Thumbnail
Η συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ Καρδίτσας για τις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών πραγματοποιήθηκε από την Τετάρτη 11-09-2013 έως την Παρασκευή 13-9-2013.

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ για τις τοποθετήσεις

των αιρετών του ΠΥΣΔΕ Καρδίτσας Γεωργίας Αμπατζή και Χρήστου Καρακώστα,

εκπροσώπων της Εκπαιδευτικής Δράσης

Η συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ Καρδίτσας για τις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών πραγματοποιήθηκε από την Τετάρτη 11-09-2013 έως την Παρασκευή 13-9-2013. Το μέχρι τώρα τακτικό αιρετό μέλος της παράταξής μας (Ματιάτου Διονυσία) υπέβαλε προς τον Πρόεδρο του ΠΥΣΔΕ την παρακάτω αίτηση παραίτησης:

«Παρακαλώ να αποδεχθείτε την παραίτησή μου από τη θέση του τακτικού αιρετού μέλους του ΠΥΣΔΕ Καρδίτσας, σεβόμενη τη δέσμευση της παράταξης που εκπροσωπώ για την εναλλασσόμενη θητεία των εκπροσώπων της στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο και να προχωρήσετε άμεσα τις διαδικασίες αντικατάστασής μου, όπως προβλέπεται από τη νομοθεσία. 

Παράλληλα, θεωρώ αναγκαίο να σας ενημερώσω ότι η αποπομπή μου από το Υπηρεσιακό Συμβούλιο έγινε με τρόπο πραξικοπηματικό. Αφ’ ενός δεν την αποδέχομαι, αφ’ ετέρου δεσμεύομαι ότι με συνέπεια θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για την ακύρωση των λόγων που επικαλείστε γι’ αυτή σας την απόφαση»

Στη συνεδρίαση συμμετείχε η αιρετή της Εκπαιδευτικής Δράσης (Αμπατζή Γεωργία), ο Πρόεδρος του ΠΥΣΔΕ, ένα από τα δύο τακτικά μέλη της διοίκησης, ο αναπληρωματικός του δεύτερου μέλους της διοίκησης και το αιρετό αναπληρωματικό μέλος της ΔΑΚΕ.

Πριν ξεκινήσει η συνεδρίαση, σεβόμενοι την απαίτηση των συναδέλφων – από τους οποίους έχει χαθεί κάθε αίσθημα δικαίου - για διαφάνεια, τέθηκε από την παράταξή μας το θέμα της αναγραφής των μορίων των εκπαιδευτικών ταυτόχρονα με την ανάρτηση της τοποθέτησής τους. Το αίτημά μας έγινε ομόφωνα δεκτό.

ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΦΕΤΟΣ, Η ΔΔΕ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ.

Η διαδικασία τοποθετήσεων έγινε σύμφωνα με το άρθρο 14 του ΠΔ 50/96, όπως τροποποιήθηκε από το ΠΔ 100/97 (οργανικά υπεράριθμοι – συμπλήρωση ωραρίου – διάθεση ΠΥΣΔΕ – απόσπαση).

Συναδέλφισσες/συνάδελφοι:

Με βάση τις οδηγίες του Υπουργού Παιδείας κατ’  εφαρμογή του νόμου για αναγκαστικές μετακινήσεις-αποσπάσεις εκπαιδευτικών πρώτα στην Περιφέρεια και κατόπιν στην Επικράτεια, αλλά και την γενικότερη πολιτική απολύσεων της κυβέρνησης, είναι ορατός ο κίνδυνος νέου πογκρόμ κατά των εκπαιδευτικών. Γι’ αυτό, παρέμεινα ως το τέλος της διαδικασίας τοποθετήσεων, και αρνήθηκα να προσυπογράψω τους πίνακες τοποθετήσεων εκπαιδευτικών, επικαλούμενη τους παρακάτω λόγους:

Αρνούμαι να αποδεχθώ την κατασκευή «πλεοναζόντων» για πάσα χρήση. Tο Υπουργείο Παιδείας κατάργησε-συγχώνευσε σχολικές μονάδες, αύξησε τον αριθμό μαθητών ανά τμήμα, αύξησε το ωράριο των εκπαιδευτικών, αλλάζει συνεχώς τις αναθέσεις μαθημάτων. Μόνο στο νομό μας περισσότεροι από 150 εκπαιδευτικοί, σύμφωνα με το τελευταίο «εμπιστευτικό» έγγραφο του υπουργείου, θα μετακινηθούν στο άγνωστο.

Αρνούμαι να αποδεχθώ την εξαφάνιση της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης. Το κλείσιμο και η συρρίκνωση των σχολείων σε όλη τη χώρα και οι διαθεσιμότητες - απολύσεις  2200 εκπαιδευτικών υποβαθμίζουν το επίπεδο εκπαίδευσης και μετατρέπουν την εκπαίδευση σε προνόμιο των «ολίγων». Έτσι παραδίδεται ως προς τους σκοπούς και το περιεχόμενό της στις πρόσκαιρες ανάγκες της αγοράς.  

Αρνούμαι να αποδεχθώ τις υποχρεωτικές μετατάξεις, που βαφτίστηκαν εθελοντικές, όταν 6000 εκπαιδευτικοί χαρακτηρίστηκαν «πλεονάζον προσωπικό» και   κλήθηκαν να αποφασίσουν με «το πιστόλι στον κρόταφο». Μετατάξεις που έγιναν με τρόπο παράνομο και διαδικασία διάτρητη αφού παρακάμφθηκαν τελείως τα υπηρεσιακά συμβούλια, δεν ανακοινώθηκαν τα μόρια των μεταταχθέντων και το ΠΥΣΔΕ προέλευσης!  Τελικά πραγματοποιήθηκαν 3495 μετατάξεις, ενώ παραμένουν ακόμα 1105 θέσεις κενές! Στη συνέχεια θέλουν να προχωρήσουν σε υποχρεωτικές μεταθέσεις και σε περιοχές εκτός περιφερειών, επιλογή που θα διαλύσει τις εργασιακές σχέσεις και τις οικογενειακές συνθήκες ζωής των εκπαιδευτικών! Οι αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ ήταν ελάχιστες και σε πρώτη φάση δεν περιλαμβάνουν τους κλάδους ΠΕ01,05,06,07,08,16,11,19,20!!!

Αρνούμαι να αποδεχθώ το νομοσχέδιο για το “νέο Λύκειο” που ψηφίστηκε στις 10 Σεπτέμβρη, το οποίο  αποψιλώνει το μορφωτικό ρόλο του Λυκείου, σκληραίνει τους όρους προαγωγής και απόλυσης των μαθητών αφού οι μαθητές θα εξετάζονται με πανελλαδικού τύπου εξετάσεις σε 39 μαθήματα στις τρεις τάξεις του Λυκείου για να πάρουν απολυτήριο! Από το νομοσχέδιο γίνεται σαφές ότι, μετά την υποχρεωτική γυμνασιακή εκπαίδευση, θέλουν να κατευθύνουν χιλιάδες μαθητές σε άτυπες μορφές κατάρτισης-μαθητείας (απλήρωτης και ανασφάλιστης εργασίας), που λειτουργούν έξω από το τυπικό εκπαιδευτικό σύστημα! Χαρακτηριστικό της πρόθεσης αυτής είναι το γεγονός ότι το νομοσχέδιο καταργεί όλες τις ΕΠΑΣ (περίπου 102). Αυτό το ανταγωνιστικό και βαθμοθηρικό σχολείο στην πράξη  θα μειώσει  τον αριθμό των μαθητών στη Λυκειακή βαθμίδα με αποτέλεσμα να οδηγήσει στην «έξωση» ένα μεγάλο μέρος των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας και Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Όλα αυτά αποτελούν εργασιακό εφιάλτη για τους καθηγητές όλων των ειδικοτήτων. Ουδείς εκπαιδευτικός μπορεί να είναι σίγουρος για το αν θα έχει τάξη για να διδάξει. Το αναλυτικό και το ωρολόγιο πρόγραμμα σπουδών χρησιμοποιείται από το Υπουργείο Παιδείας ως εργαλείο για την επαγγελματική αχρήστευση εκπαιδευτικών. Η διαδικασία είναι απλή: καταργούνται μαθήματα όχι με παιδαγωγικά κριτήρια, αλλά για να ανοίξει ο δρόμος για τη διαθεσιμότητα και στη συνέχεια την απόλυση των εκπαιδευτικών των αντίστοιχων ειδικοτήτων. Τελευταία εξέλιξη οι συνεχείς τροποποιήσεις στις αναθέσεις μαθημάτων που πλήττει ιδιαίτερα τους καθηγητές ξένων γλωσσών! Και ο πλέον δύσπιστος καταλαβαίνει ότι κανένας από δω και πέρα δεν είναι σίγουρος για τη δουλειά του.  Οι εργασιακές σχέσεις έχουν γυρίσει 200 χρόνια πίσω.

ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΛΑΔΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕΝ ΜΕΝΕΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΚΥΝΗΓΙΟΥ ΚΕΦΑΛΩΝ.

Οφείλουμε να υπερασπισθούμε αυτά που προηγούμενες γενιές κέρδισαν με αίμα.

Δεν υπάρχει καμία «ατομική» ή συντεχνιακή σωτηρία. Το πρωτόγνωρα μεγάλο ποσοστό απεργιακής συμμετοχής στην πόλη μας (94,11%!!) αποδεικνύει τα παραπάνω.

Ο μόνος δρόμος σωτηρίας είναι ο αγώνας μας μέχρι τη νίκη.

Καλή Δύναμη!

 

Με εκτίμηση και συναδελφικούς χαιρετισμούς,

Γεωργία Αμπατζή

Αιρετό τακτικό μέλος ΠΥΣΔΕ

 Τηλ: 6945997748

ηλ.δ/νση: ([email protected])

Χρήστος Καρακώστας

Αιρετό αναπληρωματικό μέλος ΠΥΣΔΕ

 Τηλ: 6944473002

ηλ.δ/νση: ([email protected])

 

Εκπρόσωποι της Εκπαιδευτικής Δράσης

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

proaulio
Εκπαιδευτικοί Μαγνησίας: Καταγγελία για τη διχοτόμηση του 1ου Γυμνασίου Βόλου και την ίδρυση νέου σχολείου
Καταγγελία ΕΛΜΕ Μαγνησίας για τη διχοτόμηση του 1ου Γυμνασίου Βόλου και την ίδρυση νέου σχολείου
Εκπαιδευτικοί Μαγνησίας: Καταγγελία για τη διχοτόμηση του 1ου Γυμνασίου Βόλου και την ίδρυση νέου σχολείου
sxoliki_taxi
Μπαίνουν στα σχολεία ο Λυκούργος, η Θαλασσιά και ο Μπάμπης!

Ένα διαδραστικό πρόγραμμα, που θα συνδυαστεί με μια καμπάνια 12 μικρών ιστοριών του σκιτσογράφου Πάνου Ζάχαρη, με τις μασκότ Λουκούργο,...

Μπαίνουν στα σχολεία ο Λυκούργος, η Θαλασσιά και ο Μπάμπης!
egklimatologia
ΑΣΕΠ: 2500 απόφοιτοι κοινωνικών και νομικών επιστημών πιστοποιούνται στην Εγκληματολογία
Το 1ο Πανεπιστημιακό Πρόγραμμα εξ αποστάσεως εξειδίκευσης του Πανεπιστημίου Πατρών στην Ελλάδα που αναγνωρίζεται από το ΑΣΕΠ και το ελληνικό δημόσιο...
ΑΣΕΠ: 2500 απόφοιτοι κοινωνικών και νομικών επιστημών πιστοποιούνται στην Εγκληματολογία