Thumbnail

 

Οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί καλούνται να υλοποιήσουν, πέραν του υποχρεωτικού προγράμματος που είναι εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας και των πρόσθετων δραστηριοτήτων που λαμβάνουν χώρα και στα δημόσια σχολεία, μια σειρά εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων που υπερβαίνουν κατά πολύ το ωράριό τους, για τις οποίες σπανίως, όπως απέδειξε η έρευνά μας, αμείβονται. Το γεγονός ότι οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί πληρώνονται για λιγότερο από το 5% των πρόσθετων δραστηριοτήτων και συνολικά μόλις για το 60% περίπου όσων υπηρεσιών προσφέρουν στα ιδιωτικά σχολεία, είναι ενδεικτικό της υπερεκμετάλλευσης που υφίστανται από τους εργοδότες τους και του πλούτου που ως υπεραξία αυτοί καρπώνονται. Τα ευρήματα της έρευνάς μας αποκτούν ακόμη μεγαλύτερη αξία, αν αναλογιστεί κάποιος ότι από την εφαρμογή, σε πολλά ιδιωτικά σχολεία, του Ενιαίου Μισθολογίου, οι αποδοχές των εκπαιδευτικών έχουν μειωθεί κατά 35%, την ώρα που οι ίδιοι εκβιάζονται υπό την απειλή της απόλυσης προκειμένου να προσφέρουν υπηρεσίες σε απογευματινές δραστηριότητες, Σαββατοκύριακα και αργίες, χωρίς να πληρώνονται. Η αδιανόητη αυτή εκμετάλλευση, που συγκρίνεται μόνο με ακραίες περιπτώσεις ασυδοσίας στον ιδιωτικό τομέα, φανερώνει και την απουσία εποπτικού ελέγχου στα ιδιωτικά σχολεία, γεγονός που ενθαρρύνει περαιτέρω την εργοδοτική αυθαιρεσία.

Από την έρευνά μας γίνεται επίσης εμφανές ότι το συνολικό-πραγματικό ωράριο των ιδιωτικών εκπαιδευτικών υπερβαίνει αυτό των συναδέλφων τους του δημοσίου σχολείου, σχεδόν κατά 40%, δεδομένου του ποσοστού ωρών που αντιστοιχούν σε μη πληρωτέες υπηρεσίες που δεν λαμβάνουν χώρα στα δημόσια σχολεία. Τυχόν αύξηση του ωραρίου στις ιδιωτικές σχολικές μονάδες, πέραν του ότι θα οδηγήσει σε εκατοντάδες απολύσεις, θα εντείνει ακόμη περισσότερο την εκμετάλλευση όσων θα εξακολουθούν να εργάζονται σε αυτά, καθώς θα υποχρεωθούν να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους για ακόμη περισσότερες ώρες (σε ορισμένες περιπτώσεις ιδιωτικών σχολείων, ορισμένοι εκπαιδευτικοί θα πλησιάζουν το 12ωρο ημερησίως) με μισθό ανέχειας.

Διαβάστε ΕΔΩ όλη την έρευνα

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΕΚΠΑ
ΕΚΠΑ: Ξεκίνησε το Διεθνές Συνέδριο Ορθόδοξης Θεολογίας το οποίο πραγματοποιείται κάθε 50 χρόνια
Κατά την τελετή έναρξης πραγματοποιήθηκε υποδοχή από τον Χορό Ψαλτών «Οι Μαΐστορες της Ψαλτικής Τέχνης» υπό τη χοραρχία του Καθηγητή του Τμήματος...
ΕΚΠΑ: Ξεκίνησε το Διεθνές Συνέδριο Ορθόδοξης Θεολογίας το οποίο πραγματοποιείται κάθε 50 χρόνια
Πλήρης οδηγός για τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας - ΣΔΕ
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Οριστικοί Πίνακες Κατάταξης Εκπαιδευτικού Προσωπικού, Συμβούλων Σταδιοδρομίας και Ψυχολόγων 2024-2025 από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ
Και οι  διαθέσιμες ώρες και τμήματα ανά ΣΔΕ και εκτός έδρας τμήματα, σχολικής περιόδου 2024-2025.
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Οριστικοί Πίνακες Κατάταξης Εκπαιδευτικού Προσωπικού, Συμβούλων Σταδιοδρομίας και Ψυχολόγων 2024-2025 από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ
thranio taksi sxoleio
Αντιδράσεις εκπαιδευτικών στη Χίο για πρόταση μετατροπής Γυμνασίου σε Πρότυπο Σχολείο
Οι εκπαιδευτικοί εξέφρασαν την έντονη αντίθεσή τους αναφορικά με το θέμα του χαρακτηρισμού του σχολείου τους ως Πρότυπου ή Πειραματικού
Αντιδράσεις εκπαιδευτικών στη Χίο για πρόταση μετατροπής Γυμνασίου σε Πρότυπο Σχολείο