Κ. Μητσοτάκης το υπουργείο παιδείας και είχαμε την τιμή να θέσει ως πρώτο αντίπαλο τον αγώνα των εκπαιδευτικών ενάντια στην αξιολόγηση. Ο λόγος είναι φανερός. Η κυβέρνηση της ΝΔ είναι χολωμένη και ζορισμένη! 

Η  μάχη της αξιολόγησης είναι η πλέον μακρόχρονη και σκληρή αναμέτρηση που έχει δοθεί τις τελευταίες δεκαετίες στην εκπαίδευση. Είναι μια μάχη  ενάντια στην επιδίωξη της κυβέρνησης και των πολιτικών  και οικονομικών συμφερόντων που εκπροσωπεί, να προχωρήσει σε μια βαθιά, δομική αλλαγή όλου του εκπαιδευτικού μοντέλου ώστε να  ηττηθεί η αντίληψη ότι η παιδεία αποτελεί κοινωνική ανάγκη και δωρεάν κοινωνικό δικαίωμα για όλους/ες. Όλα τα κυνικά και ακραία ταξικά σχέδια της για την αναδιάρθρωση της εκπαίδευσης, η ιδιωτικοποίηση, εμπορευματοποίηση και κατηγοριοποίηση των σχολείων βρίσκουν ισχυρό αντίπαλό της τον αγώνα του μαχόμενου εκπαιδευτικού κινήματος ενάντια στην αξιολόγηση και καθυστερούν. 

Έχοντας απωλέσει ο Μητσοτάκης κάθε ελπίδα να πείσει τον κόσμο της εκπαίδευσης «για το καλό που θα φέρει η αξιολόγηση», εξαπέλυσε για πολλοστή φορά απειλές, αποκαλύπτοντας τις μύχιες προθέσεις του να στοχοποιήσει τους μαχόμενους εκπαιδευτικούς λέγοντας ότι δεν έχουν θέση στο δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα όσοι είναι επί της αρχής ενάντια στην αξιολόγηση! Ο Μητσοτάκης όχι μόνο αποσιωπά ότι οι εκπαιδευτικοί ασκούν το συνταγματικά κατοχυρωμένο απεργιακό τους δικαίωμα, αλλά ποινικοποιεί με τη δήλωσή του αυτή, ακόμα και τις απόψεις! Απέναντι στην κανιβαλική του διακήρυξη δηλώνουμε ότι είμαστε περήφανες/οι για τον αγώνα του κλάδου και θα τον συνεχίσουμε ανυποχώρητα μέχρι τη νίκη! Άλλωστε τα περί απολύσεων εκπαιδευτικών και Δ.Υ. τα έχουμε ξανακούσει και το 2013 με την απαίτηση να βγει το 15% ανίκανο , και τη διαθεσιμότητα των 2500 συναδέλφων/ισσών μας στα ΕΠΑΛ.

Ταυτόχρονα, αναγκάστηκε να ομολογήσει ότι η αξιολόγηση δεν έχει φέρει τα αναμενόμενα αποτελέσματα παραδεχόμενος ότι υπάρχει αντίσταση στα κυβερνητικά σχέδια. Λίγες ώρες πριν η κα Ζαχαράκη παραδέχθηκε επίσημα ότι το 40% των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών του 2020-΄21-΄22-΄23 και περισσότερο από το 85% του συνόλου του εκπαιδευτικού σώματος δεν έχουν αξιολογηθεί!

Η πραγματικότητα είναι ότι ο κόσμος της εκπαίδευσης αντιστέκεται με ό,τι όπλο έχει παρ’ όλες τις απειλές, τους εκβιασμούς, τη δυνητική αργία για συνδικαλιστική δράση της Χρ. Χοτζόγλου, το τσουνάμι πειθαρχικών και  διώξεων, τρομοκρατίας και ολοκληρωτισμού από την πλευρά της κυβέρνησης. Αντιστέκεται παρ’ όλο που οι πλειοψηφίες των  ομοσπονδιών ΔΟΕ κι ΟΛΜΕ επιδεικνύουν πρωτοφανή αδράνεια εν μέσω αυταρχικού παροξυσμού, κάνοντας ό,τι περνάει από το χέρι τους για να τελειώσουν τον αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση. 

Όμως, η αντίσταση είναι ζωντανή γιατί  ο κόσμος της εκπαίδευσης καταλαβαίνει ότι το διακύβευμα είναι μεγάλο. Όλες οι απόπειρες της κυβέρνησης με τα Ωνάσεια, τις Ακαδημίες Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, τα σχολεία της «αριστείας», την ιδιωτικοποίηση και εμπορευματοποίηση της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, τις εξετάσεις PISA και όλες οι δηλώσεις για την άρση μονιμότητας, τη γονεϊκή επιλογή σχολείου, τις συγχωνεύσεις, τον ΑΣΕΠ δίπλα στο προσοντολόγιο ως σύστημα διορισμών κλπ, αποκαλύπτουν τις πραγματικές κυβερνητικές επιδιώξεις. Δίνουμε μάχη για το δημόσιο δωρεάν σχολείο, για τη θέση μας μέσα σε αυτό!  

Η απέλπιδα προσπάθεια του πρωθυπουργού  να αναθερμάνει τις απειλές, δηλώνει αδυναμία και  την πλήρη απομόνωση της κυβέρνησης από τον εκπαιδευτικό κόσμο, την κοινωνία και τις ανάγκες της.  Την ίδια στιγμή  ο κόσμος βοά για τα αίσχη  της κυβέρνησης της δολοφονίας, της  συγκάλυψης, της καταστροφής και της φτώχειας. Της κυβέρνησης των ρουσφετιών, των κολλητών, της α(χ)ριστειας και των αντισυνταγματικών αποφάσεων. Όλοι καταλαβαίνουν ότι η αξιολόγηση, όπως και με τους σιδηρόδρομους, σημαίνει παράδοση του δημόσιου σχολείου στους ιδιώτες (αυτονομία, δηλαδή βρείτε λεφτά μόνοι σας για να τα λειτουργήσετε), μείωση προσωπικού και κλείσιμο τμημάτων... και σχολείων(27++ μαθητές/τμήμα, ψηφιακά σχολεία, παράλληλη για πέντε μαθητές κλπ).  Το τι δημόσιο θέλουν το ζούμε στους λογαριασμούς ρεύματος της ιδιωτικοποιημένης ΔΕΗ, στα επί πληρωμή απογευματινά χειρουργεία του ιδιωτικοποιημένου ΕΣΥ και στα Τέμπη του ιδιωτικοποιημένου ΟΣΕ. 

Η σημερινή εξέλιξη επιβεβαιώνει για άλλη μια φορά ότι είμαστε στο σωστό δρόμο και η μάχη ενάντια στην αξιολόγηση - διάλυση του δημόσιου σχολείου πρέπει όχι μόνο να συνεχιστεί αλλά να δυναμώσει ακόμη περισσότερο μέχρι την ανατροπή της πολιτικής κυβέρνησης- ΕΕ!

Με τους αγώνες το εκπαιδευτικό κίνημα συνεχίζει να διευρύνει το ρήγμα που άνοιξε στις 26/1 και 28/2, στις 5 & 7/3   με την εισβολή του λαού στο προσκήνιο. Δεν θα κλείσει με τις απειλές και την τρομοκρατία και την επιχείρηση αλλαγής ατζέντας. Τώρα μαζικές, μαχητικές ΓΣ των ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ και ολομέλειες  προέδρων για οργάνωση των αγώνων σύγκρουσης και ανατροπής. Το εκπαιδευτικό κίνημα χρειάζεται να πάρει όλες τις αναγκαίες αγωνιστικές πρωτοβουλίες με συντονισμό σωματείων, συλλογικοτήτων ώστε και η κυβέρνηση να πάρει την απάντηση που της οφείλουμε απέναντι σε τέτοιου τύπου ολοκληρωτικές δηλώσεις και μεθοδεύσεις. Και θα την πάρει!

Το πρώτο αγωνιστικό ραντεβού μας είναι τις μέρες των εξετάσεων για τα Ωνάσεια και αμέσως μετά στις πιλοτικές εξετάσεις PISA!

Είμαστε περήφανοι που σας δυσκολεύουμε, δεν θα υποταχθούμε γιατί είμαστε δάσκαλοι/ες των παιδιών του λαού και όχι «ομάδα αλήθειας» της κάθε κυβέρνησης.

Να ανατρέψουμε την βάρβαρη, νεοφιλελεύθερη πολιτική τους.

Να διεκδικήσουμε δημόσια δωρεάν εκπαίδευση για όλα τα παιδιά.

Η ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

Μέχρι τη Νίκη!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Λίνα Μενδώνη
Μενδώνη: «Προσβλητικό το βίντεο για την Πέλλα – Δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα»
«Πριν από μερικές μέρες κυκλοφόρησε στο TikTok ένα βίντεο το οποίο είναι εξαιρετικά προσβλητικό για την Πέλλα. Δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να αναλάβω...
Μενδώνη: «Προσβλητικό το βίντεο για την Πέλλα – Δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα»
Κηδεία του Πάπα Φραγκίσκου στο Βατικανό
Κηδεία Πάπα Φραγκίσκου: Η στιγμή που ψάλλεται το «Χριστός Ανέστη» στα ελληνικά (Video)
Βατικανό: Η στιγμή που ψάλλεται το «Χριστός Ανέστη» στην κηδεία του Πάπα Φραγκίσκου - Βίντεο
Κηδεία Πάπα Φραγκίσκου: Η στιγμή που ψάλλεται το «Χριστός Ανέστη» στα ελληνικά (Video)
foto_education_pencils_molivia.jpg
Με ένα χαρτί και ένα στυλό; Όταν η Ειδική Αγωγή στερεύει από ευαισθησία
Εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής, ζητώντας υποστήριξη από σύμβουλο για το γεγονός ότι το σχολείο την έχει τοποθετήσει σε χώρο χωρίς πρόσβαση στο...
Με ένα χαρτί και ένα στυλό; Όταν η Ειδική Αγωγή στερεύει από ευαισθησία
peripoliko astinomia perama
Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη 44χρονος για προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας σε βάρος ανήλικης
Εκτός υπηρεσίας αστυνομικός συνέλαβε 44χρονο για προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας σε βάρος ανήλικης
Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη 44χρονος για προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας σε βάρος ανήλικης