Thumbnail
ΕΛΜΕ Λάρισας

Η  Φυσική Αγωγή  στο Δημόσιο  Ελληνικό Σχολείο

    Το μάθημα  της Φυσικής Αγωγής δικαίως θεωρείται ένα από τα σημαντικότερα μαθήματα του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Μέσα από αυτό ,με τις γυμναστικές , κινητικές και αθλητικές δραστηριότητες αναπτύσσονται ισόρροπα και αρμονικά οι σωματικές , ψυχικές και πνευματικές δυνάμεις των μαθητών και έτσι καθίστανται ικανοί να ενταχθούν αρμονικά στο κοινωνικό σύνολο.

Το λυπηρό όμως είναι πως ενώ όλοι γνωρίζουν την αξία  και την αποτελεσματικότητα του μαθήματος αυτού,  κάποιοι το υποβάθμισαν, με αποκορύφωμα την ακόμα  μεγαλύτερη φετινή (αλλά και την επιπλέον από τον προσεχή Σεπτέμβριο) μείωση του στο ωρολόγιο πρόγραμμα των Γυμνασίων και των Λυκείων.

    Σε μια εποχή όπου τα παιδιά έπαψαν να κινούνται είτε γιατί τις ελεύθερες ώρες τους τις περνάνε μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή , είτε γιατί δεν υπάρχουν αλάνες ή γυμναστήρια  (ειδικά στα μεγάλα αστικά κέντρα), το Υπουργείο Παιδείας μειώνει τις ώρες του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής  ,παρόλο που πρόκειται για το   μάθημα που συμβάλλει στην σωματική, πνευματική και ψυχική υγεία του μαθητή , αφού μέσα από αυτό κινείται, εκτονώνεται, ψυχαγωγείται, αναπτύσσει πνεύμα συνεργασίας , ευγενούς άμιλλας , κοινωνικοποιείται , μαθαίνει.

    Αλήθεια τι είδους μαθητές ευαγγελίζεται το Υπουργείο Παιδείας τη στιγμή μάλιστα που αναγκάζει το μαθητή από την πρώτη τάξη του Λυκείου να διαγωνίζεται σε πανελλαδικό επίπεδο ; Πόσες εξωσχολικές ώρες θα μπορεί να διαθέσει ο μαθητής , (αφού θα τρέχει από φροντιστήριο σε φροντιστήριο για να πάρει καλούς βαθμούς),για να κινηθεί ,να εκτονωθεί , να αποβάλλει το συνεχές στρεσάρισμα;

Για όλους τους παραπάνω λόγους η ΕΛΜΕ Λάρισας εκφράζει την αντίθεσή της στην υποβάθμιση  της Φυσικής Αγωγής από την Πολιτεία.

Απαίτηση μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών Φ.Α. είναι να επανέλθουν οι ώρες διδασκαλίας του μαθήματος,  τις οποίες αυθαίρετα και αντιπαιδαγωγικά αφαίρεσε το Υπουργείο το περασμένο καλοκαίρι από τα ωρολόγια προγράμματα των Ελληνικών  Σχολείων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Ας δοθεί στη Φυσική Αγωγή η αξία και η θέση που της αρμόζει στο Δημόσιο Σχολείο.                    

     Για το  Δ.Σ. της ΕΛΜΕ

O ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                                O ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜ.                                                        ΡΕΜΠΑΠΗΣ ΠΑΝΑΓ


Ε.Λ.Μ.Ε.

ΝΟΜΟΥ ΛΑΡΙΣΑΣ                                                                                                       

ΛΑΠΙΘΩΝ 6 – 41221

ΤΗΛ&FAX: 2410-255694

ΛΑΡΙΣΑ                                                                            

Αρ. Πρωτ.: 15

Λάρισα:  13 -2-2014

ΠΡΟΣ :1)ΣΧΟΛΕΙΑ Ν.ΛΑΡΙΣΑΣ

2) Μ.Μ.Ε.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

super-artificial-intelligence-texniti-noimosyni.jpg
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
Η Ελλάδα θα εκμεταλλευθεί την τεράστια υπολογιστική δύναμη του Δαίδαλου, για να δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό οικοσύστημα καινοτομίας στο ΑΙ. Σκοπός...
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
γυμναστική.jpg
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
Εξαγγελίες προσώρας κενές, για επιπλέον ώρα σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης, Φυσική Αγωγή στην Προσχολική Εκπαίδευση & Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
peripoliko_astynomia.jpg
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;
Υπάρχουν περισσότερες από μία εξηγήσεις γι΄ αυτή την κίνησή τους, που είναι μέρος της διαδικασίας ελέγχου ενός αυτοκινήτου
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;