Thumbnail
ΑΠΥΣΠΕ Θεσσαλίας

ΚΟΙΝΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ

Α.Π.Υ.Σ.Π.Ε. Θεσσαλίας

Π.Υ.Σ.Π.Ε. Λάρισας

Νάστου Γεωργίου

Δραγανιδάκη Δημητρίου

Τσούλκα Χρίστου 

Σίμου Βασίλη

 Έχοντας ως αφορμή την ανακοίνωση νέων μετατάξεων, από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, είμαστε υποχρεωμένοι ως αιρετοί εκπρόσωποι των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας να δηλώσουμε την πλήρη αντίθεσή μας στην πολιτική που εφαρμόζει η ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. , υπό το καθεστώς πλήρους απαξίωσης, ορίζοντας και τοποθετώντας αυθαίρετα πλεονάζον προσωπικό, χωρίς να λάβει τις εισηγήσεις από τα υπηρεσιακά συμβούλια Π.Υ.Σ.Π.Ε. , Α.Π.Υ.Σ.Π.Ε. και Κ.Υ.Σ.Π.Ε.

Δεν είναι δυνατόν να δίνονται κενά για αυτούς που πρόκειται να μεταταχθούν, αλλά να μην δίνονται στη διαδικασία των μεταθέσεων προκειμένου αυτές να διεκδικηθούν με ίσους όρους, με το σύστημα των μορίων, από όλους τους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς που μπαίνουν στη διαδικασία των μεταθέσεων και της διεκδίκησης των συγκεκριμένων κενών.

Πολλοί από τους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, έχουν περισσότερα μόρια από τους εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των αντίστοιχων ειδικοτήτων που κατέλαβαν τις συγκεκριμένες θέσεις με τη διαδικασία των μετατάξεων. Δε μπορεί να καταλαμβάνουν αυτές τις θέσεις έξω από δίκαιη διαδικασία, αφού το σωστό είναι να δίνεται το δικαίωμα σε όλους να διεκδικήσουν αυτές τις θέσεις ανεξάρτητα τη βαθμίδα εκπαίδευσης.

Υπό την απειλή της διαθεσιμότητας ή ακόμα και αυτή της απόλυσης οι εκπαιδευτικοί της Δευτεροβάθμιας αναγκάστηκαν να κάνουν αίτηση μετακίνησης προς την Πρωτοβάθμια μεταφέροντας ουσιαστικά το πρόβλημα στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Κρίνοντας αντικειμενικά το έως τώρα αποτέλεσμα των μετατάξεων, αποδεικνύεται πως το μείζον πρόβλημα των πλεοναζόντων εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο σύνολο των περιοχών μετάθεσης της χώρας, επιλύθηκε με τον χειρότερο τρόπο, αφού λειτούργησε σε βάρος των υπηρετούντων συναδέλφων τους στην Πρωτοβάθμια αλλά και προκαλώντας αντιπαραθέσεις και αντιπαλότητες μέσα στις σχολικές μονάδες.

Το Υπουργείο Παιδείας τοποθετεί εκπαιδευτικούς με μετάταξη από απομακρυσμένες περιοχές της Δευτεροβάθμιας από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ, όπως της Λάρισας, που έχει πολλούς εκπαιδευτικούς ειδικότητας στη διάθεση όπως λ.χ γυμναστές.

Το δικαίωμα στην εργασία είναι αναφαίρετο για όλους και πρέπει να γίνει το καλύτερο δυνατό ώστε οι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί της Δευτεροβάθμιας να βρουν αντικείμενο εργασίας, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι δεν πρέπει να εφαρμόζεται το δίκαιο.

Οι θέσεις που δόθηκαν και δίνονται τώρα με μετατάξεις στους συναδέλφους της Δευτεροβάθμιας, να δοθούν κανονικά για όλους. Να γίνουν γνωστά τα μόρια όλων των ενδιαφερομένων και να δοθεί η δυνατότητα σε όλους τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων της Πρωτοβάθμιας να διεκδικήσουν αυτές τις θέσεις στη διαδικασία των μεταθέσεων ανάλογα με τα μόρια που έχει ο καθένας. Οποιαδήποτε άλλη απόφαση χαρακτηρίζεται άδικη και κλονίζει την εμπιστοσύνη των εκπαιδευτικών προς το υπουργείο και την πολιτεία.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sholiki-taxi-humor.jpg
Τα προσόντα ενός προοδευτικού δασκάλου ή γιατί η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας.
Η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας. Η δουλειά μας είναι να διδάξουμε αυτά τα...
Τα προσόντα ενός προοδευτικού δασκάλου ή γιατί η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας.