Thumbnail
ΚΥΣΔΕ

ΔΗΛΩΣΗ ΑΙΡΕΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΣΤΟ ΚΥΣΔΕ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Δ.Ε. ΓΙΑ ΤΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2014-2015.

O αιρετός εκπρόσωπος Κορδής Νεκτάριος στο ΚΥΣΔΕ δηλώνω ότι:

Οι αποσπάσεις των εκπαιδευτικών από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ είναι μια διαδικασία η οποία επιτρέπει στους εκπαιδευτικούς να εργάζονται κοντά στις οικογένειες τους και στον τόπο τους, αποτελούν αναφαίρετο δικαίωμα των εκπαιδευτικών και όχι μια χαριστική παραχώρηση! Δε δημιουργούν  νέα κενά αφού οι μαχόμενοι εκπαιδευτικοί καλύπτουν λειτουργικά κενά σε άλλα ΠΥΣΔΕ ή και ΠΥΣΠΕ προσφέροντας εκπαιδευτικό έργο και όχι διοικητικό όπως συμβαίνει με αποσπάσεις σε γραφεία. Για ένα μεγάλο αριθμό εκπαιδευτικών με σοβαρότατα οικογενειακά ή οικονομικά προβλήματα, με προβλήματα  υγείας,  η απόσπαση αποτελεί τη μοναδική τους πλέον διέξοδο μετά και την πραγματοποίηση ελάχιστων μεταθέσεων (8,99% των αιτήσεων)!

Πάγια θέση μας είναι ότι οι αποσπάσεις θα πρέπει να γίνονται  επί των πραγματικών λειτουργικών κενών με βάση και τη μοριοδότηση που ισχύει από το 2011. Μέσα στα πλαίσια αυτά έχουμε να παρατηρήσουμε τα εξής: Ο πίνακας με τα λειτουργικά κενά και τα πλεονάσματα  δόθηκε στο ΚΥΣΔΕ στις 26 Αυγούστου καθιστώντας εξαιρετικά δύσκολη την απαραίτητη διασταύρωση των στοιχείων με τις εκτιμήσεις των ΠΥΣΔΕ. Παρά τα ασφυκτικά χρονικά περιθώρια ( ο αρχικός προγραμματισμός μιλούσε για ανακοίνωση των αποσπάσεων στις 27 Αυγούστου), επιδιώξαμε  – όπου αυτό ήταν εφικτό – την αντιπαραβολή στοιχείων για τον εντοπισμό λαθών ή και παραλείψεων. Τα λειτουργικά κενά του πίνακα είναι συνολικά 2601! Στον αριθμό αυτό θα πρέπει να προστεθούν και τα εναπομείναντα λειτουργικά κενά  της Πρωτοβάθμιας για τις ειδικότητες ΠΕ05, 06, 07, 08, 11,16 19, 20 και ΠΕ32 μετά τις αποσπάσεις στα αντίστοιχα ΠΥΣΠΕ. Θεωρούμε  τελικά ότι ο αριθμός των  λειτουργικών κενών είναι κατά πολύ μεγαλύτερος αφού τα κενά και τα πλεονάσματα υπολογίζονται με την ψυχρή λογιστική της διαίρεσης του συνολικού αριθμού των ωρών διδασκαλίας των αντίστοιχων μαθημάτων δια του συνολικού αριθμού ωρών υποχρεωτικού ωραρίου των «οργανικά ανηκόντων καθηγητών» σε κάθε περιοχή μετάθεσης. Εξάλλου και ο ίδιος ο υπουργός επανειλημμένα έχει μιλήσει  για 22500 κενά Καθηγητών και Δασκάλων!

Το Υπουργείο, αφού αύξησε πέρυσι κατά δύο ώρες το ωράριο των καθηγητών, συγχώνευσε - κατάργησε σχολεία, αύξησε τον αριθμό των μαθητών στα τμήματα, δεν πραγματοποίησε διορισμούς, προσπαθεί για άλλη μια φορά  να εμφανίσει ελάχιστα λειτουργικά κενά για απόσπαση, τη στιγμή που μόνο οι συνταξιοδοτήσεις από το καλοκαίρι του 2013 έως σήμερα  ξεπερνούν τις εφτά χιλιάδες!

Κύρια θέση του εκπαιδευτικού κινήματος είναι ο αριθμός των μαθητών/μαθητριών στα τμήματα να μην υπερβαίνει τους 20 μαθητές στο τμήμα, 15 στις κατευθύνσεις και 10 μαθητές ανά καθηγητή στα εργαστήρια. Παράλληλα ζητάμε επαναφορά του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών (χωρίς την αύξηση των δυο ωρών), υπολογισμός στον αριθμό των τμημάτων των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία, λειτουργία όλων των υποστηρικτικών δομών (ΠΔΣ, ενισχυτική, βιβλιοθήκες, ΚΕΔΔΥ κ.λπ.), κατάργηση όλων των ελαστικών εργασιακών σχέσεων με μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών, τουλάχιστον όσες είναι οι συνταξιοδοτήσεις.

Κατά τη διαδικασία συζήτησης επί των αποσπάσεων τονίσαμε ότι: Για όλους τους εκπαιδευτικούς που εντάσσονται σε αποσπάσεις κατά προτεραιότητα (744 άτομα) η θέση μας είναι να τους δοθούν αποσπάσεις ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΚΕΝΩΝ. Με τον τρόπο αυτό τα  ελάχιστα λειτουργικά κενά θα χρησιμοποιηθούν για να ικανοποιηθεί ο μεγαλύτερος δυνατός αριθμός αιτήσεων. Παράλληλα δηλώσαμε ότι αποσπάσεις θα μπορούσαν να γίνουν και από πλεονασματικές σε πλεονασματικές περιοχές με στόχο οι εκπαιδευτικοί να έρθουν κοντά στον τόπο τους. Οι θέσεις μας αυτές δεν έγιναν αποδεκτές.

Με βάση τα παραπάνω και επειδή οι εκπαιδευτικοί δεν είναι απρόσωπα νούμερα αλλά έχουν αξιοπρέπεια και η απόσπαση γι αυτούς αποτελεί αναφαίρετο δικαίωμα και όχι μια ευνοϊκή παραχώρηση θα  καταψηφίσω τους πίνακες κενών-πλεονασμάτων και τους αντίστοιχους πίνακες αποσπάσεων, παραμένοντας στη συνεδρίαση για να ελέγξω την όλη διαδικασία.

Αθήνα 28/8/2014

Κορδής Νεκτάριος

Αιρετό μέλος του ΚΥΣΔΕ  

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

deinosauroi asteoridis
Εντυπωσιακό οικοσύστημα πριν την εποχή των δεινοσαύρων αποκάλυψε το λιώσιμο των πάγων

Ένα ζευγάρι πεζοπόρων στις βόρειες ιταλικές Άλπεις εντόπισε τα ίχνη ενός προϊστορικού οικοσυστήματος που είχε αναπτυχθεί στην...

Εντυπωσιακό οικοσύστημα πριν την εποχή των δεινοσαύρων αποκάλυψε το λιώσιμο των πάγων
τηγάνι
Τι συμβαίνει στο σώμα σας όταν τρώτε το ίδιο πράγμα κάθε μέρα – 13 επιπτώσεις στον οργανισμό

Έχετε πέσει ποτέ στην παγίδα να τρώτε το ίδιο πράγμα κάθε μέρα; Είτε πρόκειται για ένα αγαπημένο πιάτο, είτε για ένα γρήγορο και εύκολο γεύμα,...

Τι συμβαίνει στο σώμα σας όταν τρώτε το ίδιο πράγμα κάθε μέρα – 13 επιπτώσεις στον οργανισμό