Thumbnail
ΠΥΣΠΕ Β Αθήνας

Μαρούσι 12 – 10 – 2014

ΔΗΛΩΣΗ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Αναφορικά με τη δράση των σχολικών συμβούλων της Β΄Δ/νσης Π. Ε. Αθήνας σχετικά με την επιβολή της ΑΕΕ 

Της Αιρετού στο ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας Φωτεινής Καββαδία

Εκλεγμένης με το Ψηφοδέλτιο της ΔΙΕΞΟΔΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ

Ύστερα από αλλεπάλληλες καταγγελίες των Συλλόγων Εκπ/κών Π. Ε. της Β΄ Δ/νσης Π. Ε. Αθήνας, αλλά και μεμονωμένων συναδέλφων που υπηρετούν σε σχολεία της Β΄ Δ/νσης Π. Ε. Αθήνας ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΩ τις απαράδεκτες – αντιδημοκρατικές – αντιπαιδαγωγικές μεθόδους που υιοθετούν και ακολουθούν οι σχολικοί σύμβουλοι της Β΄ Δ/νσης Π. Ε. Αθήνας στο πλαίσιο της εντεταλμένης υπηρεσίας που εκτελούν αναφορικά με το ξεθεμέλιωμα των Δημόσιων Δημοτικών σχολείων και την πλήρη κατάργηση κάθε έννοιας παιδαγωγικής δημοκρατίας και ελευθερίας στη λειτουργία των συλλόγων διδασκόντων των σχολείων προκειμένου  να επιβληθεί η αξιολόγηση – χειραγώγηση που προωθεί το ΥΠΑΙΘ και η κυβέρνηση των εντολοδόχων ΔΝΤ – ΕΕ – ΕΚΤ.

Στο πλαίσιο αυτό:

-  ο Σχολικός Σύμβουλος Αμαρουσίου κος Ηλίας Ράπτης επιχείρησε να πιέσει του εκπαιδευτικούς των 3ου & 11ου Δημ. Σχολείων Αμαρουσίου προκειμένου να προωθήσει την εφαρμογή της ΑΕΕ και των σχεδίων δράσης που αυτή επιβάλλει σε επίσκεψή του στο σχολείο, χωρίς καν να έχει ενημερώσει προηγουμένως τους εκπαιδευτικούς του σχολείου προκειμένου να προλάβει οργανωμένες αντιδράσεις από την πλευρά τους,

-  η Σχολική Σύμβουλος Πεύκης – Μεταμόρφωσης  κα Ελ. Μανιάτη επιχείρησε πριν από λίγες ημέρες να οργανώσει σεμινάριο προώθησης της ΑΕΕ για τους Δ/ντές των Δημοτικών Σχολείων της αρμοδιότητάς της, χωρίς να έχει ανακοινώσει το συγκεκριμένο θέμα στα θέματα της συνάντησης (έγινε παρέμβαση στο συγκεκριμένο σεμινάριο από μέλος του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου με αποτέλεσμα να μη συζητηθεί τίποτα σχετικά με την αξιολόγηση),

-  η Σχολική Σύμβουλος Χαλανδρίου κα Δημ. Καυκά δήλωσε σε συνάντηση με Δ/ντές της αρμοδιότητάς της ότι δεν την ενδιαφέρουν οι θέσεις των Συλλόγων Εκπ/κών Π. Ε. και της Δ. Ο. Ε. για το ζήτημα της αξιολόγησης – χειραγώγησης ούτε και ο αγώνας που δίνει ο κλάδος για τη μη εφαρμογή – ακύρωση της αξιολόγησης – χειραγώγησης που επιχειρεί να επιβάλλει το ΥΠΑΙΘ και σε ότι αφορά εκείνη θα προχωρήσει στις απαραίτητες ενέργειες για την εφαρμογή της ΑΕΕ ψέγοντας μάλιστα τους Δ/ντές των Δημοτικών Σχολείων της αρμοδιότητας της, διότι δεν «καθοδηγούν» (δηλ. επιβάλλουν και χειραγωγούν εννοούσε) τους εκπαιδευτικούς των σχολείων τους ώστε να υλοποιηθεί χωρίς αντιδράσεις η ΑΕΕ, απαιτώντας μάλιστα από Δ/ντές (Δημοτικών Σχολείων της αρμοδιότητας της) να συναινέσουν στην απόκρυψη των πραγματικών σκοπών των επισκέψεών της στα σχολεία της ευθύνης προκειμένου να ενημερώσει τους εκπαιδευτικούς για την ΑΕΕ χωρίς να συναντήσει οργανωμένες αντιδράσεις από τους εκπαιδευτικούς και τα συνδικαλιστικά τους όργανα,

Ø  ο Σχολικός Σύμβουλος Μελισσίων – Βρηλισσίων κος Αθ. Γιαννίκας επιχείρησε να ασκήσει πιέσεις στο σύλλογο διδασκόντων του 4ου Δημ. Σχ. Βρηλισσίων προκειμένου να αλλάξει την απόφασή του για μη  βαθμολόγηση μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος του ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ της ΑΕΕ της τελικής έκθεσης αυτοαξιολόγησης που υπέβαλε το συγκεκριμένο σχολείο τον περασμένο Ιούνιο (χωρίς να βαθμολογήσει με βάση τις αποφάσεις του κλάδου προκειμένου να αποφευχθεί η κατηγοριοποίηση των σχολείων),

Ø  η Σχολική Σύμβουλος Κηφισιάς κα Β. Κυριάκη δεν σταματά να ασκεί πιέσεις σε σχολικές μονάδες της αρμοδιότητας της προκειμένου να προωθήσει της επιβολή της ΑΕΕ μέσω της υιοθέτησης σχεδίων δράσης, ακόμα και από σχολεία που είχαν απορρίψει την ΑΕΕ υιοθετώντας το ενιαίο κείμενο απάντησης της ΔΟΕ.

Αλήθεια, πού είναι οι μεγάλοι «επιστήμονες» της παιδαγωγικής κ.κ. σχολικοί σύμβουλοι και ο παιδαγωγικός – επιστημονικός λόγος και η φωνή που έπρεπε να σηκώσουν ενάντια στις συγχωνεύσεις – καταργήσεις σχολείων και τις συμπτήξεις τμημάτων, στην αυθαίρετη αύξηση της αναλογίας μαθητών ανά εκπαιδευτικό στις τάξεις Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων, στην ουσιαστική κατάργηση των ολοήμερων σχολείων με την έξωση των δασκάλων από αυτά, στην πλήρη διάλυση των δομών της ειδικής αγωγής, στις παράνομες μετακινήσεις εκπαιδευτικών προκειμένου να καλυφθούν τα κενά χωρίς διορισμούς και προσλήψεις αναπληρωτών, στην πλήρη έλλειψη μονίμων διορισμών εκπαιδευτικών και στη χρόνια υποχρηματοδότηση – διάλυση της δημόσιας εκπ/σης;

Μήπως οι κ.κ. σχολικοί σύμβουλοι φοβούνται να «αξιολογήσουν» το Δημόσιο Σχολείο και τις πολιτικές που υλοποιούνται στις παραπάνω παραμέτρους που αναφέραμε, επειδή η «κουλτούρα αξιολόγησης» που επιχειρούν να εδραιώσουν στα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς δεν είναι τίποτα περισσότερο από ωμή υποταγή – χειραγώγηση και συμμόρφωση με τις πολιτικές που διαλύουν το Δημόσιο σχολείο; 

Ως αιρετός εκπρόσωπος των εργαζομένων εκπαιδευτικών της Π. Ε. στη Β΄ Δ/νση Π. Ε. Αθήνας ΚΑΛΩ ΤΙΣ/ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΝΑ ΣΥΝΤΑΧΘΟΥΝ ΠΛΗΡΩΣ ΚΑΙ ΜΑΖΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΓΙΑ ΑΠΕΡΓΙΑ – ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΜΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ – ΜΠΛΟΚΑΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ – ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗΣ ΠΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΟ ΥΠΑΙΘ ΚΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.

ΚΑΛΩ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ Π. Ε. ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΉΣ ΚΑΙ ΤΗ Δ. Ο. Ε. ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΘΕ ΔΥΝΑΤΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΗ ΕΦΑΡΜΟΓΉ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ – ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΑΜΑΤΗΜΑ ΤΩΝ ΠΙΕΣΕΩΝ ΠΟΥ ΑΣΚΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΕΕ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΑΠΟΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. 

Όσο για τους πρώην συναδέλφους μας σχολικούς συμβούλους, οι οποίοι επέλεξαν να απεμπολήσουν κάθε στοιχείο δημοκρατικού ήθους και παιδαγωγικής – επιστημονικής συγκρότησης προκειμένου να διατηρήσουν τη θέση του ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΗ – ΔΥΝΑΣΤΗ – ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΗ των εκπαιδευτικών συντελώντας με τη στάση τους στην υλοποίηση του πιο βαθιά ανάλγητου – αντεργατικού – αντιεπιστημονικού συστήματος αξιολόγησης που γνώρισε ποτέ η ελληνική εκπαίδευση, διαλύοντας με τον τρόπο αυτό τα Δημόσια Σχολεία και οδηγώντας χιλιάδες εκπ/κούς στη μισθολογική – βαθμολογική καθήλωση και την απόλυση, ας γνωρίζουν ότι είναι ήδη καταδικασμένοι στις συνειδήσεις των εκπαιδευτικών και της κοινωνίας και καταγεγραμμένοι ως σύγχρονοι ΕΦΙΑΛΤΕΣ στην υπόθεση της υπεράσπισης του Δημόσιου Σχολείου και των εργασιακών και μορφωτικών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών που το υπηρετούν και των μαθητών που φοιτούν σε αυτό. Με τη στάση τους δε αυτή δικαιώνουν πλήρως την απόφαση του κλάδου για διαγραφή τους από τα Συλλόγους Εκπ/κών Π. Ε. και τη Δ. Ο. Ε. (83η Γ. Σ. της Δ. Ο. Ε.).

Οι κ. κ. σχολικοί σύμβουλοι θα μας βρίσκουν συνέχεια μπροστά τους στην προσπάθεια τους να επιβάλλουν τις εντολές των αφεντικών τους του ΥΠΑΙΘ και ΤΟΥΣ ΤΟ ΛΕΜΕ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΞΕΚΑΘΑΡΑ: ΔΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ – Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ

ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΕΣ – ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΈΣ

Καββαδία Φωτεινή: Αιρετός εκπρόσωπος των εργαζομένων στο ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας  

6932628101, 2108020788(σχολείο)

[email protected]

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

τάξη, έδρα, πίνακας, μαυροπίνακας, τετράδια
Σήμερα στη Βουλή για το Πολλαπλό Βιβλίο και την Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ
Παρατάσεις, καθυστερήσεις, παλινωδίες σχετικά με τη διαδικασία συγγραφής, αξιολόγησης και εισαγωγής του πολλαπλού βιβλίου στα σχολεία της χώρας -...
Σήμερα στη Βουλή για το Πολλαπλό Βιβλίο και την Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ