Thumbnail
Αναθέσεις μαθημάτων

Περί αναθέσεων μαθημάτων… διαμαρτυρία

Όπως και σε πολλά άλλα σχολεία της χώρας, έτσι και στο δικό μας Γυμνάσιο τέθηκε σήμερα το θέμα ανάθεσης διδασκαλίας του μαθήματος της Ιστορίας στους συναδέλφους των ξένων γλωσσών και τον θεολόγο μας για να συμπληρώσουν ωράριο. Οι φιλόλογοι «παραχωρήσαμε» (για να το θέσω ευγενικά) τη διδασκαλία του μαθήματος αυτού, αφού ήρθε ρητή εντολή από τη δευτεροβάθμια διεύθυνση, καθώς δεν υπάρχει, όπως ενημερωθήκαμε κάποιος/α διαθέσιμος/η φιλόλογος στο νομό για να αναλάβει τις υπολειπόμενες  φιλολογικές ώρες  του σχολείου μας.  Αφού, λοιπόν, αφαιρέσαμε τις ώρες της Ιστορίας, αναδιανείμαμε, έπειτα, μεταξύ μας τις υπόλοιπες φιλολογικές ώρες.

Αφήσαμε, έτσι, το μάθημα που αγαπάμε και  έχουμε σπουδάσει (μετράει άραγε για κανέναν;!) αναγκαστικά στις άλλες ειδικότητες. Και σημειωτέον, δεν έχω τίποτα με τους συναδέλφους των παραπάνω ειδικοτήτων. Οι περισσότεροι από εκείνους, μάλιστα, οι ευσυνείδητοι, έχοντας συναίσθηση της πληθώρας γνώσεων και της ευρείας οπτικής όλων των περιόδων  της Ιστορίας  που  απαιτεί η διδασκαλία του συγκεκριμένου μαθήματος, δεν επιθυμούν καθόλου το διδάξουν.

Η ένστασή μου αφορά τις χιλιάδες αποσπάσεις σε φορείς και κεντρικούς νομούς της χώρας που έγιναν για μία ακόμη χρονιά απογυμνώνοντας την Περιφέρεια από εκπαιδευτικούς και δημιουργώντας χιλιάδες ελλείψεις στα σχολεία. Ελλείψεις που βολεύονται όπως - όπως με τις υποχρεωτικές δεύτερες αναθέσεις των μαθημάτων. Και πρόκειται για αποσπάσεις που στην πλειοψηφία τους εξυπηρετούν κάθε χρόνο τους ίδιους και τους ίδιους εκπαιδευτικούς και το Υπουργείο Παιδείας για συγκεκριμένους λόγους, ενώ επιδέχεται διερεύνηση το κατά πόσο καλύπτουν ουσιαστικές ανάγκες του δημοσίου, ειδικά όταν υλοποιούνται σε περίοδο εφαρμογής της δημοσιονομικής πολιτικής του «συμμαζέματος» που- θεωρητικά πάντα- εφαρμόζεται από τα αρμόδια όργανα της Πολιτείας.

Και οι μαθητές; Ποιο είναι το κόστος για εκείνους; Θα διδαχθούν την Ιστορία όπως αρμόζει; Ή, αντίστοιχα, τα Μαθηματικά από τους συναδέλφους της Πληροφορικής;

Οψόμεθα.

Εύη Μπίνα, Φιλόλογος

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kozani
Κυρ. Πιερρακάκης: «Αυτή είναι η ομορφότερη και πιο σύγχρονη πανεπιστημιούπολη στη χώρα»!
«Στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας συζητήσαμε με εκπαιδευτικούς πώς μπορεί το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και...
Κυρ. Πιερρακάκης: «Αυτή είναι η ομορφότερη και πιο σύγχρονη πανεπιστημιούπολη στη χώρα»!
amfitheatro.jpeg
Έγιναν 108 τα Τμήματα ΑΕΙ που μαζί με το πτυχίο παραχωρούν και μεταπτυχιακό τίτλο!
Έγιναν 108 τα τμήματα που απονέμουν ενιαίο και αδιάσπαστο τίτλο σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master)
Έγιναν 108 τα Τμήματα ΑΕΙ που μαζί με το πτυχίο παραχωρούν και μεταπτυχιακό τίτλο!