Thumbnail
ΕΠΑΛ ΕΠΑΣ

ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ. Στηρίζεις την πάγια νομοθεσία ή τις τροπολογίες ταχυδακτυλουργικών ρυθμίσεων; Διεκδίκησε μαζί μας την αρχαιότητα από την ημερομηνία ανάληψη υπηρεσίας στο σχολείο για όλους χωρίς εξαιρέσεις.

Κίνημα  υπεράσπισης  της  αρχαιότητας από την ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας στο νέο σχολείο email: [email protected].

Στο Ελληνικό νομικό μας σύστημα έχουμε την αίσθηση της ύπαρξης φωτογραφικών ρυθμίσεων που έχουν σχεδιαστεί καθ’ υπόδειξη συγκεκριμένων ατόμων πλησίον του συστήματος εξουσίας. Κάπως έτσι αντιλαμβανόμαστε την τροπολογία αρ. 51 που κατατέθηκε την τελευταία στιγμή  πέρυσι στη βουλή και ενσωματώθηκε στο τέλος του άρθρου 46 παρ.5 του  εκπαιδευτικού νόμου 4186/2013 προικίζοντας με 6 χρόνια αρχαιότητας τους εκπαιδευτικούς της ΕΠΑΣ που εντάχθηκαν στα ΕΠΑΛ. Αφού διασαφηνίστηκε  ερμηνευτικά  και γραπτώς από παράγοντες του υπουργείου παιδείας  το προηγούμενο νομοθέτημα, διαπιστώθηκε ότι πάλι δεν βολεύτηκαν κάποιος-οι. Έτσι έπεισαν την υπό νέα διεύθυνση ομάδα εξουσίας να ανανεώσει την τακτοποίηση κάποιου-ων με μια δεύτερη προσπάθεια. Αυτό έγινε με τις τροπολογίες του άρθρου 10 παρ. 6 του νόμου 4283/2014 που νομοθετήθηκε πριν λίγες ημέρες  προικίζοντας εκ νέου τους εκπαιδευτικούς της ΕΠΑΣ, που ανέλαβαν υπηρεσία στα ΕΠΑΛ, προσθέτοντας μια νέα πρόταση, αντικαθιστώντας τον προηγούμενο νόμο, αυξάνοντας την προϋπηρεσία σε βάρος των υπαρχόντων εκπαιδευτικών.

Τα ανωτέρω δεν μας εκπλήσσουν,  αντιλαμβανόμαστε όμως ότι θα πρέπει να περιφρουρηθεί  η παιδεία από το επιλεκτικό βόλεμα κάποιων. Δεν μπορεί να υπάρχει  το Π.Δ.50/96 και να ισχύει στην πρωτοβάθμια και γενική εκπαίδευση και να μην ισχύει για μόνο μια στιγμή στην τεχνική εκπαίδευση.

Δεν μπορεί ένας γενικών μαθημάτων φιλόλογος, μαθηματικός, φυσικός ή ξενόγλωσσος που έμεινε 6 χρόνια χωρίς ωράριο στην υπεραριθμία να προηγηθεί ενός παλαιότερου συναδέλφου του  ιδίου κλάδου που βελτίωσε τη θέση του καταλαμβάνοντας οργανικό κενό προκειμένου να αποκτήσει ωράριο σε ΕΠΑΛ από την  πρώτη στιγμή, αφού στην ΕΠΑΣ  είχαν  χαθεί τα μαθήματα της ειδικότητάς του.

Δεν μπορεί ένας εκπαιδευτικός ειδικότητας να λογίζεται ότι έχει αρχαιότητα από το 1995 αφού το ΕΠΑΛ που εντάχθηκε ιδρύθηκε το 2006 και μάλιστα να βγάζει υπεράριθμο τον πρώτο  εκπαιδευτικό που τοποθετήθηκε στο νέο ΕΠΑΛ από την ίδρυσή του.

Δεν μπορεί να υπάρχουν 18 εκπαιδευτικοί σε ένα ΕΠΑΛ και να έρχονται άλλοι 20, περισσότεροι δηλαδή από τους υπάρχοντες και να τους εκτοπίζουν.

Δεν μπορεί οι υπεράριθμοι του χθες να εκτοπίζουν σε υπεραριθμία όσους κρίθηκαν με τα μόριά τους, σύμφωνα με την πάγια νομοθεσία, σε κενές οργανικές θέσεις των ΕΠΑΛ.

Οι κανόνες δεν μπορεί να αλλάζουν για να κερδίζουν κάποιοι σε βάρος κάποιων άλλων.

Για πολλές ακόμη τραγελαφικές καταστάσεις,  που νομιμοποιούνται από το πρωτοφανές νομοθετικό μόρφωμα, απαντάμε φτάνει  πια. Σας πήραμε χαμπάρι και είναι καιρός οι ίδιοι κανόνες να ισχύουν για όλους χωρίς παράθυρα  και εξαιρέσεις. Αναλάβαμε την  πρωτοβουλία να καταγράψουμε τους θιγόμενους εκπαιδευτικούς σε ηλεκτρονική βάση διεκδικώντας την ίση αντιμετώπιση που ισχύει σε ανάλογες περιπτώσεις κατάργησης σχολείων. Είμαστε μαζί με την πλειοψηφία των εκπαιδευτικών των κατηργημένων ΕΠΑΣ και  θέλουμε την αρμονική συνύπαρξη μαζί τους στο νέο για αυτούς σχολείο. Είμαστε όμως αντίθετοι, ηθικά και ιδεολογικά, στους 2-3 που χρησιμοποιούν την πολιτική τους ταυτότητα για να βολευτούν οι ίδιοι.

Συμπληρώστε  τα στοιχεία σας όσοι θίγεστε  στο email: [email protected] ώστε να είμαστε σε επικοινωνία. Τα στοιχεία που θέλουμε είναι:

Ονοματεπώνυμο

Διεύθυνση εκπαίδευσης

ΕΠΑ.Λ οργανικής θέσης

Κλάδος /ειδικότητα

Περιγραφή της περίπτωσης του τρόπου που έχετε θιχθεί.

Email επικοινωνίας ή και τηλέφωνο.

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας ως συμπαράσταση, ανεξαρτήτου κλάδου και ειδικότητας όσοι πιστεύεται  στην εφαρμογή των νόμων και κανόνων χωρίς εξαιρέσεις για τους εκλεκτούς.

 Κίνηση θιγόμενων εκπαιδευτικών που έχουν πληγεί από την πλασματική ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας  των εντασσόμενων εκπαιδευτικών  στα ΕΠΑΛ.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

super-artificial-intelligence-texniti-noimosyni.jpg
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
Η Ελλάδα θα εκμεταλλευθεί την τεράστια υπολογιστική δύναμη του Δαίδαλου, για να δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό οικοσύστημα καινοτομίας στο ΑΙ. Σκοπός...
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
γυμναστική.jpg
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
Εξαγγελίες προσώρας κενές, για επιπλέον ώρα σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης, Φυσική Αγωγή στην Προσχολική Εκπαίδευση & Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
peripoliko_astynomia.jpg
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;
Υπάρχουν περισσότερες από μία εξηγήσεις γι΄ αυτή την κίνησή τους, που είναι μέρος της διαδικασίας ελέγχου ενός αυτοκινήτου
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;