Thumbnail
Ε ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

 

Ε΄ ΕΛΜΕ -Θ

Μεγάλες ελλείψεις καθηγητών

10.000 χαμένες διδακτικές ώρες από το ξεκίνημα των μαθημάτων

Ενώ βρισκόμαστε στην τέταρτη βδομάδα μαθημάτων, για μια ακόμη χρονιά, συνεχίζεται η απαράδεκτη κατάσταση των  μεγάλων ελλείψεων καθηγητών.

Οι χαμένες διδακτικές ώρες μέχρι σήμερα στα Γυμνάσια και τα Λύκεια της Δυτικής Θεσσαλονίκης φτάσανε τις 10.000. Τα κενά σε διδακτικό προσωπικό είναι 125 και αντιστοιχούν σε όλες σχεδόν τις ειδικότητες. Αναλυτικότερα, ανά ειδικότητα : ΠΕ01 - 4, ΠΕ02 - 2, ΠΕ03 - 8, ΠΕ04 - 20, ΠΕ06 - 12, ΠΕ09,10,13 - 21, ΠΕ011 - 1, ΠΕ012 - 1, ΠΕ014 - 8, ΠΕ015 - 7, ΠΕ016 - 6, ΠΕ017 - 7, ΠΕ018 - 5, ΠΕ019,20 – 6. Κάθε βδομάδα που περνάει χάνονται 2.600 ώρες. Αν όμως αυτές ήταν από απεργίες των εκπαιδευτικών ή από κινητοποιήσεις των μαθητών, όλοι θα παρίσταναν ότι αγωνιούν για την αναπλήρωσή τους.     

Ιδιαίτερα οξυμένη είναι η κατάσταση στο Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο - Λυκειακές τάξεις των Αμπελοκήπων όπου χάνονται κάθε εβδομάδα 162 ώρες από την έλλειψη καθηγητών και αντιστοιχούν σε 12 καθηγητές γενικής παιδείας και καλλιτεχνικών ειδικοτήτων.

Επιβεβαιώνεται ξανά το προσχηματικό ενδιαφέρον της κυβέρνησης και του υπουργείου παιδείας για τα προβλήματα της παιδείας. Πέρυσι ανάγκασαν τα σχολεία να λειτουργήσουν μέσα στο Πάσχα για να «αναπληρώσουν» μαθήματα που χάθηκαν από τις κινητοποιήσεις, κωφεύουν, όμως, για όλες αυτές που χάθηκαν και χάνονται  από την αντιεκπαιδευτική πολιτική τους, από τις ελλείψεις σε καθηγητές και από το βίαιο διώξιμο από την εκπαίδευση των καθηγητών τεχνικών ειδικοτήτων. Παρ' όλες τις βαρύγδουπες δηλώσεις του υπουργού παιδείας στην αρχή της χρονιάς για πλήρωση όλων των κενών, αυτά παραμένουν, ενώ θα ήταν πολύ περισσότερα εάν οι διοικήσεις δεν επέβαλλαν τον πολυμελή αριθμό μαθητών στα τμήματα, τις αλλαγές στις αναθέσεις μαθημάτων για τους καθηγητές, συνδιδασκαλίες και μη ολιγομελή τμήματα στις κατευθύνσεις, κ.ά.       

Πάνω απ' όλα ευθύνεται η πολιτική των μη διορισμών -μόλις 94 καθηγητές διορίστηκαν τη σχολική χρονιά 2013-2014! -τη στιγμή που έχουμε  χιλιάδες συνταξιοδοτήσεις συναδέλφων.

Καταγγέλλουμε την Κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας, καθώς και τους καθ’ ύλην  αρμόδιους για τα εκπαιδευτικά πράγματα στο νομό, τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και την  Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης, για τις χιλιάδες χαμένες ώρες και την περισσή υποκρισία. Είναι απαράδεκτος ο τρόπος που αντιμετωπίζουν τις  μορφωτικές ανάγκες των μαθητών.

Συνάδελφοι, σύλλογοι καθηγητών, γονείς και μαθητές, όλοι μαζί και του κάθε σχολείου ξεχωριστά, συνολικά το εκπαιδευτικό κίνημα να επιβάλλουμε την πρόσληψη εκπαιδευτικού προσωπικού. Με αγώνες απαιτούμε άμεσα λύσεις στις διεκδικήσεις μας προς όφελος του δημόσιου σχολείου και των μαθητών.  Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ θα πάρει όλες τις πρωτοβουλίες για τον αγωνιστικό συντονισμό  όλων των φορέων.

Το Δ.Σ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 03/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

syneleysi_foitites
Ερχονται διαγραφές για «παλιούς» φοιτητές; Οσοι συμπλήρωσαν τον χρόνο σπουδών δεν μπορούν να ενταχθούν σε καθεστώς μερικής φοίτησης
Ανοίγει ο δρόμος των διαγραφών για «λιμνάζοντες» φοιτητές που είχαν εισαχθεί στα ΑΕΙ πριν από την ψήφιση του νόμου Κεραμέως και έκτοτε ξεπέρασαν (ή...
Ερχονται διαγραφές για «παλιούς» φοιτητές; Οσοι συμπλήρωσαν τον χρόνο σπουδών δεν μπορούν να ενταχθούν σε καθεστώς μερικής φοίτησης
Απολύσεις εργαζομένων
Ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί: Οι απολύσεις υπονομεύoυν την ποιότητα των παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών.
Μελέτη Κλαδικού Ινστιτούτου ΟΙΕΛΕ: Οι ανεξέλεγκτες απολύσεις βλάπτουν ακόμη και τις πιο ισχυρές επιχειρήσεις - Οι προτάσεις της Ομοσπονδίας για τις...
Ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί: Οι απολύσεις υπονομεύoυν την ποιότητα των παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών.
daskalos_16.jpg
Εκπαιδευτικός: «Το ένα και μοναδικό που ζητώ είναι να αποχωρήσω με αξιοπρέπεια χωρίς να "σέρνομαι" στην τάξη».
Ένας δάσκαλος από την Πάρο γράφει
Εκπαιδευτικός: «Το ένα και μοναδικό που ζητώ είναι να αποχωρήσω με αξιοπρέπεια χωρίς να "σέρνομαι" στην τάξη».