Thumbnail
Γ Σύλλογος ΠΕ Θεσσαλονίκης ο Πλάτων

   Η συλλογική δράση και η ενότητα φοβίζει…

Το Υπουργείο Παιδείας αντιδρά σπασμωδικά και αυταρχικά…

Ο αγώνας για παιδαγωγική ελευθερία στο σχολείο συνεχίζεται!!!

    Συνάδελφοι

μετά την για πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια συντεταγμένη καθολική αντίδραση του κλάδου μας απέναντι στην αυτοαξιολόγηση/αξιολόγηση-χειραγώγηση που επιχειρεί το Υπουργείο Παιδείας αισθανόμαστε την ανάγκη να χαιρετίσουμε την στάση σας και να σας καλέσουμε  να συνεχίσουμε  όλοι μαζί τον αγώνα ενάντια στην επίθεση που δέχεται η Δημόσια Εκπαίδευση από την κυβέρνηση.

     Όλοι μαζί λοιπόν την Παρασκευή 4/4/2014, που λήγει το τελεσίγραφο ορισμού ομάδων από τους επιστρατευμένους Διευθυντές, κλείνουμε τα σχολεία και συμμετέχουμε ενεργά στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας στις 11:00 στο Άγαλμα του Βενιζέλου, κάνοντας σαφές στον Υπουργό των επιστρατεύσεων που υπέγραψε την τελευταία εγκύκλιο πως οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης είναι πάνω από όλα ελεύθεροι και διεκδικούν το δικαίωμα αυτοί και οι μαθητές τους να σκέφτονται και να δημιουργούν ελεύθερα.

      Συνάδελφοι

το Υπουργείο με την τελευταία εγκύκλιό του απέδειξε το πόσο πρόχειρα και μονομερώς σχεδίασε την αυτοαξιολόγηση/αξιολόγηση-χειραγωγηση. Παραδέχεται σαφέστατα πως στο υπάρχον εκπαιδευτικό σύστημα οι σύλλογοι διδασκόντων αποτελούν το κυρίαρχο όργανο ενός σχολείου και μπορούσαν να πουν ΟΧΙ στην συγκρότηση των ομάδων εργασίας, κάτι που λέγαμε από την πρώτη στιγμή και γι αυτό καλέσαμε τους/τις συναδέλφους να στηρίξουν τη θέση αυτή.

     Ταυτόχρονα ο ίδιος ο Υπουργός με την εγκύκλιό επιστράτευσης, γελοιοποιεί όλους εκείνους (Στελέχη εκπαίδευσης και συναδέλφους) που όλο αυτό το διάστημα προσπαθούσαν να μας πείσουν πως ήταν υποχρεωτική η συμμετοχή μας στις ομάδες εργασίας και δυστυχώς άσκησαν και πιέσεις για να περάσουν τις απόψεις τους. Δεν έλαβαν υπόψη τους ούτε την απάντηση του 93% των συναδέλφων που υπέγραψαν το κείμενο της ΔΟΕ κατά της αυτοαξιολόγησης/αξιολόγησης-χειραγώγησης ούτε και τις αποφάσεις των εκατοντάδων συλλόγων διδασκόντων  που κατέγραφαν την αντίθεσή τους στη σύσταση των ομάδων εργασίας. Άλλοι κωλυσιεργούσαν ή δεν κατέγραφαν τις συνεδριάσεις ελπίζοντας ότι δε θα χρειασθεί, έτσι ώστε να είναι αρεστοί στη Διοίκηση και στις επιταγές του Υπουργείου.

      Δυστυχώς για όλους αυτούς η τελευταία εγκύκλιος επιστράτευσης τους ξεσκέπασε. Αν θέλουν να συγκροτήσουν ομάδες εργασίας και να ορίσουν συναδέλφους, πρέπει επιτέλους να καταγράψουν τα πρακτικά άρνησης των συναδέλφων. 

      Καλούμε λοιπόν άμεσα σε πρώτη φάση να καταγραφούν τα πρακτικά άρνησης των συλλόγων διδασκόντων και να υπογραφούν. Οι Διευθυντές που δε θα το κάνουν αυτό και θα ορίσουν εκπαιδευτικούς σε ομάδες εργασίας είναι παράνομοι και θα πρέπει να το προσέξουν ιδιαίτερα.

      Στη συνέχεια και μόνο τότε ορίζουν ομάδες εργασίας στο βιβλίο πράξεων Διευθυντή με την καταγραφή της επιφύλαξης πως η συγκεκριμένη εγκύκλιος θα κριθεί στα δικαστήρια, γιατί το επίσημα αναγνωρισμένο συνδικαλιστικό μας όργανο έχει καταθέσει αίτηση ακυρώσεως της εγκυκλίου, επικαλούμενο το γεγονός πως η εγκύκλιος στερείται παντελώς νόμιμου ερείσματος και έρχεται σε ευθεία αντίθεση προς την κείμενη νομοθεσία.

     Οι συνάδελφοι υποχρεούνται να ενημερωθούν ενυπόγραφα και δικαιούνται να καταγράψουν την αντίθεσή τους με το ίδιο σκεπτικό στο βιβλίο που θα υπογράψουν ότι ενημερώθηκαν.

      Προσοχή πρέπει να δοθεί στην καταγραφή του σκεπτικού επιφύλαξης, έτσι ώστε οι συνάδελφοι σε περίπτωση ακυρότητας της εγκυκλίου να μην έχουν (προσωπικές και υπηρεσιακές) ευθύνες, κάτι το οποίο μπορεί να συμβεί αν δεν καταγράψουν την επιφύλαξή τους σύμφωνα και με το γνωμοδοτικό σημείωμα της νομική συμβούλου της ομοσπονδίας μας.

      Μετά τον ορισμό συγκρότησης των ομάδων οι συνάδελφοι μπορούν να επικαλούνται και την απόφαση της ΔΟΕ για στάση εργασίας όποτε καλούνται να συνεδριάσουν, αλλά κυρίως πρέπει να μη δεχτούν καμία παραβίαση του εργασιακού τους ωραρίου ακόμη και με «συναδελφικά» σκεπτικά του τύπου: «Δεν έγινε και τίποτα ας πιούμε έναν καφέ εκτός ωραρίου και συζητάμε». Οι ενέργειες των ομάδων εργασίας δεν μπορούν να ολοκληρωθούν μέσα στο εργασιακό μας ωράριο και αυτό πρέπει να φανεί μέσα από τις λειτουργίες των ομάδων.

    Ο σύλλογος σε επόμενη συνεδρίαση του θα σας ενημερώσει σχετικά με τη λειτουργία των ομάδων, μέσα από συλλογική δράση και πάλι θα καταδείξουμε την προσπάθεια του Υπουργείου για την κατηγοριοποίηση των σχολείων μας.

     Συνάδελφοι

     οι συντονισμένες ενέργειες όλων μας οδήγησαν το Υπουργείο σε επιστράτευσή μας, που από ότι φαίνεται δεν έχει καν τα νομικά ερείσματα. Το γεγονός αυτό πρέπει να μας συσπειρώσει περισσότερο και να κάνει ακόμη και αυτούς που από φόβο και μόνο δεν ήταν δίπλα μας στον αγώνα, να έρθουν κοντά μας γιατί δεν περισσεύει κανείς.

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ – ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ – ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ

ΓΙΑΤΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΑΤΤΕΙ  ΕΛΕΥΘΕΡΑ.


ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: ΤΣΟΥΜΑΝΑΣ ΜΑΚΗΣ (6974572086) ,     ΤΕΚΙΔΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ(6936548323)

         ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ   31-3-2014         ΠΡΟΣ: ΜΕΛΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ (ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥΣ)

     ΚΟΙΝ: ΔΟΕ  

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

biblia
Δικαίωση νεοδιόριστων εκπαιδευτικών για μονιμοποιήσεις χωρίς αξιολόγηση
Σε μεγάλη νίκη και δικαίωση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών οδήγησε η στάση τους να προσφύγουν στα δικαστήρια προκειμένου να διοριστούν αντί να...
Δικαίωση νεοδιόριστων εκπαιδευτικών για μονιμοποιήσεις χωρίς αξιολόγηση
classroom_aithousa.jpg
Κραυγή αγωνίας για την έλλειψη δασκάλων στα Ελληνικά Σχολεία Αγγλίας
«Δυστυχώς, φαίνεται ότι το υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας έχει άλλες προτεραιότητες, αφήνοντας τις κατά τόπους ελληνικές ομογενειακές...
Κραυγή αγωνίας για την έλλειψη δασκάλων στα Ελληνικά Σχολεία Αγγλίας
sxoleio
Συνελεύσεις προτείνει η Ε΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης ώστε να υπάρξει συντονισμένο σχέδιο αγώνα των εκπαιδευτικών
Την ώρα που οι ΕΛΜΕ προσπαθούν να δώσουν διέξοδο στις αγωνίες των συναδέλφων σε αυτή την κρίσιμη συγκυρία, δεν είναι δυνατόν το ΔΣ της ΟΛΜΕ να μην...
Συνελεύσεις προτείνει η Ε΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης ώστε να υπάρξει συντονισμένο σχέδιο αγώνα των εκπαιδευτικών
amfitheatro-aei-foitites2
Λάρισα: Για το μέλλον του ΕΣΥ συζητούν οι φοιτητές της Ιατρικής
Ανοιχτή εκδήλωση του Συλλόγου Φοιτητών Ιατρικής Λάρισας με τίτλο: «Υπάρχει ακόμα Εθνικό Σύστημα Υγείας; Η απάντηση των υγειονομικών στη διάλυση του...
Λάρισα: Για το μέλλον του ΕΣΥ συζητούν οι φοιτητές της Ιατρικής