Thumbnail
Ο Σεπτέμβρης έρχεται, ας μας βρει ενωμένους και αποφασισμένους.

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ

 

 των αιρετών του ΠΥΣΔΕ Καρδίτσας Διονυσίας Ματιάτου και Γεωργίας Αμπατζή,

εκπροσώπων της Εκπαιδευτικής Δράσης

Στη συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ Καρδίτσας, την Τετάρτη 24-07-2013, συμμετείχε το αναπληρωματικό αιρετό μέλος και εξετάστηκαν τα παρακάτω θέματα:

  1. Γνωμοδότηση για τη συνάφεια Μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών με το αντικείμενο απασχόλησής της ως εκπαιδευτικού. Εξετάστηκε μία αίτηση συναδέλφου, η οποία εγκρίθηκε ομόφωνα.

  2. Λειτουργικά κενά Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων για τις αποσπάσεις του διδακτικού έτους 2013-2014. Αρχικά υπήρξε ένσταση από τον άλλο αιρετό, διότι τα λειτουργικά κενά εστάλησαν από το Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης εσπευσμένα, χωρίς πρώτα να επικυρωθούν από το ΠΥΣΔΕ. Στη συνέχεια, εξετάστηκε ένσταση συναδέλφου που αμφισβητούσε τα λειτουργικά κενά που δόθηκαν για την ειδικότητα του πιάνου. Η ένσταση απορρίφθηκε κατά πλειοψηφία (4-1). Στη συγκεκριμένη ένσταση μειοψήφησα, διότι, ύστερα από έρευνα που έγινε αναφορικά με τις ώρες που απαιτούνται για την εργαστηριακή διδασκαλία του πιάνου, καταλήξαμε στο συμπέρασμα πως η συνάδελφος είχε δίκιο.

  3. Αιτήσεις-ενστάσεις εκπαιδευτικών για τυχόν λάθη ή παραλείψεις του Υπηρεσιακού συμβουλίου.

Α) εξετάστηκε ένσταση συναδέλφου ΠΕ17.03 ο οποίος μας πληροφορούσε πως με τη μετάθεσή του, χωρίς να υπάρχει οργανικό κενό στο ΠΥΣΔΕ Καρδίτσας, χάθηκε η οργανική του θέση. Αποφασίστηκε ομόφωνα να ενημερωθεί ο συνάδελφος ότι στην ειδικότητα ΠΕ17.03 ο αλγόριθμος του Υπουργείου ήταν +2 και η εκτίμηση του ΠΥΣΔΕ +1. Κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2012-2013, ουδέποτε ζητήθηκε κενό από το ΠΥΣΔΕ στη συγκεκριμένη ειδικότητα. Επιπλέον, ως εκπρόσωποι της Εκπαιδευτικής Δράσης, είχαμε στείλει Διαμαρτυρία – Καταγγελία στο ΚΥΣΔΕ αμέσως μετά την ανακοίνωση των μεταθέσεων, όπου καταγγέλλαμε την όλη διαδικασία.

Β) ένσταση συναδέλφου ΠΕ18.03. Η συνάδελφος, με δεύτερη ένστασή της, ζητούσε να επανεξεταστεί η κατανομή των ωρών στις ειδικότητες ΠΕ18.03 και ΠΕ09 του πίνακα Α. Η ένστασή της απορρίφθηκε ομόφωνα.

Γ) ένσταση δύο συναδέλφων ΠΕ09, που ζητούσαν να γίνει επανεξέταση της υπεραριθμίας τους, συγκριτικά με την ειδικότητα ΠΕ18.03. Λαμβάνοντας υπόψη το ΦΕΚ των αναθέσεων μαθημάτων, τον πίνακα ενοποιημένων ειδικοτήτων στα κενά – πλεονάσματα και την ημερομηνία απόκτησης οργανικής θέσης, οι ενστάσεις απορρίφθηκαν ομόφωνα.

4. αιτήσεις για άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή. Εξετάστηκε η αίτηση ενός συναδέλφου, η οποία εγκρίθηκε ομόφωνα.

5. Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών σε οργανικά κενά περιοχής μετάθεσης ΔΕ Καρδίτσας. Στα ελάχιστα οργανικά κενά που είχαν απομείνει, τοποθετήθηκαν συνάδελφοι σύμφωνα με τη μοριοδότησή τους και τις δηλώσεις προτίμησης. Υπήρξαν περιπτώσεις βελτίωσης θέσης, όπου μπορούσε, με τη μετακίνηση του συναδέλφου, να δοθεί νέο οργανικό κενό. Συγκεκριμένα, με τη μετακίνηση συναδέλφου κλ. ΠΕ04.01 από το 1ο Γυμνάσιο και σύμφωνα με την Υ.Α. 84582/Δ2/20-6-2013, η οποία αναφέρει: «Δώδεκα (12) ώρες μαθήματος (κατ’ ελάχιστον) συνιστούν οργανικό κενό το οποίο δίνεται σε εκπαιδευτικό που καλύπτει τις ώρες αυτές με Α’ ανάθεση, ανεξαρτήτως αν υπάρχουν εκπαιδευτικοί που θα μπορούσαν να συμπληρώσουν το ωράριό τους αναλαμβάνοντας το μάθημα ως Β’ ανάθεση ή έχοντας δεύτερη ειδικότητα», μπορούσε να δοθεί οργανικό κενό. Επιπλέον, μπορούσαν να δοθούν οργανικά κενά στο Γυμνάσιο Ματαράγκας (ΠΕ11 – Φυσικής Αγωγής) και στο Γυμνάσιο – Λ.Τ. Μητρόπολης (ΠΕ02 – Φιλολόγων),επαναφέροντας την από 17-6-2013 πρότασή μας για τη σύσταση οργανικής θέσης σε κλάδο ή ειδικότητα, λαμβάνοντας υπόψη την ομάδα σχολείων. Καμία από τις παραπάνω προτάσεις μας δεν έγινε αποδεκτή. Όταν ήρθε το επίμαχο ζήτημα της τοποθέτησης εκπαιδευτικού, η οποία βρίσκεται σε διαθεσιμότητα, σε οργανικό κενό, η διοίκηση (ο Πρόεδρος του ΠΥΣΔΕ και τα δύο διορισμένα τακτικά μέλη) αρνήθηκε να κάνει τη τοποθέτηση. Αυτή τη φορά και οι δύο αιρετοί του κλάδου είχαμε κοινή θέση. Οι τοποθετήσεις στα οργανικά κενά έπρεπε να γίνουν ανεξαρτήτως διαθεσιμότητας. Για όλους τους παραπάνω λόγους και για αυτούς που περιγράφονται παρακάτω, καταψήφησα τους πίνακες.

Συναδέλφισσες/συνάδελφοι,

Οι εξελίξεις (και) στο χώρο της εκπαίδευσης είναι σαρωτικές. Το πολυνομοσχέδιο της ντροπής έγινε «νόμος» (ν. 4172/2013 – ΦΕΚ 167/23-7-2013). Στο άρθρο 82, που αφορά την εκπαίδευση, παρ. 1 καταργούνται 50 ειδικότητες της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης. Στην παράγραφο 2 αναφέρει πως το προσωπικό των καταργούμενων ειδικοτήτων τίθεται σε διαθεσιμότητα από την 22η Ιουλίου!!! (Δηλαδή 1 μέρα πριν το πολυνομοσχέδιο γίνει «νόμος»!!!). Στην παράγραφο 11 αναφέρεται: «Για το σχολικό έτος 2013-2014, ο ποσοτικός προσδιορισμός των κενών θέσεων στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, των υπηρεσιακών αναγκών καθώς και το πλεονάζον εκπαιδευτικό προσωπικό ανά ειδικότητα και Διεύθυνση Εκπαίδευσης, γίνεται με διαπιστωτική πράξη που εκδίδεται από τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, με βάση την επεξεργασία και τον συσχετισμό των στοιχείων που έχουν καταχωρηθεί, με ευθύνη των Διευθυντών Εκπαίδευσης, στο προβλεπόμενο στο άρθρο 7 του ν. 3848/2010 ηλεκτρονικό σύστημα…» (Survey). H προσθήκη αυτή καταργεί στην πράξη τα Υπηρεσιακά Συμβούλια που δεν εισηγούνται πλέον τίποτε, αλλά όλα εισηγούνται από το survey και τον υπουργό!!! Οι Διευθυντές Εκπαίδευσης απλά έχουν την ευθύνη της σωστής καταχώρησης των στοιχείων! Και το κερασάκι στην τούρτα: Με νέα τροπολογία που κατέθεσε ο υπουργός Παιδείας και θα συμπεριληφθεί στο πολυνομοσχέδιο, ανακοινώνεται η ένταξη και όσων εκπαιδευτικών είχαν εξαιρεθεί από την διαθεσιμότητα, δηλαδή όσοι έχουν μεταπτυχιακούς τίτλους ή διδακτορικό! «Τρώει» τις εξαιρέσεις και διώχνει κι άλλους εκπαιδευτικούς κυβέρνηση και τρόικα.

Η εφαρμογή του άρθρου 82 κατακρεουργεί τη Δημόσια Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση (προσεχώς ακολουθεί η Γενική Εκπαίδευση) και ένα μεγάλο κομμάτι της, με πολλούς μαθητές, εκχωρείται στον ιδιωτικό τομέα. Χιλιάδες συνάδελφοί μας οδηγούνται στην ανεργία και εκατοντάδες άλλοι (από όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης) θα βρεθούν χωρίς ωράριο και , είτε θα απολυθούν, είτε θα μετακινηθούν βίαια με απλές υπουργικές αποφάσεις σε άλλους νομούς, φορείς και υπηρεσίες. Αν συνυπολογίσουμε και τις σχεδόν ανύπαρκτες προσλήψεις αναπληρωτών, δομείται ένα εφιαλτικό σενάριο, όπου δεν θα χρειάζεται να καταργηθούν-συγχωνευτούν σχολεία: απλά θα «εξαφανίζονται» οι εκπαιδευτικοί των σχολείων αυτών και οι μαθητές αναγκαστικά θα μετακινούνται σε άλλα!!!

Ο Σεπτέμβρης έρχεται, ας μας βρει ενωμένους και αποφασισμένους:

ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΦΙΑΛΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΣΤΕ ΞΑΝΑ!

ΑΠΕΡΓΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΞΑΝΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ!
 

Καλή Δύναμη!

Με εκτίμηση και συναδελφικούς χαιρετισμούς,

Διονυσία Ματιάτου

Αιρετό τακτικό μέλος ΠΥΣΔΕ

Γεωργία Αμπατζή

Αιρετό αναπληρ. μέλος ΠΥΣΔΕ

 

Εκπρόσωποι της Εκπαιδευτικής Δράσης

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΠΑΔΑ: Συνεργασία με το υπουργείο Οικογένειας
ΠΑΔΑ: Συνεργασία με το υπουργείο Οικογένειας για την αναβάθμιση των βρεφονηπιακών και παιδικών σταθμών
Υπ. Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας και ΠΑΔΑ αναβαθμίζουν τους βρεφονηπιακούς και παιδικούς σταθμούς με πρωτοποριακά εργαλεία στην Ελλάδα και την...
ΠΑΔΑ: Συνεργασία με το υπουργείο Οικογένειας για την αναβάθμιση των βρεφονηπιακών και παιδικών σταθμών