Thumbnail
Ε ΕΛΜΕ Ανατ. Αττικής - Συντονιστική Επιτροπή Εκπαιδευτικών ΔΕ σε διαθεσιμότητα

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ- ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ

 
3 ΔΕΚΕΜΒΡΗ, ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ:
 
Το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα στη δημόσια και δωρεάν παιδεία αποτελεί ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ. Αντʼ αυτού οι μαθητές με αναπηρία σταθερά οδηγούνται σε εκπαιδευτικό και κοινωνικό αποκλεισμό.
 
Ο κ. Υπουργός της Παιδείας προσκαλείται να εγκαινιάσει το ΕΕΕΕΚ, Σχολική Μονάδα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, συμβολικά μια ημέρα αφιερωμένη στην Αναπηρία.
 
Ως πότε κ. Ύπουργέ της Παιδείας θα δείχνεις να μη θυμάσαι ότι:

·         Τα σχολεία Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης πρέπει να ξεκινούν κάθε χρόνο την ίδια ημερομηνία όπως και όλα τα γενικά σχολεία της χώρας και όχι δύο μήνες αργότερα λόγω τεχνικών ελλείψεων και ολιγωριών

·         Οι μαθητές/τριες με αναπηρίες πρέπει να έχουν εξασφαλισμένα ισότιμη πρόσβαση στην εκπαίδευση όπως όλοι οι συνομίληκοί τους και όχι να μάχονται μέχρι τα Χριστούγεννα για να εξασφαλιστεί το μέσο μεταφοράς τους

·         Τα ΚΕΔΔΥ όπως και οι περιβόητες ΕΔΕΑΥ πρέπει να διαθέτουν εκτός από .. στέγη και Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό προκειμένου να εκδίδουν, μέσα σε 45 ημέρες, σύμφωνα με τις επιταγές του νομοθετήματός σου, διαγνώσεις ώστε να μην κρατούνται σε ομηρία μαθητές με αναπηρίες. Σήμερα τρεις μήνες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς τα κενά ανά την Ελλάδα είναι πάνω από 1400 σε ΕΕΠ και ΕΒΠ...(ενώ έχουμε αντίστοιχες ειδικότητες σε διαθεσιμότητα από το καλοκαίρι!!!) και περιμένουν να καλυφθούν από τον ΟΑΕΔ και την κοινωφελή εργασία καταπατώντας κάθε εργασιακό και συνταγματικό δικαίωμα στο δημόσιο σχολείο

·         Τα σχολικά κτίρια που φιλοξενούν μαθητές με αναπηρίες πρέπει να συντηρούνται, να επιδιορθώνονται, να τροποποιούνται κατάλληλα, να ζεσταίνονται και να φυλάσσονται.. Ξέρετε οι φύλακες, αυτοί που βρίσκονται σε διαθεσιμότητα, των σχολείων και ειδικά των ειδικών σχολείων είναι κομβικά πρόσωπα για την κοινωνική ανάπτυξη και ένταξη των μαθητών με αναπηρία

·         Οι δάσκαλοι και οι καθηγητές των μαθητών με αναπηρία πρέπει να είναι έγκαιρα και σταθερά στις θέσεις τους ώστε να μπορούν να δημιουργούν ένα σταθερό και ασφαλές εκπαιδευτικό περιβάλλον και όχι να είναι όμηροι ως αναπληρωτές για δεκαετίες, χωρίς κατάλληλα προσαρμοσμένο εκπαιδευτικό υλικό, χωρίς δυνατότητες ενδουπηρεσιακής επιμόρφωσης και ουσιαστικής διεπιστημονικής στήριξης

·         Τα ΕΕΕΕΚ, τα Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια και Λύκεια πρέπει να διαθέτουν εργαστήρια προσαρμοσμένα στο εκπαιδευτικό προφίλ και τις ειδικότερες ανάγκες των μαθητών με αναπηρία για την ψυχοκοινωνική τους καλλιέργεια και ένταξη . Αντ΄αυτού με το ν. 4172 (ΦΕΚ 167/23-07-13 τ. Αʼ) κατάργησες άκριτα τους ελάχιστους μόνιμους καθηγητές τους (36 τον αριθμό) και θεσπίζεις ειδικότητες που καμία σχέση έχουν με την ηλικία και τη μαθησιακή ικανότητα των μαθητών/τριών.

Πότε κύριε υπουργέ της Παιδείας θα θυμηθείς να κάνεις κάτι για όλα τα παραπάνω και να μην οδηγείς τους μαθητές με αναπηρία, τις οικογένειές τους, τους δασκάλους τους και τα σχολεία τους σε κοινωνική ευθανασία;

Διάλεξε λοιπόν τη σημερινή ημέρα να σκεφτείς και ... να δράσεις αντί να τρέχεις να κόβεις κορδέλες για εντυπωσιασμούς

 

Ε΄ ΕΛΜΕ ΑΝΑΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΩΝ Δ.Ε ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 9/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα