Λευκάδα 22-8-2013
Η Υπουργική Απόφαση για τις υποχρεωτικές μετατάξεις των εκπαιδευτικών γεννά πλήθος ερωτημάτων όπως:
- Τι απέγιναν οι αιτήσεις για μετάταξη καθηγητών ειδικοτήτων στην Α/θμια Εκπαίδευση;
- Τι απέγιναν οι αιτήσεις για μετάταξη από ειδικότητα σε ειδικότητα στη Δ/θμια Εκπαίδευση;
- Πότε θα γίνουν οι αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ; Αληθεύουν οι φήμες ότι μπορεί να μη γίνουν ή να πάνε για Σεπτέμβρη και βάλε;
- Πώς προέκυψαν τα νούμερα κενών και πλεονασμάτων της εγκυκλίου;
- Πώς θα γνωρίζει κάποιος εάν ανήκει στο πλεονάζον προσωπικό, ώστε να κάνει αίτηση; Είναι όσοι βρίσκονται σε διάθεση, χωρίς οργανική; Είναι όσοι βρέθηκαν χωρίς οργανική με την μείωση των ωρών της α΄ ανάθεσης σε 10; Ποιοι είναι οι πλεονάζοντες;
- Τι θα γίνει αν οι αιτήσεις για μετάταξη δεν καλύψουν τις κενές θέσεις στην Α/θμια και στις Διευθύνσεις;
- Οι θέσεις στην Α/θμια Εκ/ση αφορούν κατά κύριο λόγο στα Ολοήμερα Δημοτικά με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ). Το πρόγραμμα όμως των ΕΑΕΠ είναι ενταγμένο στα ΕΣΠΑ, έχει ημερομηνία λήξης 31/12/2015 και συγκεκριμένη χρηματοδότηση 107 εκ. ευρώ (ΥΠΔΒΜΘ -ναι έτσι το λέγανε τότε- 24-12-2010 αρ. πρωτ. 27546).
Οι θέσεις αυτές θα είναι οργανικές;
Θα παραμείνουν οι θέσεις αυτές μετά τη λήξη του προγράμματος;
Υπάρχουν επίσης φλέγοντα ερωτήματα τα οποία πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να απαντηθούν και τα οποία περιμένουν όλοι οι συνάδελφοι για να προχωρήσουν ή όχι σε αίτηση και είναι τα εξής:
· Όσοι είναι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ και δεν κάνουν αίτηση υποχρεωτικής μετάταξης ά έχουν κυρώσεις; Ακούστηκε ότι πιθανόν να μηδενιστούν τα μόρια τους και ότι θα τεθούν στο τέλος της κατάταξης στη διεύθυνση στην οποία ανήκουν .Αληθεύει; Αν όχι , είναι σημαντικό να υπάρξει διαβεβαίωση
· Υπάρχει περίπτωση αν τα μόρια του εκπαιδευτικού δεν επαρκούν για την κάλυψη της 1ης και 2ης προτίμησης του να μετακινηθεί πανελλαδικά στα εναπομείναντα κενά χωρίς τη θέληση του;
· σε κάποια διεύθυνση καλυφθούν τα κενά αλλά απομένει ακόμα πλεονάζον προσωπικό, τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση; ( Πχ στη Λευκάδα έχει βγάλει 8 πλεόνασμα στη ειδικότητα των γαλλικών , καλύπτονται οι 4 θέσεις που έχουν προβλεφθεί για την Α/θμια και εξακολουθούν να υπάρχουν 5 πλεόνασμα που μπορεί να μην έχουν κάνει χαρτιά για πουθενά ή να μην έχουν πιάσει την προτίμηση τους. Ποιοι θεωρούνται σε αυτή την περίπτωση πλεονάζοντες από αυτούς που είναι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ;
· Κάποιος μπορεί να βάλει 2 διαφορετικές διευθύνσεις; Πχ 1η ) Α Αθήνας 2η) Λευκάδα
ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΡΑΓΕ ΚΑΠΟΙΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΘΕ ΜΙΑΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ;
Π.χ. ειδικότητες που χρειάζονται, πλήθος θέσεων ανάλογα με τον αριθμό σχολείων και εκπαιδευτικών κάθε Διεύθυνσης…
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΕΡΙ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗΣ Α/ΘΜΙΩΝ ΚΑΙ Δ/ΘΜΙΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ;
ΠΟΙΟΣ ΕΓΓΥΑΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΑΥΤΈΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΙΚΑ ;
Μέσα σε ένα τόσο ασταθές και πιθανά ηθελημένα ασαφές περιβάλλον, πως κανείς μπορεί να αισθάνεται βεβαιότητα για οτιδήποτε.;
Από το ΔΣ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη