Thumbnail
Υπουργείο Παιδείας

Το υπουργείο Παιδείας ανακοίνωση την πρόσληψη 10 εκπαιδευτικών του κλάδου ΤΕ16 οι οποίοι προσλαμβάνονται σε μουσικά σχολεία. Πιο κάτω θα δείτε στο έγγραφο όλα τα ονόματα των απαπληρωτών μουσικών εκπαιδευτικών


Έχοντας υπόψη: 

Ι. Τις διατάξεις: 

1. του ν.1566/85 «Δομή και λειτουργία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 167 τ.Α), όπως ισχύει σήμερα 

2. του ν. 3027/02 «Ρύθμιση θεμάτων οργανισμού Σχολικών Κτιρίων ανώτατης εκπ/σης και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 152 τ. Α) 

3. του άρθρου 1 παρ. 8 του ν. 3194/03 (ΦΕΚ 267/τ. Α΄) 

4. του άρθρου 6 παρ. 5 του ν. 3255/04 (ΦΕΚ 138/τ. Α΄) 

5. του άρθρου 17 του ν.3402/2005 (ΦΕΚ 258/τ.Α’) 

6. του άρθρου 9 του ν. 3391/2005 (ΦΕΚ 240 Α΄) 

7. του άρθρου 23 παρ. 2 του ν. 3467/2006 (ΦΕΚ 128 Α΄) 

8. των άρθρων 20 και 21 του ν. 3475/2006 (ΦΕΚ 146 Α΄) 

9. του άρθρου 31 παρ.3, 32 και 33 του ν.3528/2007 (ΦΕΚ 26 Α’) 

10. των άρθρων 1, 2, 3 και 5 του ν. 3687/2008 (ΦΕΚ 159 Α΄), όπως ισχύει σήμερα 

11. του άρθρου 39 του 3794/2009 (ΦΕΚ 156 Α΄) 

12. των άρθρων 6 και 9, παρ. 2 και 3 του ν. 3848/2010 (ΦΕΚ 71 Α΄) 

13. του άρθρου 59 παρ. 17 του ν. 3966/2011 (ΦΕΚ 118 Α΄) 

14. της αριθ. 35557/Δ2/09.04.2003 (ΦΕΚ 465/17.04.2003 τ.Β΄) Ρυθμιστικής Απόφασης «Ρύθμιση θεμάτων πρόσληψης προσωρινών αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών για τις ανάγκες λειτουργίας των δημοσίων σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης», όπως αυτή τροποποιήθηκε. 

ΙΙ. Την αριθμ. 111259/Δ2/12-8-2013 (ΑΔΑ:ΒΛΩ19-Χ1Σ) α) Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος υποψήφιων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ΠΕ16.01, ΠΕ16.02, ΠΕ17.14 και ΤΕ 16 για ένταξη στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών σχολικού έτους 2013-2014, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 9 του ν.3848/2010 (ΦΕΚ 71/19.05.2010 Τ. Α’) και β) Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος εμπειροτεχνών ιδιωτών για την ένταξη σε πίνακα μουσικών ειδικεύσεων ωρομισθίων για πρόσληψη σε Μουσικά Σχολεία για το Σχολικό Έτος 2013-2014. 

ΙΙΙ. Τη με αριθμ. πρωτ. ΕΥΔ/ΕΠΕΔΒΜ 22368/1-11-2013 Απόφαση Ένταξης της Πράξης «Αναβάθμιση Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων– Άξονας Προτεραιότητας 1» στο ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Bίου Μάθηση». 

IV. Την αριθμ. ΔΙΠΠ/Φ.ΕΓΚΡ.10/148/30174/29-11-2013 απόφαση της επιτροπής της ΠΥΣ 33/2006 (άρθρο2 παρ.1) 

V. Τα Τεχνικά Δελτία των Ανωτέρω Πράξεων. 

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε 

Προσλαμβάνουμε ως προσωρινούς αναπληρωτές 10 εκπαιδευτικούς του κλάδου ΤΕ16, όπως περιλαμβάνονται στο συνημμένο πίνακα, οι οποίοι τοποθετούνται στα Μουσικά Σχολεία που αναφέρονται αντίστοιχα στο όνομά τους. 

• Οι εκπαιδευτικοί θα απασχοληθούν με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους 2013-2014 στο πλαίσιο της Πράξης «Αναβάθμιση Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων– Άξονας Προτεραιότητας 1» στο ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση. 

• Για την απασχόληση των εκπαιδευτικών αυτών θα πρέπει να τηρούνται παρουσιολόγια για τις ώρες διδασκαλίας τους στα Σχολεία που θα τοποθετηθούν, με ευθύνη των Διευθυντών των αντίστοιχων σχολικών μονάδων. Τα πρωτότυπα παρουσιολόγια των διδακτικών ωρών των εκπαιδευτικών θα αποστέλλονται στις αντίστοιχες Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ενώ στα Σχολεία θα τηρούνται αντίγραφα των παρουσιολογίων. 

• Οι προσλαμβανόμενοι θα τοποθετηθούν, με απόφαση των Διευθυντών των οικείων Δ/νσεων, σε κενές θέσεις των μουσικών σχολείων που προσλήφθηκαν, μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους για το οποίο προσλαμβάνονται (2013-2014). 

• Ως ημερομηνία πρόσληψης των εκπαιδευτικών λαμβάνεται υπόψη η ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας στην οικεία Δ/νση Β/θμιας Εκπ/σης, η οποία ορίζεται από την Τετάρτη 12 Μαρτίου 2014 έως και την Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014. 

Αναλυτικές οδηγίες για τις διαδικασίες υλοποίησης και διαχείρισης της εν λόγω Πράξης συμπεριλαμβάνονται στον Οδηγό Υλοποίησης και Εφαρμογής Φυσικού Αντικειμένου και Διαχείρισης Οικονομικού Αντικειμένου των Πράξεων. 

Παρακαλείσθε για την αυστηρή τήρηση των ανωτέρω προκειμένου να εξασφαλισθεί η επιλεξιμότητα των δαπανών των συγχρηματοδοτούμενων Πράξεων. Επισημαίνεται ότι σε περίπτωση που δεν τηρηθούν τα ανωτέρω, θα είναι αδύνατη η καταβολή των ποσών για τη μισθοδοσία των εκπαιδευτικών

Δείτε ΕΔΩ όλα τα ονόματα

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

voucher 200 ευρώ tablet laptop
Ξέρουν τι σκοπεύεις να αγοράσεις: Η παρακολούθηση των καταναλωτικών σου κινήσεων στο διαδίκτυο
Μήπως κάποιες φορές νοιώθετε και εσείς ότι σας παρακολουθούν;
Ξέρουν τι σκοπεύεις να αγοράσεις: Η παρακολούθηση των καταναλωτικών σου κινήσεων στο διαδίκτυο
Περιποίηση νυχιών
Νύχια: Οι αλλαγές που πρέπει να εξετάσει ένας δερματολόγος - Ποια σημάδια μπορεί να υποδηλώνουν ασθένεια
Eάν παρατηρήσετε οποιαδήποτε από τις ακόλουθες αλλαγές σε ένα νύχι του χεριού ή του ποδιού, ήρθε η ώρα να επισκεφτείτε έναν δερματολόγο.
Νύχια: Οι αλλαγές που πρέπει να εξετάσει ένας δερματολόγος - Ποια σημάδια μπορεί να υποδηλώνουν ασθένεια
παιδιά
Μαθησιακές δυσκολίες: Οι τρεις κύριες μορφές και οι στρατηγικές αντιμετώπισής τους στα παιδιά
Οι δυσκολίες σχετίζονται με τα ψυχολογικά διαδικαστικά προβλήματα που εμπλέκονται στη μάθηση και ενδέχεται να επηρεάσουν τη δυνατότητα ενός ατόμου να...
Μαθησιακές δυσκολίες: Οι τρεις κύριες μορφές και οι στρατηγικές αντιμετώπισής τους στα παιδιά