Thumbnail
Καταργείται ο τομέας Αισθητικής – Κομμωτικής, δηλαδή οι δυο πολυπληθέστερες ειδικότητες της Δημόσιας Τεχνικής Εκπαίδευσης. 

 

 

 
 
Ταχ. Δ/νση :  Αττάλου 11
Τ.Κ. - Πόλη : 11631, Αθήνα
τηλέφωνο : 2107564744,
Φαξ :  2381023675
ηλεκτρον. σελ. : http://www.saatee.gr
https://www.facebook.com/saate.gr
Αρ. Πρωτ 8  
Αθήνα, 12-07-2013
 
ΠΡΟΣ:
ΠΡΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟ
κ. Κερασιώτη  Σεραφείμ  Πρόεδρο ΟΛΤΕΕ   [email protected],

ΘΕΜΑ:

«ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΙΣΘΗΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΕΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ »

Καταργείται ο τομέας Αισθητικής – Κομμωτικής, δηλαδή οι δυο πολυπληθέστερες ειδικότητες της Δημόσιας Τεχνικής Εκπαίδευσης. Εκατοντάδες μαθητές και καθηγητές πετιούνται στο δρόμο για να εξυπηρετηθούν συμφέροντα ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων που έχουν ως έδρα τα μεγάλα αστικά κέντρα.

Ως αποτέλεσμα, αφενός δεν θα υπάρχει η δυνατότητα να σπουδάσει ο μαθητής ως είθισται στις ειδικότητες αυτές σε δημόσιο φορέα και αφετέρου οι μαθητές της επαρχίας θα υποχρεώνονται να ‘αποδημήσουν’ σε πόλεις που τους προσφέρεται η δυνατότητα αυτή. Το Υπουργείο Παιδείας αυτό το ονομάζει αναβάθμιση!!!! Στην πραγματικότητα είναι άλλη μια ΚΑΤΑΝΤΙΑ του εκπαιδευτικού συστήματος.

Πόσο γελοιοποιούνται όταν αναφέρουν ότι έλαβαν υπόψη τους ευρωπαϊκές μελέτες που δεν περιλαμβάνουν τις ειδικότητες μας στα τεχνικά λύκεια!!!!! Οι ειδικότητες αυτές όχι μόνο υπάρχουν σε αυτό το επίπεδο εκπαίδευσης, αλλά συντελούν και σημαντικά στην ανάπτυξη της κάθε χώρας (βλέπε http://eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/eurybase_en.php). Μάλιστα πολλές δημόσιες σχολές Αισθητικής στην ΕΠΑΣ συμμετέχουν σε προγράμματα κινητικότητας τύπου Comenius και Leonardo Da Vinci και στην ανταλλαγή ομόλογων καθηγητών , μαθητών αλλά και τεχνογνωσίας.

Στην Ελλάδα ο Υπουργός Ανάπτυξης μίλησε για επενδύσεις που έρχονται ….η Υπουργός Τουρισμού για την αναγκαία αναβάθμιση των τουριστικών υπηρεσιών του τόπου…. ο Υπουργός οικονομικών για την εξεύρεση πόρων!!! Πόσο καλά μας δουλεύουν όλοι μαζί!!!!!! Η Ευρώπη τους δείχνει το φεγγάρι και αυτοί κοιτάζουν το δάκτυλο!!!

Στην Γαλλία και τη Γερμανία η παραγωγή καλλυντικών προϊόντων και η εξαγωγή τους αποτελεί μέρος της βαριάς βιομηχανίας τους και μια μεγάλη πηγή εσόδων για το κράτος. Αναφορικά η Γερμανία έχει κύκλο εργασιών που ξεπερνά τα 12,5 δις €. ενώ η Ελλάδα σπατάλησε 1,7 δις € για την εισαγωγή καλλυντικών προϊόντων! Είναι σκόπιμο, να δείτε με ενδιαφέρον τις αναφορές των γενικών προξενείων της Ελλάδος για τις αντίστοιχες χώρες (βλέπε http://www.pcci.gr/evepimages/EmpNL5360_2010_F15202.pdf

http://www.agora.mfa.gr/agora/images/docs/radE8AD1germany_cosmetics.pdf

http://www.agora.mfa.gr/appdata/documents/%C5%D0%C9%D7%C5%C9%D1%C7%D3%C9%C1%CA%CF%20%D3%C7%CC%C5%C9%D9%CC%C1%20%C3%C1%CB%CB%C9%C1.pdf)

Δεν μπορεί η Ελλάδα να έχει βασικές πρώτες ύλες για την δημιουργία σπουδαίων καλλυντικών προϊόντων (που δεν υπάρχουν σε άλλες χώρες) και να μην υπάρχουν οι προοπτικές να παράγει καλλυντικό!! Αντίθετα να ξεπουλάει τις βασικές πρώτες ύλες σε εξευτελιστικές τιμές!

Δεν μπορεί η Ελλάδα να έχει πληθώρα θερμικών ιαματικών πηγών  σε όλη την επικράτεια της και να τις αφήνει ανεκμετάλλευτες (ακόμα και σε ελίτ προορισμούς όπως η Σαντορίνη) επειδή αδυνατεί να τις διαχειριστεί ή να εκπαιδεύσει σωστά τους αισθητικούς!

Δεν μπορεί η βαριά βιομηχανία της Ελλάδας να είναι ο Τουρισμός, να επιδοτείται για SPA από την Ευρωπαϊκή Ένωση και μέσα σε αυτά να απασχολούνται ανειδίκευτα άτομα διαφόρων χωρών!

Δεν μπορεί η Ελλάδα να θεωρείται γεωργική χώρα και  να μην γίνεται συστηματική καλλιέργεια φαρμακευτικών και καλλυντικών βοτάνων που θα μείωναν το κόστος εισαγωγής και το κόστος των φαρμάκων και καλλυντικών.

Σε όλα αυτά έχουν θέση οι σωστά εκπαιδευόμενοι αισθητικοί. Οι μαθητές μας μπορούν να συνεισφέρουν απόλυτα στην παροχή υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές μονάδες, σε ιαματικά κέντρα, στο εμπόριο-πώληση, στη δημιουργία καλλυντικών προϊόντων, στην εκμετάλλευση βοτάνων και φυσικών υλών και κατ’ επέκταση στην ανάπτυξη της χώρας μας!

Ποιοι θα τα εκπαιδεύσουν αυτά τα άτομα; Οι Ιδιωτικές σχολές; Σωθήκαμε!!!!!!!!!!!!! Το μεγαλύτερο μέρος αυτών των σχολών απασχολεί μη πιστοποιημένο εκπαιδευτικό προσωπικό ή αλλοδαπές με συμβολικές αμοιβές. Διότι στην Ελλάδα είσαι ότι δηλώσεις! Ακόμα και ένας απόφοιτος Λυκείου μπορεί να δηλώσει εκπαιδευτικός και να ανοίξει εργαστήριο ελευθέρων σπουδών Αισθητικής, ξεχνώντας ότι το επάγγελμά μας είναι υγειονομικού ενδιαφέροντος και ότι ασκείται ή διδάσκεται μόνο από τους Αισθητικούς – Κοσμετολόγους ΤΕΙ. Αντίστοιχη είναι και η αξιολόγηση των σπουδαστών σε αυτά τα εκπαιδευτήρια. Όλοι οι μαθητές τους κατά ένα περίεργο τρόπο παίρνουν πτυχίο ακόμα και αν γνωρίζουν ελάχιστα πράγματα ενώ καλύπτονται ως δια μαγείας οι απουσίες τους αδιαφορώντας για το νόμο!!!

Οι Αισθητικοί-Κοσμετολόγοι εκπαιδευτικοί είναι απόφοιτοι της Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (ΣΕΥΠ) των ΤΕΙ Αθήνας και Θεσσαλονίκης, έχουν πτυχία παιδαγωγικής επάρκειας ΑΣΠΑΙΤΕ και είναι διορισμένοι με διαφανή κριτήρια (ΑΣΕΠ, 24μηνο και ΑΣΕΠ, 30μηνο). Τα δημόσια σχολεία αξιολογούν σωστά τους μαθητές και τηρούν τους νόμους. Επιπλέον προασπίζονται την καινοτομία σε μία βιομηχανία, όπως αυτή των καλλυντικών και της παροχής υπηρεσιών αισθητικής, που η Ελλάδα θα μπορεί να διαδραματίσει κυρίαρχο ρόλο. Οι  δυνατότητες σαν χώρα σε αυτό τον τομέα είναι τεράστιες αρκεί να το καταλάβουμε και να τις αξιοποιήσουμε.

Γι αυτό η θέση της αισθητικής-κομμωτικής δεν είναι στα ιδιωτικά ΙΕΚ αλλά στο Δημόσιο σχολείο. Δεν θα πρέπει επιβαρύνεται άσκοπα ο έλληνας φορολογούμενος και να δημιουργείται  αναστάτωση όσο αφορά στα επαγγελματικά δικαιώματα που προκύπτουν από την κάθε μια σχολή. Η εκπαίδευση, η έρευνα και η καινοτομία είναι ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΓΑΘΟ, αφορά το Υπουργείο Παιδείας και δεν πρέπει να ξεπουλιέται κάτω από τα τραπέζια.

Κλείνοντας θα θέλαμε να αναφέρουμε ότι η ειδικότητα της αισθητικής αποτελεί πρώτη επιλογή για πολλούς μαθητές, πολλοί εκ των οποίων είναι απόφοιτοι πανεπιστημιακών σχολών και έχουν και μεταπτυχιακά!!!! Γεννιούνται λοιπόν πολλά ερωτηματικά. Γιατί αυτά τα άτομα επέλεξαν να μαθητεύσουν στην ειδικότητα της αισθητικής από το να ασκήσουν το επάγγελμα που επένδυσαν όλα αυτά τα χρόνια; Γιατί προτίμησαν ένα δημόσιο σχολείο και όχι ένα ιδιωτικό ΙΕΚ; Έχουν δουλειά; Έχουν λεφτά να το πληρώσουν; Πόσα χαμένα χρήματα επένδυσε σε αυτούς το κράτος για να σπουδάσουν ένα αντικείμενο χωρίς ανταπόκριση; Πόσα θα γλύτωνε το κράτος αλλά και οι ίδιοι αν τους είχε εκπαιδεύσει στην βασική εκπαίδευση; Γιατί αφαιρεί όλες τις ειδικότητες που μαθητεύουν κορίτσια; Τι συναισθήματα βιώνουν όλα αυτά τα παιδιά που πετάει στο δρόμο;

Θα θέλαμε ειλικρινά να μας απαντήσει σε αυτά τα ερωτήματα ο Υπουργός Παιδείας και να μην πουλήσει τον κόσμο των μαθητών μας αλλά και των παιδιών μας σε μια παρτίδα ζάρια.

Η ειδικότητα μας είναι  ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ. Όσο θα υπάρχουν γυναίκες, όσο υπάρχει αναγκαιότητα για ομορφιά και υγεία, θα υπάρχει και αναγκαιότητα ύπαρξης της ειδικότητας της αισθητικής και θα δίνει σε πολύ κόσμο ένα κομμάτι ψωμί. Μην τους το αρπάξετε και αυτό!!!

Για το Διοικητικό συμβούλιο του ΣΑΑΤΕΕ

Ο Αντιπρόεδρος

Δημήτριος Μποζίνης

 

 

Η Γενική Γραμματέας

Ελισσάβετ Βιβιλάκη

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Εύβοιας
Αποκάλυψη alfavita.gr: Επιστολή-κόλαφος προς το Fund που προσπάθησε να απαγορεύσει στους εκπαιδευτικούς αναρτήσεις πολιτικού, οικονομικού ή θρησκευτικού χαρακτήρα
ΟΙΕΛΕ: Η επιχειρηματική ελευθερία υποχωρεί μπροστά σε θεμελιώδη ατομικά δικαιώματα όπως είναι η ελευθερία λόγου και έκφρασης αλλά και διεκδίκησης...
Αποκάλυψη alfavita.gr: Επιστολή-κόλαφος προς το Fund που προσπάθησε να απαγορεύσει στους εκπαιδευτικούς αναρτήσεις πολιτικού, οικονομικού ή θρησκευτικού χαρακτήρα
o-teachers-facebook_15.jpg
Μεγάλη νίκη και δικαίωση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών - Πονοκέφαλος του υπουργείου και όσων διευθυντών προχώρησαν σε διώξεις
Αλήθεια, σε ποιο επίπεδο διάλυσης και στρατηγικής ήττας θα είχαν φτάσει σήμερα οι εκπαιδευτικοί εάν με τις μαζικές τους Γενικές Συνελεύσεις τον...
Μεγάλη νίκη και δικαίωση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών - Πονοκέφαλος του υπουργείου και όσων διευθυντών προχώρησαν σε διώξεις
stratiotikes_sholes_1.jpg
Στρατιωτικές Σχολές: «Κύμα» παραιτήσεων με 1 στους 4 σπουδαστές να αποχωρεί από τις Σχολές Υπαξιωματικών!
Παρά τις εξαγγελίες για αναβάθμιση με αυξήσεις μισθών
Στρατιωτικές Σχολές: «Κύμα» παραιτήσεων με 1 στους 4 σπουδαστές να αποχωρεί από τις Σχολές Υπαξιωματικών!