Thumbnail
ΠΥΣΔΕ Ημαθίας

Τσανασίδης Αντώνης

Αιρετός ΠΥΣΔΕ Ν.Ημαθίας

Τηλ. 6972871506

[email protected]


Το ΠΥΣΔΕ Ημαθίας στη συνεδρίασή του αρ. 21/25-07-2014 ασχολήθηκε με την σύνταξη πινάκων κενών οργανικών θέσεων και τον υπολογισμό οργανικών πλεονασμάτων κατά ειδικότητα και σχολική μονάδα.

Κατά τη σύνταξη των παραπάνω πινάκων διαπιστώθηκε οργανική υπεραριθμία εκπαιδευτικών σε σχολικές μονάδες, σύμφωνα με το άρθρο 14 του Π.Δ. 100/97. Επισυνάπτονται οι σχετικοί πίνακες για να λάβουν γνώση όλοι οι εκπαιδευτικοί.

Καλούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας που ανήκουν οργανικά στο Σχολείο όπου διαπιστώθηκε η υπεραριθμία να δηλώσουν, εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών, αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι (βλ. συνημμένη δήλωση).

Παρακαλούνται οι Δ/ντές των Σχολείων όπου εμφανίζεται υπεραριθμία σε κάποια ειδικότητα να ενημερώσουν με ευθύνη τους, τους εκπαιδευτικούς της εν λόγω ειδικότητας ώστε να συμπληρώσουν την επισυναπτόμενη δήλωση υπεραριθμίας και να την αποστείλουν στη Δ.Δ.Ε. Ημαθίας (είτε αυτοπροσώπως στη Γραμματεία του ΠΥΣΔΕ Ημαθίας, είτε με fax στο 23310-78905). 

Οι ημερομηνίες υποβολής των δηλώσεων είναι από Δευτέρα, 28/07/2014 έως Τετάρτη, 30/07/2014.

Το ΠΥΣΔΕ Ημαθίας σε συνεδρίασή του θα χαρακτηρίσει ονομαστικά τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς, κατά σχολική μονάδα, λαμβάνοντας υπόψη τα εξής: 

1. Από όσους εκπαιδευτικούς επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι αυτοί που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 του Π.Δ. 100/97 (τροποποίηση του Π.Δ. 50/96).

2. Από όσους εκπαιδευτικούς δεν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι εκείνοι που τοποθετήθηκαν οργανικά τελευταίοι στη σχολική μονάδα. Οι εκπαιδευτικοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν στη σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος, εκτός των εκπαιδευτικών που τοποθετήθηκαν ως υπεράριθμοι, θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα. Σε περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης υπεράριθμοι χαρακτηρίζονται οι εκπαιδευτικοί που συγκεντρώνουν το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης σύμφωνα με το άρθρο 16 του Π.Δ. 100/97 (τροποποίηση του Π.Δ. 50/96).

Δείτε εδώ το έγγραφο της περιφερειακής διεύθυνσης ΠΕ ΔΕ Κ. Μακεδονίας

Δείτε εδώ τον αναλυτικό πίνακα με τα κενά

Δείτε εδώ τη δήλωση υπεραριθμίας

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 03/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

syneleysi_foitites
Ερχονται διαγραφές για «παλιούς» φοιτητές; Οσοι συμπλήρωσαν τον χρόνο σπουδών δεν μπορούν να ενταχθούν σε καθεστώς μερικής φοίτησης
Ανοίγει ο δρόμος των διαγραφών για «λιμνάζοντες» φοιτητές που είχαν εισαχθεί στα ΑΕΙ πριν από την ψήφιση του νόμου Κεραμέως και έκτοτε ξεπέρασαν (ή...
Ερχονται διαγραφές για «παλιούς» φοιτητές; Οσοι συμπλήρωσαν τον χρόνο σπουδών δεν μπορούν να ενταχθούν σε καθεστώς μερικής φοίτησης
Απολύσεις εργαζομένων
Ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί: Οι απολύσεις υπονομεύoυν την ποιότητα των παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών.
Μελέτη Κλαδικού Ινστιτούτου ΟΙΕΛΕ: Οι ανεξέλεγκτες απολύσεις βλάπτουν ακόμη και τις πιο ισχυρές επιχειρήσεις - Οι προτάσεις της Ομοσπονδίας για τις...
Ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί: Οι απολύσεις υπονομεύoυν την ποιότητα των παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών.
daskalos_16.jpg
Εκπαιδευτικός: «Το ένα και μοναδικό που ζητώ είναι να αποχωρήσω με αξιοπρέπεια χωρίς να "σέρνομαι" στην τάξη».
Ένας δάσκαλος από την Πάρο γράφει
Εκπαιδευτικός: «Το ένα και μοναδικό που ζητώ είναι να αποχωρήσω με αξιοπρέπεια χωρίς να "σέρνομαι" στην τάξη».