των αιρετού Κώστα Τουλγαρίδη 6977002645, [email protected],
και αναπληρωτή αιρετού Μαρκάκη Γιάννη, 6946389589, gι[email protected]
εκλεγμένων με το ΕΝΩΤΙΚΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ από:
τους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΟΧΘΗΣ σύλλογος «ΣΩΚΡΑΤΗΣ»
την ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ σύλλογος «Κ. ΣΩΤΗΡΙΟΥ»
την ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ-ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ σύλλογος «Α. Δελμούζος»
τη ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑ σύλλογος Γλυφάδας/ Βάρης/ Βούλας/ Βουλιαγμένης
και ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ
Μέρες χούντας – «αποφασίζομε και διατάσσομε» για να επιβάλουν τις παντελώς παράνομες υπεραριθμίες
Με μια εγκύκλιο, προδήλως παράνομη, ο περιφερειακός δ/ντης εκπαίδευσης Γκινης δίνει εντολές στους δ/ντές των σχολείων(!) να «δηλώσουν εντός της ημέρας τις υπεραριθμίες σε ΠΕ70» και να καθορίσουν τη λειτουργία υπολογίζοντας «μόνο έναν ΠΕ70 για το ολοήμερο πρόγραμμα των μη ΕΑΕΠ και κανέναν ΠΕ70 για το ολοήμερο πρόγραμμα των ΕΑΕΠ.»Α.Π.10840 – 11/9/2013
Ενημερώνουμε όλους τους συναδέλφους και ιδιαίτερα τους δ/ντές των σχολείων στους οποίους απευθύνεται ο περιφερειακός, παρακάμπτοντας την ιεραρχική οδό, τη δ/ντρια εκπαίδευσης και το ΠΥΣΠΕ, ότι :
1. ΔΕΝ υπάρχει η υπουργική απόφαση την οποία επικαλείται. Η εγκύκλιος του Υπουργού Παιδείας που επικαλείται δεν έχει τη μορφή υπουργικής απόφασης και κυρίως δεν έχει δημοσιευτεί σε ΦΕΚ με την κανονική διαδικασία που οφείλει να έχει μια υπουργική απόφαση για να αποτελεί νόμο. (υπάρχει σχετική νομική γνωμοδότηση που επισυνάπτουμε)
Απόσπασμα του : «Υπό την έννοια αυτή, το εν λόγω έγγραφο στερείται παντελώς δεσμευτικότητας, τόσο για τους αποδέκτες του όσο και εν γένει για τους εκπαιδευτικούς, αφού δεν συνιστά εγκύκλιο καθώς δεν ερμηνεύει υφιστάμενες διατάξεις, δεν συνιστά υπουργική απόφαση, αφού δεν έχει τύχει δημοσίευσης στο ΦΕΚ και ακόμα και εάν ήθελε υποτεθεί, ότι συνιστά απλό ενημερωτικό ή εσωτερικό έγγραφο της διοικήσεως, δεν μπορεί να εισάγει ρυθμίσεις κατά τρόπο διαφορετικό από την κείμενη νομοθεσία.»
2. Υπάρχει συγκεκριμένη νομοθεσία για τον καθορισμό των υπεράριθμων συναδέλφων και αυτή είναι : άρθρο 14,ΠΔ 50/ 1998 και άρθρο 12 ΠΔ 100. Το ΠΥΣΠΕ καθορίζει τις υπεραριθμίες και τους υπεραρίθμους. Η απαίτηση του περιφερειακού από τους δ/ντές να δηλώσουν τους υπεράριθμούς με κριτήρια αντίθετα με την ισχύουσα νομοθεσία αποτελεί παράβαση καθήκοντος τόσο για τον ίδιο όσο και για όποιο δ/ντή εφαρμόσει τις παράνομες εντολές.
3. Οι δ/ντές των σχολείων και οι σύλλογοι διδασκόντων οφείλουν εφ όσον έχουν το αναγκαίο προσωπικό με οργανικά τοποθετημένους συναδέλφους να λειτουργήσουν το σχολείο με όλες τις λειτουργίες που προβλέπει ο νόμος. Δηλαδή όλες τις τάξεις από την Α΄έως την ΣΤ΄ και το ολοήμερο. Όπως δεν μπορεί να μην βάλει δάσκαλο σε μία τάξη το ίδιο δεν μπορεί να μην βάλει δάσκαλο/ους στο ολοήμερο εφόσον έχει τα παιδιά που δικαιολογούν τη λειτουργία του τμήματος ή των τμημάτων αυτού – οι οργανικές είναι ενιαίες στο σχολείο και δεν υπάρχει διάκριση. Δεν μπορεί να πει κανένας ότι περισσεύει και είναι υπεράριθμος ο συνάδελφος του ολοήμερου.
4. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ συνάδελφος να πάει να κάνει δήλωση ότι είναι υπεράριθμος αν δεν τηρηθεί η νόμιμη διαδικασία και το ΠΥΣΠΕ δεν ανακοινώσει ως οφείλει σύννομα της υπεραριθμίες καθώς και τα ονόματα των υπεραρίθμων και δεν δώσει τα σχετικά στοιχεία (μόρια, κενά κλπ) και τον προβλεπόμενο χρόνο για τις δηλώσεις. Επειδή ξέρουν ότι παρανομούν καλούν τους συναδέλφους να δηλώσουν από μόνοι τους και να αποδεχτούν έτσι εθελοντικά την υπεραριθμία τους. Κανένας συνάδελφος δεν φεύγει από το σχολείο του αν δεν υπάρχει έγγραφη απόφαση του ΠΥΣΠΕ για τη μετακίνησή του.
5. Η πράξη του ΠΥΣΠΕ Αν. Αττικής με την οποία ανακοινώθηκαν υπεραριθμίες (με την πλειοψηφία της προέδρου Ξυθάλη Βασιλικής και των διορισμένων μελών του Νικολετσόπουλο Δημήτρη και Προκοπίου Χρήστο – οι δύο αιρετοί είχαμε αποχωρήσει καταγγέλλοντας τη διαδικασία στο σύνολό της ) είναι παντελώς παράνομη και πρέπει άμεσα να ανακληθεί. Περιλαμβάνει υπεραριθμίες βασισμένες στην σύμπτυξη τμημάτων με βάση το συν 10% καθώς και στις θέσεις των ολοήμερων. Επίσης είναι γνωστό ότι η τροπολογία που προέβλεπε τη νομοθέτηση του +10% στον αριθμό μαθητών (25) δηλαδή τους 28 μαθητές αποσύρθηκε. Τα τμήματα των 26, 27 και 28 μαθητών είναι επίσης παντελώς παράνομα και δεν πρέπει πουθενά να τα αποδεχόμαστε..
Σε κάθε περίπτωση θεωρώ ότι πρέπει οι σύλλογοι να καλέσουν σε κινητοποιήσεις στο ΠΥΣΠΕ και να απαιτήσουν και επιβάλουν την ανάκληση όλων των αυθαιρεσιών καθώς και να ξεκαθαρίσουν ότι δεν θα τις επιτρέψουμε και θα βρεθούν άμεσα να λογοδοτήσουν στην κοινωνία αλλά και νομικά τα στελέχη που λειτουργούν κατά παράβαση του καθήκοντος τους και σε βάρος της δημόσιας εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών.
Συνάδελφοι να πάρουμε την υπόθεση στα χέρια μας και να λειτουργήσουμε το σχολείο κανονικά όπως έχουμε υποχρέωση και καθήκον.
Η προσπάθεια να εμφανιστεί η καρατόμηση των κατακτημένων λειτουργιών του δημόσιου σχολείου και των χιλιάδων θέσεων εργασίας πανελλαδικά ότι γίνεται για να έχουν τα παιδιά δάσκαλο είναι ψεύτικη. ΤΩΡΑ καρατομούν χιλιάδες θέσεις εργασίας λειτουργικά και κατοχυρώνουν την κατάργηση κάθε αντισταθμιστικής και κοινωνικής λειτουργίας του σχολείου καθώς και την δραματική χειροτέρευση των όρων παροχής εκπαίδευσης στα παιδιά του λαού. Αύριο αυτό θα σημάνει την οριστική κατάργηση των αντίστοιχων οργανικών θέσεων και μαζί και με άλλα μέτρα θα διαμορφώσει τον τρόπο που χιλιάδες εκπαιδευτικοί και στην ΠΕ θα βρεθούν να περισσεύουν και θα μπουν στις λίστες διαθεσιμότητας.
ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ, Η ΤΡΟΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΠΟΤΗΡΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΠΟΙΩΝ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΑΠΑΡΕΓΚΛΙΤΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΌ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ.
Για την ενημέρωσή όλων το ΠΥΣΠΕ, στις βασικές του αποφάσεις, λειτουργεί όλο αυτό το διάστημα με την πλειοψηφία των τριών μελών της διοίκησης.
Οι τοποθετήσεις των συναδέλφων από μετάταξη έγινε με βάση τα μόρια μετάταξης όπως τα δήλωσαν οι ίδιοι και ενώ η υπηρεσία αδυνατεί να τα ελέγξει! Επίσης δεν μας έδειξαν από ποια νομοθεσία προκύπτει η τοποθέτησή τους με αύτα τα μόρια ; Καταγγειλαμε τη διαδικασία ως παράνομη και απείχαμε.
Το ίδιο έγινε και με την ανακοίνωση των υπεραρίθμων τόσο των δασκάλων όσο και των νηπιαγωγών.
Επίσης απαράδεκτη είναι η «προσωρινή τοποθέτηση» μονοπρόσωπα από τη δ/ντρια των συναδέλφων που ήταν στη διάθεση, από αποσπάσεις εκτός και τους αναπληρωτές νηπιαγωγούς.
Συνάδελφοι και συναδέλφισσες,
Πρέπει όλοι μαζί να χτίσουμε ένα τείχος απέναντι στην επίθεση στη δημόσια εκπαίδευση. Μαζί με την αποφασιστική μας στάση στις αυθαιρεσίες του Υπουργείου και της διοίκησης ο μόνο3ς δρόμος είναι η μαζική καθολική δυναμική συμμετοχή μας στην ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑΕΙ τη Δευτέρα 16/9 και πρέπει σήμερα στην ολομέλεια των προέδρων α γίνει απεργία όλης της εκπαίδευσης και της ΠΕ.
ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΜΗ ΛΕΙΨΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ.
======================================================
Αθήνα, 10-9-2013
ΘΕΜΑ: «Έγγραφο του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων σχετικά με την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών στα ολοήμερα δημοτικά σχολεία και νηπιαγωγεία».
Αξιότιμε κύριε Γενικέ,
Κατόπιν της τηλεφωνικής μας συνομιλίας, σας αποστέλλω τις απόψεις μου επί του ανωτέρω εγγράφου.
Με έγγραφο, που φέρει ημερομηνία 9-9-2013 ο Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, αφενός ορίζει, ότι ο αριθμός των νηπίων και των μαθητών μπορεί να υπερβαίνει κατά 10% την αναλογία των μαθητών ανά δάσκαλο και νηπίων ανά νηπιαγωγό και αφετέρου προβλέπει την κατά σειρά προτεραιότητας τοποθέτηση κατά την έναρξη του σχολικού έτους των εκπαιδευτικών, στο πρωϊνό τμήμα εν συνεχεία στο ολοήμερο πρόγραμμα των σχολικών μονάδων και τέλος στα ΕΑΕΠ, διαθέτει μόνο της διαθέσιμες ώρες των εκπαιδευτικών ΠΕ 70 και των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων.
Το ως άνω έγγραφο, ωστόσο, πέραν της πρώτης παραγράφου αυτού, που ήδη προωθείται μέσω νομοθετικής ρυθμίσεως, στην πραγματικότητα δεν ερμηνεύει το υφιστάμενο νομικό πλαίσιο, πράγμα, που θα το καθιστούσε εγκύκλιο αλλά εισαγάγει νέες ρυθμίσεις και μάλιστα αποκλίνουσες από τις ισχύουσες, χωρίς να φέρει τυπικά την μορφή υπουργικής απόφασης και χωρίς βεβαίως να έχει δημοσιευτεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Υπό την έννοια αυτή, το εν λόγω έγγραφο στερείται παντελώς δεσμευτικότητας, τόσο για τους αποδέκτες του όσο και εν γένει για τους εκπαιδευτικούς, αφού δεν συνιστά εγκύκλιο καθώς δεν ερμηνεύει υφιστάμενες διατάξεις, δεν συνιστά υπουργική απόφαση, αφού δεν έχει τύχει δημοσίευσης στο ΦΕΚ και ακόμα και εάν ήθελε υποτεθεί, ότι συνιστά απλό ενημερωτικό ή εσωτερικό έγγραφο της διοικήσεως, δεν μπορεί να εισάγει ρυθμίσεις κατά τρόπο διαφορετικό από την κείμενη νομοθεσία.
Παραμένω στην διάθεση σας για κάθε περαιτέρω διευκρίνιση,
Με εκτίμηση,
Μαρία-Μαγδαληνή Τσίπρα
Δικηγόρος
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη