Thumbnail
ΠΥΣΠΕ Δυτ. Θεσσαλονίκης

Ενημερ. φυλ.:  23                                                                                                                                 24/7/2014

Συνεδριάσεις του Π.Υ.Σ.Π.Ε. Δυτ. Θεσ/νίκης στις 18 και 23/7

Στις συνεδριάσεις του Π.Υ.Σ.Π.Ε. Δυτικής Θεσ/νίκης που έγιναν στις 18 και 23 Ιουλίου, συζητήθηκαν και πάρθηκαν αποφάσεις για τα παρακάτω θέματα (για ευνόητους λόγους δεν αναφέρονται ονόματα, τα οποία έχουμε στη διάθεση των άμεσα ενδιαφερόμενων):

1.        Ορισμός ονομαστικά υπεράριθμων εκπαιδευτικών (18-7)

Από τους υποβιβασμούς των Δ.Σ. Ακροποτάμου, 1ο Μενεμένης, 16ο Σταυρούπολης, Πενταλόφου και του Ν/γείου Στίβου καθώς και από τη συγχώνευση των 7ο και 14ο Δ.Σ. Πολίχνης κρίθηκαν οργανικά υπεράριθμοι εννιά συνάδελφοι ΠΕ70-Δασκάλων, ένας ΠΕ60-Ν/γών, μία ΠΕ06-Αγγλικών και ένας ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής. Ο ορισμός των οργανικά υπεράριθμων έγινε σε εφαρμογή του Π.Δ 50/96.

Δεδομένης της αντίθεσής μας στους  υποβιβασμούς και στις συγχωνεύσεις που αποφάσισε το ΥΠΑΙΘ και δεν ανακάλεσε, παρά τις έντονες αντιδράσεις γονέων, εκπαιδευτικού κινήματος και τοπικής αυτοδιοίκησης, καταψηφίσαμε τον ορισμό των ονομαστικά υπεράριθμων εκπαιδευτικών.

2.        Τοποθέτηση οργανικά υπεράριθμων εκπαιδευτικών

Οι έντεκα,από τους δώδεκα παραπάνω οργανικά υπεράριθμους, τοποθετήθηκαν κατά δήλωσή τους σε σχολεία της ομάδας του σχολείου από το οποίο έχασαν την οργανική τους ενώ ένας κατ’ επιθυμία του μένει στη διάθεση (βλ. ιστοσελίδα διεύθυνσης).

Όλοι οι παραπάνω εκπαιδευτικοί, σύμφωνα με το Π.Δ. 50, άρθρο 14: «..μπορούν εφόσον το επιθυμούν να μετατεθούν κατά προτεραιότητα το ίδιο ή τα επόμενα σχολικά έτη στο σχολείο που κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, αν σε αυτό δημιουργηθούν κενές θέσεις» (παρ. 5)  

«Ο χρόνος υπηρεσίας στην προηγούμενη τους θέση των εκπ/κών που μετατίθενται, διατίθενται ή αποσπώνται λόγω υπεραριθμίας υπολογίζεται για τη συμπλήρωση της υπηρεσίας που απαιτείται από το άρθρο 8 αυτού του Π.Δ.» [Γενικές προϋποθέσεις μετάθεσης: υπηρεσία ενός έτους στην οργανική] (παρ. 8)

3.        Αναμόρφωση των κενών οργανικών θέσεων μετά την τοποθέτηση των υπεράριθμων εκπαιδευτικών και ανακοίνωση οριστικών κενών.

Μετά την τοποθέτηση των παραπάνω  υπεράριθμων εκπ/κών και νέα επεξεργασία των κενών θέσεων, το Π.Υ.Σ.Π.Ε. οριστικοποίησε τις κενές οργανικές θέσεις των σχολικών μονάδων της Δ/νσης Δυτικής Θεσ/νίκης, στις οποίες (καθώς και όσες θα δημιουργηθούν από εκπ/κούς που κατέχουν κάποια οργανική θέση σε σχολική μονάδα της περιοχής και θα μετατεθούν σε άλλη) θα γίνουν οι τοποθετήσεις των εκπ/κών που (α) βρίσκονται στη διάθεση του Π.Υ.Σ.Π.Ε. (β) ζητούν βελτίωση θέσης (γ) μετατέθηκαν από άλλα Π.Υ.Σ.Π.Ε. και (δ) δεν κατέλαβαν θέση ως οργανικά υπεράριθμοι. (ε) Μετατάχθηκαν από τη δευτεροβάθμια λόγω διαθεσιμότητας (2 δάσκαλοι και 6 νηπιαγωγοί).

Τα κενά ανά ειδικότητα

ΠΕ70- Δασκάλων  :  101

ΠΕ60-Ν/γών         :   55

ΠΕ06-ΑΓΓΛΙΚΩΝ :   26

ΠΕ11-ΦΥΣ. ΑΓΩΓΗΣ:   9

ΠΕ16-ΜΟΥΣΙΚΗΣ :      2

ΔΑΣΚΑΛΩΝ Τ.Ε.  :    24

ΝΗΠ/ΓΩΝ Τ.Ε.     :      8

ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΣΜΕΑΕ:   6

ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΣΜΕΑΕ :   1

(Αναλυτικά, βλ.  στο site της Δ/νσης Π.Ε. Δυτ. Θεσ/νίκης)

     Η διαδικασία των τοποθετήσεων θα γίνει κατ’ εφαρμογήν των διατάξεων του Π.Δ. 50/96, όπως τροποποιήθηκε με το Π.Δ. 100/97. Συγκεκριμένα:

Μετά την ανακοίνωση των οριστικών πινάκων κενών οργανικών θέσεων εκπ/κών κατά κλάδο το Π.Υ.Σ.Π.Ε. καλεί όλους τους εκπ/κούς που (α) βρίσκονται στη διάθεση του Π.Υ.Σ.Π.Ε. (β) ζητούν βελτίωση θέσης (γ) μετατέθηκαν από άλλα Π.Υ.Σ.Π.Ε. και (δ) δεν κατέλαβαν θέση ως οργανικά υπεράριθμοι «να υποβάλλουν, μέσα σε πέντε (5) ημέρες δήλωση στην οποία να αναγράφουν τις συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, όπου επιθυμούν να μετατεθούν ή να τοποθετηθούν. Στις δηλώσεις αυτές μπορούν να αναγραφούν κατά σειρά προτίμησης μέχρι είκοσι (20) σχολικές μονάδες». (Π.Δ. 100/97, αρθ. 13, παρ. 1)

[Σε ό,τι αφορά τη Δ/νση Δυτικής Θεσ/νίκης, οι δηλώσεις τοποθέτησης μπορούν να κατατεθούν είτε αυτοπροσώπως στη Δ/νση είτε με FAX στο 2310 643046 είτε στο mail του ΠΥΣΠΕ  [email protected] από την Πέμπτη 24/7 ως την Τετάρτη 30/7]

Το Π.Υ.Σ.Π.Ε. συνεξετάζει τις δηλώσεις τοποθέτησης όλων των παραπάνω εκπ/κών (συγκρινόμενοι όλοι μεταξύ τους και όχι ως χωριστές κατηγορίες εκπ/κών) και τους τοποθετεί ή μεταθέτει με βάση τα μόρια μετάθεσης που συγκεντρώνουν από προϋπηρεσία, οικογενειακή κατάσταση, δυσμενών συνθηκών, συνυπηρέτησης και εντοπιότητας. [Δε μοριοδοτείται η πρώτη προτίμηση] (Π.Δ. 50/96, αρθ. 15, παρ. 8 και 9 και αρθ. 16)

Μετά τις τοποθετήσεις και μεταθέσεις με βάση τις δηλώσεις προτίμησης των εκπ/κών το Π.Υ.Σ.Π.Ε. ανακοινώνει τις θέσεις που εξακολουθούν να παραμένουν κενές. «Οι εκπαιδευτικοί που υπέβαλαν δήλωση για τοποθέτηση εφόσον δεν κατέστη δυνατόν να τοποθετηθούν σε σχολείο της προτίμησής τους, μπορούν, αν το επιθυμούν, να υποβάλουν συμπληρωματική δήλωση για τοποθέτηση στις υπόλοιπες αυτές θέσεις μέσα σε πέντε (5) ημέρες από την ανακοίνωσή τους. Η τοποθέτηση αυτών γίνεται ύστερα από σύγκριση μεταξύ τους» (Π.Δ. 50/96, αρθ. 15, παρ. 10 και 11)

«Οι εκπαιδευτικοί που δεν τοποθετήθηκαν σε σχολεία της προτίμησής τους», μετά και από αυτή τη διαδικασία, «τοποθετούνται προς το συμφέρον της υπηρεσίας στις υπόλοιπες κενές θέσεις. Σε περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί αυτοί είναι περισσότεροι από τις οργανικές θέσεις, παραμένουν ως υπεράριθμοι στη διάθεση των περιφερειακών υπηρεσιακών συμβουλίων και τοποθετούνται προσωρινά ή διατίθενται για τη συμπλήρωση ωραρίου» (Π.Δ. 50/96, αρθ. 15, παρ. 12)

«Σε περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί δεν υποβάλλουν αίτηση προτίμησης για συγκεκριμένα σχολεία, κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης. Τα σχολεία στα οποία υπάρχουν κενά κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης. Κατόπιν αυτού τοποθετούνται, υποχρεωτικά, οι έχοντες τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης στα σχολεία με τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης» (Π.Δ. 100/97, αρθ. 13, παρ. 2)

«Τυχόν λάθη ή παραλείψεις στις αποφάσεις των συμβουλίων που αφορούν μεταθέσεις ή τοποθετήσεις εκπαιδευτικών επανεξετάζονται από τα ίδια συμβούλια, ύστερα από αίτηση των ενδιαφερομένων που υποβάλλεται μέσα σε πέντε ημέρες από την ανακοίνωση της σχετικής απόφασης. Τα περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια εξετάζουν τις αιτήσεις αυτές μέσα στις επόμενες πέντε ημέρες και οριστικοποιούν τις αποφάσεις τους» (Π.Δ. 50/96, αρθ. 15, παρ. 15)

Σε περίπτωση ισοβαθμίας στα μόρια «προηγούνται οι εκπαιδευτικοί που υπερέχουν κατά κριτήριο, εάν αυτά συντρέχουν και με την εξής σειρά: (α) συνυπηρέτηση (β) εντοπιότητα, εφόσον ζητούν μετάθεση ή τοποθέτηση σε σχολική μονάδα Δήμου που είναι δημότες (γ) οικογενειακοί λόγοι (δ) συνολική υπηρεσία (ε) δυσμενείς συνθήκες λειτουργίας των σχολείων όπου υπηρέτησαν ή υπηρετούν. Σε περίπτωση ισοβαθμίας και στα επιμέρους κριτήρια λαμβάνεται υπόψη η ημερομηνία και η σειρά δημοσίευσης του διορισμού τους στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως» (Π.Δ. 50/96, αρθ. 16, παρ. 12 και 13).

4. Εξέταση αιτήσεων μετάθεσης (και ενστάσεων), κατάρτιση πίνακα και ανακοίνωση μορίων εκπαιδευτικών.

Εξετάστηκαν 2 ενστάσεις συναδέλφων για τον υπολογισμό των μορίων τους μετάθεσης και  14 αιτήσεις συναδέλφων για την υπαγωγή τους στην ειδική κατηγορία μεταθέσεων. Το ΠΥΣΠΕ  εφαρμόζοντας την εγκύκλιο των μεταθέσεων όπου ορίζεται ότι:  "Οι εκπαιδευτικοί που παρέμειναν στη διάθεση των υπηρεσιακών συμβουλίων για οποιοδήποτε λόγο, εφόσον δεν οφείλεται σε δική τους υπαιτιότητα, θα ληφθούν αναδρομικά οι μονάδες συνθηκών διαβίωσης του σχολείου στο οποίο θα τοποθετηθούν μέχρι τη λήξη του σχολικού έτους ", έκανε δεκτή την μία ένσταση και προσμέτρησε τα μόρια δυσμενών συνθηκών .Η δεύτερη ένσταση απορρίφθηκε  ως αβάσιμη.

Το ΠΥΣΠΕ από τις 14 αιτήσεις για υπαγωγή στην ειδική κατηγορία μεταθέσεων σε εφαρμογή του Π.Δ 50/96 άρθρο 13, έκανε δεκτές τις 6.

Δεδομένης της αντίθεσής μας στο παραπάνω αναχρονιστικό νομικό πλαίσιο, που δεν περιλαμβάνει ένα μεγάλο αριθμό ασθενειών, εισηγηθήκαμε να γίνουν δεκτές όλες οι παραπάνω αιτήσεις αλλά μειοψηφήσαμε.

(Τους πίνακες με τα μόρια των εκπαιδευτικών ανά ειδικότητα μπορείτε να τους δείτε στην ιστοσελίδα της διεύθυνσης)

5. Ορισμός προϊσταμένης στο 1ο νηπ/γείο Αγίου Αθανασίου

Λόγω απαλλαγής της προϊσταμένης ( θητεία ως αναπληρώτρια προϊσταμένη στα ΚΕΔΔΥ Πιερίας), ορίστηκε νέα προϊσταμένη κατά επιθυμία της (μία θετική δήλωση).

6 Ορισμός προϊσταμένης στο 6ο νηπ/γείο Ωραιοκάστρου

Λόγω παραίτησης της προϊσταμένης, ορίστηκε νέα προϊσταμένη κατά επιθυμία της (μία θετική δήλωση).

7. Τοποθέτηση διευθυντή στο 2ο Δ.Σ Σταυρού

Λόγω παραίτησης του διευθυντή του παραπάνω σχολείου, τοποθετήθηκε νέος διευθυντής  σύμφωνα με το σχετικό πίνακα.

Αντί επιλόγου:

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι, κάθε πέρσι και καλύτερα σε σχέση με τις πολιτικές του ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ. Δυστυχώς αντί το ΠΥΣΠΕ να το απασχολεί πώς θα δώσει εκπαιδευτικούς στους μαθητές σε τάξεις ενισχυτικής διδασκαλίας, τάξεις υποδοχής, παράλληλη στήριξη ή πώς θα γίνει ανάπτυξη τμημάτων, όταν μόνο στον ΕΥΟΣΜΟ και ΚΟΡΔΕΛΙΟ έχουμε δεκάδες τμήματα με πάνω από 25 μαθητές, με συναδέλφους που θα έχουν μόνιμη και σταθερή θέση εργασίας, έρχεται να διαχειριστεί πολιτικές αντιεκπαιδευτικές που αφορούν συγχωνεύσεις, καταργήσεις σχολείων και τμημάτων, καταργώντας δεκάδες οργανικές θέσεις και αντίθετα εφαρμόζει  τη «λογική του σταγονόμετρου» για όποιες οργανικές θέσεις ιδρύει, όπως η πολιτική του υπουργείου υπαγορεύει.

Με αίσθημα ευθύνης και έχοντας ως γνώμονα το συμφέρον των εκπαιδευτικών και τη βελτίωση των συνθηκών μόρφωσης των μαθητών και εργασίας των εκπαιδευτικών,  τοποθετούμαστε για όλα αυτά στο ΠΥΣΠΕ. Οι αντιεκπαιδευτικές πολιτικές πρέπει να ανατραπούν,  ώστε το ΠΥΣΠΕ απρόσκοπτα να αποφασίζει με γνώμονα τις εκπαιδευτικές ανάγκες και όχι εγκυκλίους και νόμους που τις περιορίζουν και τις καταπατούν. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kozani
Κυρ. Πιερρακάκης: «Αυτή είναι η ομορφότερη και πιο σύγχρονη πανεπιστημιούπολη στη χώρα»!
«Στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας συζητήσαμε με εκπαιδευτικούς πώς μπορεί το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και...
Κυρ. Πιερρακάκης: «Αυτή είναι η ομορφότερη και πιο σύγχρονη πανεπιστημιούπολη στη χώρα»!
amfitheatro.jpeg
Έγιναν 108 τα Τμήματα ΑΕΙ που μαζί με το πτυχίο παραχωρούν και μεταπτυχιακό τίτλο!
Έγιναν 108 τα τμήματα που απονέμουν ενιαίο και αδιάσπαστο τίτλο σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master)
Έγιναν 108 τα Τμήματα ΑΕΙ που μαζί με το πτυχίο παραχωρούν και μεταπτυχιακό τίτλο!