Thumbnail
Αναθέσεις μαθημάτων

Περί αναθέσεων μαθημάτων… διαμαρτυρία

Όπως και σε πολλά άλλα σχολεία της χώρας, έτσι και στο δικό μας Γυμνάσιο τέθηκε σήμερα το θέμα ανάθεσης διδασκαλίας του μαθήματος της Ιστορίας στους συναδέλφους των ξένων γλωσσών και τον θεολόγο μας για να συμπληρώσουν ωράριο. Οι φιλόλογοι «παραχωρήσαμε» (για να το θέσω ευγενικά) τη διδασκαλία του μαθήματος αυτού, αφού ήρθε ρητή εντολή από τη δευτεροβάθμια διεύθυνση, καθώς δεν υπάρχει, όπως ενημερωθήκαμε κάποιος/α διαθέσιμος/η φιλόλογος στο νομό για να αναλάβει τις υπολειπόμενες  φιλολογικές ώρες  του σχολείου μας.  Αφού, λοιπόν, αφαιρέσαμε τις ώρες της Ιστορίας, αναδιανείμαμε, έπειτα, μεταξύ μας τις υπόλοιπες φιλολογικές ώρες.

Αφήσαμε, έτσι, το μάθημα που αγαπάμε και  έχουμε σπουδάσει (μετράει άραγε για κανέναν;!) αναγκαστικά στις άλλες ειδικότητες. Και σημειωτέον, δεν έχω τίποτα με τους συναδέλφους των παραπάνω ειδικοτήτων. Οι περισσότεροι από εκείνους, μάλιστα, οι ευσυνείδητοι, έχοντας συναίσθηση της πληθώρας γνώσεων και της ευρείας οπτικής όλων των περιόδων  της Ιστορίας  που  απαιτεί η διδασκαλία του συγκεκριμένου μαθήματος, δεν επιθυμούν καθόλου το διδάξουν.

Η ένστασή μου αφορά τις χιλιάδες αποσπάσεις σε φορείς και κεντρικούς νομούς της χώρας που έγιναν για μία ακόμη χρονιά απογυμνώνοντας την Περιφέρεια από εκπαιδευτικούς και δημιουργώντας χιλιάδες ελλείψεις στα σχολεία. Ελλείψεις που βολεύονται όπως - όπως με τις υποχρεωτικές δεύτερες αναθέσεις των μαθημάτων. Και πρόκειται για αποσπάσεις που στην πλειοψηφία τους εξυπηρετούν κάθε χρόνο τους ίδιους και τους ίδιους εκπαιδευτικούς και το Υπουργείο Παιδείας για συγκεκριμένους λόγους, ενώ επιδέχεται διερεύνηση το κατά πόσο καλύπτουν ουσιαστικές ανάγκες του δημοσίου, ειδικά όταν υλοποιούνται σε περίοδο εφαρμογής της δημοσιονομικής πολιτικής του «συμμαζέματος» που- θεωρητικά πάντα- εφαρμόζεται από τα αρμόδια όργανα της Πολιτείας.

Και οι μαθητές; Ποιο είναι το κόστος για εκείνους; Θα διδαχθούν την Ιστορία όπως αρμόζει; Ή, αντίστοιχα, τα Μαθηματικά από τους συναδέλφους της Πληροφορικής;

Οψόμεθα.

Εύη Μπίνα, Φιλόλογος

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ellnikia_nisia_greek_islands_mykonos.jpg
Μύκονος: Αυτοψία στο «εστιατόριο της κλοπής» – Εκεί που μία γαρίδα φθάνει να κοστίζει 87 ευρώ
Ο Νικ Κρέιβεν, υποδυόμενος τον απλό τουρίστα, παρήγγειλε δύο μπίρες και ένα πιάτο με θαλασσινά και μετά… ζήτησε τις εξηγήσεις για τον ακριβό...
Μύκονος: Αυτοψία στο «εστιατόριο της κλοπής» – Εκεί που μία γαρίδα φθάνει να κοστίζει 87 ευρώ
Νοσοκομείο Νάξου
Η εμπορευματοποίηση της δημόσιας Υγείας υπό το πρίσμα της τουριστικοποίησης: Το παράδειγμα του Νοσοκομείου Νάξου
Ποια δημόσια Υγεία ευαγγελίζονται η σημερινή κυβέρνηση και όσοι χαράσσουν την πολιτικής της στον τομέα αυτό;
Η εμπορευματοποίηση της δημόσιας Υγείας υπό το πρίσμα της τουριστικοποίησης: Το παράδειγμα του Νοσοκομείου Νάξου
Όταν τρέχω… δεν τρέχω!
Ποια είναι η βιολογική σας ηλικία- Πώς θα την βρείτε
Η ιδέα πίσω από τη βιολογική ηλικία είναι ότι τα κύτταρα και τα όργανά μας έχουν τη δική τους ηλικία η οποία διαφέρει από αυτήν που αναγράφεται στην...
Ποια είναι η βιολογική σας ηλικία- Πώς θα την βρείτε