Thumbnail
ΔΑΚΕ ΔΕ Κιλκίς

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ  ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

ΔΑΚΕ Δ.Ε. ΚΙΛΚΙΣ

Συνάδελφοι,

    Η παράταξή μας εδώ και πολλά χρόνια έχει ταχθεί και έχει δώσει μάχες για την  εφαρμογή του θεσμού της Αξιολόγησης στην Εκπαίδευση.

    Θεωρούμε ότι η αυτοαξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου μπορεί να συμβάλλει στην ανάπτυξη και βελτίωση του σχολείου με βάση τις δικές του δυνάμεις και να αναγνωρίζει πρωτεύοντα ρόλο στους εκπαιδευτικούς, αφού αυτοί γνωρίζουν από μέσα τα προβλήματα και τις δυνατότητες της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Σίγουρα η συγκυρία δεν είναι η καλύτερη (διαθεσιμότητα – κλείσιμο σχολικών μονάδων) για την εφαρμογή ενός τέτοιου θεσμού όπου λείπει η κουλτούρα της αξιολόγησης και γεννά φόβους στους εκπαιδευτικούς.

    Όμως οι όποιες επιφυλάξεις δε θα πρέπει να γίνουν η αιτία άλλη μια φορά να χαθεί χρόνος και να μην εφαρμοσθεί ο θεσμός της αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου.

    Η εκπαιδευτική κοινότητα θα πρέπει να είναι έτοιμη να παρεμβαίνει για τη συνεχή βελτίωση του θεσμικού πλαισίου και των προβλημάτων που θα προκύψουν από την εφαρμογή στην πράξη.

    Δυστυχώς σήμερα οι δυνάμεις που ανέκαθεν πολεμούσαν και αγωνίζονταν για τη μη εφαρμογή οποιασδήποτε μορφής αξιολόγησης για πολιτικούς και συνδικαλιστικούς λόγους, βρήκαν «συμμάχους» και όσους από φόβο συγκυριακά κρατούν επιφυλάξεις για την εφαρμογή της Αξιολόγησης.

    Καλούν τους συναδέλφους να μην εφαρμόσουν Εγκυκλίους και Υπουργικές Αποφάσεις, αγνοώντας την υπαλληλική μας ιδιότητα και την υποχρέωσή μας να εφαρμόσουμε την υφιστάμενη Νομοθεσία.

    Θεωρούμε ότι τέτοιες πρακτικές μας εκθέτουν και δε μας προφυλάσσουν αφού ουσιαστικά μας προτείνουν την παραβίαση του Υπαλληλικού Κώδικα.

    Η αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου (αυτοαξιολόγηση) δε συνδέεται με την ατομική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού.

    Η ατομική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού όπως εμφανίζεται από την κυβέρνηση, μας βρίσκει αντίθετους διότι συνδέεται άμεσα με την βαθμολογική (ποσόστωση στην αλλαγή βαθμού) – μισθολογική εξέλιξη (Ν.4024).

                                                                                       Για  το  Δ.Σ.

                                                                                   Μιχαήλ  Λοκοβίτης

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

voucher 200 ευρώ tablet laptop
Ξέρουν τι σκοπεύεις να αγοράσεις: Η παρακολούθηση των καταναλωτικών σου κινήσεων στο διαδίκτυο
Μήπως κάποιες φορές νοιώθετε και εσείς ότι σας παρακολουθούν;
Ξέρουν τι σκοπεύεις να αγοράσεις: Η παρακολούθηση των καταναλωτικών σου κινήσεων στο διαδίκτυο
Περιποίηση νυχιών
Νύχια: Οι αλλαγές που πρέπει να εξετάσει ένας δερματολόγος - Ποια σημάδια μπορεί να υποδηλώνουν ασθένεια
Eάν παρατηρήσετε οποιαδήποτε από τις ακόλουθες αλλαγές σε ένα νύχι του χεριού ή του ποδιού, ήρθε η ώρα να επισκεφτείτε έναν δερματολόγο.
Νύχια: Οι αλλαγές που πρέπει να εξετάσει ένας δερματολόγος - Ποια σημάδια μπορεί να υποδηλώνουν ασθένεια
παιδιά
Μαθησιακές δυσκολίες: Οι τρεις κύριες μορφές και οι στρατηγικές αντιμετώπισής τους στα παιδιά
Οι δυσκολίες σχετίζονται με τα ψυχολογικά διαδικαστικά προβλήματα που εμπλέκονται στη μάθηση και ενδέχεται να επηρεάσουν τη δυνατότητα ενός ατόμου να...
Μαθησιακές δυσκολίες: Οι τρεις κύριες μορφές και οι στρατηγικές αντιμετώπισής τους στα παιδιά