Thumbnail
Η τρικοματική Κυβέρνηση συνεχίζει την αντιεκπαιδευτική της πολιτική. Στο τέλος της σχολικής χρόνιάς, παρά τις καθησυχαστικές δηλώσεις του Υπ. Παιδείας, ανακοίνωσε πως άλλα 200 δημοτικά σχολεία και νηπιαγωγεία κλείνουν, υποβαθμίζονται και συγχωνεύονται. Συγκεκριμένα: υποβιβάζονται: 34 Δημοτικά και 5 Νηπιαγωγεία - συγχωνεύονται: 27 Δημοτικά και 13 Νηπιαγωγεία - καταργούνται: 32 Δημοτικά και 89 Νηπιαγωγεία  

Όχι στις νέες συγχωνεύσεις, υποβαθμίσεις, καταργήσεις Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων – Τι συμβαίνει στην Αν Αττική   

Η τρικοματική Κυβέρνηση συνεχίζει την αντιεκπαιδευτική της πολιτική. Στο τέλος της σχολικής χρόνιάς, παρά τις καθησυχαστικές δηλώσεις του Υπ. Παιδείας, ανακοίνωσε πως άλλα 200 δημοτικά σχολεία και νηπιαγωγεία κλείνουν, υποβαθμίζονται και συγχωνεύονται. Συγκεκριμένα: υποβιβάζονται: 34 Δημοτικά και 5 Νηπιαγωγεία - συγχωνεύονται: 27 Δημοτικά και 13 Νηπιαγωγεία - καταργούνται: 32 Δημοτικά και 89 Νηπιαγωγεία

    Στην Αν Αττική καταργεί 7Δ. Σχολεία και 19 Νηπιαγωγεία τα οποία βρίσκονταν σε αναστολή λειτουργίας. Έτσι η απόφαση δεν φαίνεται να δημιουργεί άμεσα κάποιο πρόβλημα. Όμως το Υπουργείο και ο περιφερειακός δ/ντής ξέρει ότι στις περισσότερες περιπτώσεις η αναστολή λειτουργίας οφείλεται στο τεράστιο πρόβλημα της Αν Αττικής σε σχολική στέγη το οποίο αποτελεί και το βασικό λόγο για τη μη λειτουργία των σχολικών μονάδων αυτών.

Στην πραγματικότητα η ανάγκη που επέβαλε την ίδρυσή τους στις περισσότερες περιπτώσεις είναι ισχυρή και επιβάλει να φροντίσει η πολιτεία στο σύνολό της να λύσει τα προβλήματα για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων και όχι να τα καταργεί.

Είναι χαρακτηριστικά τα παραδείγματα όπου σχολεία και νηπιαγωγεία ιδρύθηκαν σε περιοχές που τα λειτουργούντα σχολεία βρίσκονται σε ασφυκτική κατάσταση και οριακή λειτουργία – έχουν ξεπεράσει κατά πολύ τις αντοχές των υπαρχόντων χώρων και κτιρίων, έχουν πολυπληθή και σ΄ ορισμένες περιπτώσεις υπεράριθμα τμήματα, είτε υποχρεώνουν σε μετακινήσεις μαθητών. Αντίστοιχα για τα νηπιαγωγεία είναι αναγκαία η λειτουργία τους στις περιοχές που ιδρύθηκαν για να εξασφαλιστεί σε όλα τα παιδιά το δικαίωμα στη δίχρονη προσχολική αγωγή και να σταματήσει η μαζική έξωση παιδιών από το δημόσιο νηπιαγωγείο με τις απαράδεκτες κληρώσεις αλλά και να εξασφαλιστεί η μείωση του αριθμού των παιδιών στο τμήμα .

Είναι χαρακτηριστικό μάλιστα ότι ανάμεσα στις καταργήσεις το Υπουργείο περιλαμβάνει αδιακρίτως και σχολικές μονάδες που η ίδια η δ/νση πρότεινε τη λειτουργία τους από τη νέα χρονιά ενώ έχουν δρομολογηθεί συγκεκριμένες ενέργειες από τους αντίστοιχους δήμους για να εξασφαλιστεί, επιτέλους, η σχολική στέγη (ενοικίαση κλπ) και να μπορέσουν να λειτουργήσουν.

Χαρακτηριστικά είναι τα παραδείγματα των σχολείων 5ο ΔΣ Παιανίας, 5ο ΔΣ Βούλας, 2ο ΔΣ Σαρωνίδας όσο και τα Νηπιαγωγεία 4ο Νηπ. Πόρτο – Ράφτη (υπάρχει πρόσφατη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου για προκήρυξη διαγωνισμού για την ενοικίαση κατάλληλου κτιρίου για να τεθεί σε λειτουργία από τη νέα χρονιά), 5ο Νηπ Μαρκοπούλου, 2ο Νηπ. Κίτσίου, 5ο Νηπ. Παιανίας, 3ο Νηπ Άνοιξης και 3ο Νηπ Διονύσου (υπήρχε δυνατότητα για εγκατάστασή τους σε υπάρχοντες χώρους – πρώην εκπαιδευτήρια Καργάκου).  

     Είναι φανερό πως το Υπουργείο Παιδείας και η Κυβέρνηση δεν πρόκειται να σταματήσουν αυτήν την πολιτική. Κυβέρνηση, Ε.Ε και ΔΝΤ χτυπούν ανελέητα τις κατακτήσεις και τις κοινωνικές υποδομές (παιδεία, υγεία, ασφάλιση, πρόνοια κλπ). Θέλουν ένα σχολείο χρεοκοπημένο, διαλυμένο, φτηνό και ευέλικτο, που δε θα εξασφαλίζει ούτε τους στοιχειώδους όρους για την αξιοπρεπή μόρφωση των παιδιών. Μεγάλες είναι και οι ευθύνες της διοίκησης – ιδιαίτερα του περιφερειακού δ/ντή που προωθεί συγκεκριμένα αυτό το σχέδιο στην περιοχή ευθύνης του.

    Για άλλη μια φορά δηλώνουμε ότι δεν πρέπει να επιτρέψουμε να διαλυθεί το Δημόσιο Σχολείο.

Εκπαιδευτικοί, εργαζόμενοι και Ενώσεις Γονέων, ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, πρέπει να ενώσουμε τις δυνάμεις μας ενάντια στην πολιτική Κυβέρνησης, ΕΕ και ΔΝΤ η οποία οδηγεί τα σχολεία και τις οικογένειές μας στη χρεοκοπία.

Πρέπει άμεσα τόσο οι σύλλογοι εκπαιδευτικών, οι γονείς μέσα από τις Ενώσεις και τους συλλόγους τους να παρέμβουν προς το Υπουργείο και την περιφέρεια για να σταματήσουν την κατάργηση των σχολικών μονάδων. Επίσης καλούμε τους Δήμους να παρέμβουν και αυτοί από τη μεριά τους. Οι σχολικές μονάδες που θα χαθούν θα είναι πολύ πιο δύσκολο στο μέλλον να ξαναιδρυθούν καθώς δυσκολεύει η διαδικασία.

των αιρετού Κώστα Τουλγαρίδη 6977002645, [email protected], και αναπληρωτή αιρετού Μαρκάκη Γιάννη, 6946389589, [email protected],

 

εκλεγμένων με το ΕΝΩΤΙΚΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ από:

τους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΟΧΘΗΣ σύλλογος «ΣΩΚΡΑΤΗΣ»

την ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ σύλλογος «Κ. ΣΩΤΗΡΙΟΥ»

την ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ-ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ σύλλογος «Α. Δελμούζος»

τη ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑ σύλλογος Γλυφάδας/ Βάρης/ Βούλας/ Βουλιαγμένης

και ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ypoyrgeio_paideias_dia_bioy
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Ανοίγουν νέοι πίνακες για Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Από τους πίνακες που θα προκύψουν από τους προκηρύξεις αυτές το υπουργείο Παιδείας θα «αντλεί» αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, όποτε χρειάζεται, για τα...
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Ανοίγουν νέοι πίνακες για Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
bullying μαθητής
Πανελλήνιες 2024 : Σε απόγνωση μαθητής – «Τεράστια απογοήτευση και αίσθηση αδικίας»
Πανελλήνιες – Πανελλαδικές 2024: «Άδικη η  βαθμολόγηση του μαθήματος του Ελεύθερου Σχεδίου» - Η επιστολή ενός μαθητή
Πανελλήνιες 2024 : Σε απόγνωση μαθητής – «Τεράστια απογοήτευση και αίσθηση αδικίας»
boytsinos
Γ. Βούτσινος - Υπουργείο Παιδείας (Γ.Γ. Επαγγελματικής Εκπαίδευσης):  Οι νέες ρυθμίσεις για τα ΕΠΑ.Λ. και τα Εργαστηριακά Κέντρα
Σχετικά με την ίδρυση Κέντρων  Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Κ.Ε.Ε.Κ.). και την ίδρυση και λειτουργία των Επαγγελματικών Σχολών...
Γ. Βούτσινος - Υπουργείο Παιδείας (Γ.Γ. Επαγγελματικής Εκπαίδευσης):  Οι νέες ρυθμίσεις για τα ΕΠΑ.Λ. και τα Εργαστηριακά Κέντρα