Thumbnail
Σύλλογος ΠΕ Σερρών

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ        Σέρρες 11-12-2014

ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ          Φ. ΕΞ/273

ΝΟΜΟΥ ΣΕΡΡΩΝ

«Ο Εμμ. Παπάς»

Κ.Σταμούλη 13Α                 ΠΡΟΣ: ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ Ν. ΣΕΡΡΩΝ

  621 22 Σέρρες                   ΔΟΕ

ΤΗΛ: 23210 - 26158FAX: 23210- 24375

Ε-mail:[email protected]                              

         ΘΕΜΑ:« Ο ρόλος των συλλόγων διδασκόντων σχετικά με την καταχώρηση στο Παρατηρητήριο της Αξιολόγησης του προγραμματισμού της σχολικής μονάδας.»

Το Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Σερρών «Ο Εμμανουήλ Παπάς» σε συνεδρίαση του στις 10-12-2014 ασχολήθηκε με το παραπάνω θέμα και ομόφωνα  αποφάσισε τα παρακάτω:

Συνάδελφοι/ισσες

 Στις πρόσφατες συνεδριάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων παρατηρούνται φαινόμενα παραπληροφόρησης των συναδέλφων. Θέλουμε να είμαστε σαφείς. Όπως πολύ καλά γνωρίζετε η εγκύκλιος με αρ. πρ. 155922/Γ1-30/9/2014 και θέμα «υλοποίηση της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας» θέτει με σαφήνεια το θέμα που πρέπει να έχει η συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων και τη σειρά ενεργειών που ζητά το ΥΠΑΙΘ από τη σχολική μονάδα. Συγκεκριμένα από το σημείο Α, προκύπτει το θέμα (ετήσιος προγραμματισμός για το σχολικό έτος 2014 – 2015 σύμφωνα με την π2 του άρθρ 2 της με αρ. 30972/Γ1/5-3-2013 – ΦΕΚ 614/2013 τ.β., Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας, Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης, Υ.Α.) αλλά και το περιεχόμενο της συνεδρίασης. Προκύπτει και ο αρμόδιος για το θέμα : Λέει συγκεκριμένα «Η διεύθυνση του σχολείου και ο Σύλλογος Διδασκόντων προγραμματίζουν…» κλπ κλπ. Δεν λέει «η Διεύθυνση ή ο Σύλλογος Διδασκόντων», επομένως ο Σύλλογος Διδασκόντων δεν μπορεί να παρακαμφθεί. Ακολούθως, παρακάτω προβλέπεται ότι οι διευθυντές «μέχρι τις 30 Νοεμβρίου 2014 καλούνται να επισκεφτούν το Παρατηρητήριο της ΑΕΕ… να συμπληρώσουν ηλεκτρονικά τον Ετήσιο Προγραμματισμό για το σχολικό έτος 2014-2015 της σχολικής μονάδας», δηλαδή, ότι ο Σύλλογος Διδασκόντων παρήγαγε στην ως άνω συνεδρίαση. Επίσης, οι παρακάτω αναφορές σε σχέδια δράσης δεν όριζαν ότι υπήρχε αναγκαιότητα να κατατεθεί κάτι ως τις 30 Νοεμβρίου. Επίσης με το υπ αριθμ 191364/ΓΔ4-25/11/2014 έγγραφο του ΥΠΑΙΘ γνωστοποιήθηκε η παράταση  της δυνατότητας ηλεκτρονικής συμπλήρωσης στο «δ» Δίκτυο  του ετήσιου προγραμματισμού του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας  για το σχολικό έτος 2014-2015, έως και την Δευτέρα 15-12- 2014. 

 Τι σημαίνουν αυτά :

Ότι ο/η διευθυντής πρέπει να συγκαλέσει Σύλλογο Διδασκόντων με το θέμα «ετήσιος προγραμματισμός για το σχολικό έτος 2014 – 2015 σύμφωνα με την π2 του άρθρ 2 της με αρ. 30972/Γ1/5-3-2013 – ΦΕΚ 614/2013 τ.β., Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας, Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης, Υ.Α.» Εάν ο Σύλλογος Διδασκόντων δεν έχει απαρτία επειδή οι συνάδελφοι συμμετέχουν στην απεργία – αποχή της ΔΟΕ, τότε ο διευθυντής δεν έχει κανένα προγραμματισμό να ανεβάσει στο παρατηρητήριο. Γράφει στο βιβλίο πράξεων (ή στο πρακτικό του ΣΔ εάν υπάρχουν και άλλα θέματα) ότι συγκάλεσε Σ.Δ. και διαπίστωσε ότι δεν υπάρχει απαρτία για το θέμα αφού η πλειοψηφία δήλωσε ότι συμμετέχει στην αποχή της ΔΟΕ. Ο/η διευθυντής δεν έχει το δικαίωμα να παρακάμψει το Σύλλογο Διδασκόντων. Δεν μπορεί να επικαλεστεί τη συνεδρίαση των αρχών Σεπτέμβρη γιατί δεν έγινε με τέτοιο θέμα αλλά με το πάγιο θέμα κατανομής τάξεων, αρμοδιοτήτων κλπ. Δεν μπορεί να καταθέσει δικό του προγραμματισμό αφού είναι αρμοδιότητα του Συλλόγου Διδασκόντων η κατάρτισή του. Δεν μπορεί να περιοριστεί στο ανώδυνο αυτή τη στιγμή θέμα του σχεδίου δράσης (ανώδυνο αφού κανείς δεν το απαιτεί άμεσα) και κατά τα άλλα να αυτοσχεδιάσει στο θέμα του προγραμματισμού που έχει ημερομηνία λήξης στις 15 Δεκεμβρίου.

Θέλουμε να επισημάνουμε σε όλους τους συναδέλφους, καθώς και στους Διευθυντές των σχολικών μονάδων, ότι η ανάρτηση οποιουδήποτε στοιχείου στο Παρατηρητήριο της ΑΕΕ ισοδυναμεί με συμμετοχή της σχολικής μονάδας στην αυτοαξιολόγηση και με τη συμβολή στη δημιουργία βάσης για σύγκριση και κατηγοριοποίηση των σχολείων και αυτό ΔΕΝ μπορεί να γίνει χωρίς την απόφαση της πλειοψηφίας του συλλόγου διδασκόντων.

     Ο  Ετήσιος Προγραμματισμός για το σχολικό έτος 2014-2015 για την ΑΕΕ,  που αναρτάται στο παρατηρητήριο, δεν έχει καμιά σχέση ούτε με το μοίρασμα τάξεων ούτε με τις σχολικές γιορτές και τις εφημερίες. Είναι διαφορετική συνεδρίαση Συλλόγου Διδασκόντων και δεν πρέπει να γίνονται λαθροχειρίες.          Όπως αναφέρει η εγκύκλιος της 30/9,  «Σύμφωνα με την παράγραφο 2, του άρθρου 2, της με αριθμ. 30972/Γ1/ 05.03.2013( ΦΕΚ 614/2013 τ.β΄) «Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας – Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης», Υ.Α.

«Κάθε σχολική μονάδα μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου, θέτει τους εκπαιδευτικούς στόχους, προγραμματίζει τις δραστηριότητες του σχολικού έτους και καταρτίζει ειδικά προγράμματα δράσης, με σκοπό την αντιμετώπιση προβλημάτων και αδυναμιών και τη βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού της έργου».  Ο Ετήσιος Προγραμματισμός αποτελεί βασική λειτουργία της οργάνωσης και της διοίκησης της σχολικής μονάδας, βασίζεται στα αποτελέσματα της Ετήσιας Έκθεσης Αξιολόγησης του σχολικού έτους 2013-2014, λαμβάνοντας ταυτόχρονα υπόψη και τις νέες συνθήκες λειτουργίας ή τις ενδεχόμενες αλλαγές που έχουν επέλθει, ώστε να διασφαλίζεται η συνοχή και η συνέχεια στη λειτουργία του σχολείου».

Αυτός ο προγραμματισμός, είναι προς ανάρτηση στο παρατηρητήριο της ΑΕΕ, και εδώ εάν ο Σύλλογος Διδασκόντων αποφασίσει ότι δεν αναρτάται τίποτα γιατί συμμετέχει στην απεργία-αποχή, ο διευθυντής/τρια ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ .

Εξάλλου σύμφωνα και με τους ν. 1566/85 και 1340/2002 όπου ορίζονται οι αρμοδιότητες του συλλόγου διδασκόντων αποτελεί το κορυφαίο όργανο της σχολικής μονάδας. 

    Σ΄ αυτές τις κρίσιμες στιγμές για το μέλλον της εκπαίδευσης και του κλάδου, απευθυνόμαστε σε όλους τους συναδέλφους μας και ζητούμε να μην υπαναχωρήσουν και να υπερασπίσουν τις αποφάσεις τους  για συμμετοχή στην απεργία-αποχή, απέναντι στα εκβιαστικά διλήμματα και τα φοβικά σύνδρομα που καλλιεργούν το ΥΠΑΙΘ και τα στελέχη της εκπαίδευσης για την εφαρμογή της αξιολόγησης.

    Επισημαίνουμε, για μια ακόμα φορά, ότι η συμμετοχή στην απεργία της ΔΟΕ είναι άσκηση νόμιμου δικαιώματος, δεν αποτελεί πειθαρχικό παράπτωμα, η δε προσπάθεια παρακώλυσης του δικαιώματος αυτού  καθ’ οποιαδήποτε τρόπο συνιστά ποινικό αδίκημα για τον εργοδότη και τα όργανα αυτού. (Γνωμ. Μ. Τσίπρα: άρθρο 23 παρ. 1 του ν. 1264/1982).

Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι συγκαλούνται Σύλλογοι Διδασκόντων με παραπλανητικά ή παραπλήσια θέματα και ο/η διευθυντής/ντρια δεν παρουσιάζουν τη σχετική εγκύκλιο αλλά επιχειρούν να υποβαθμίσουν/αγνοήσουν το θέμα του προγραμματισμού ή και να το παρουσιάσουν ότι δεν έχει σχέση με την αξιολόγηση. Βεβαίως η υπηρεσία δεν θα εγκαλέσει τον/την διευθυντή/ντρια στις παραπάνω περιπτώσεις.

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου μας θα προσφύγει σε  κάθε συνδικαλιστικό και νομικό μέσο, σε περίπτωση που θα διαπιστωθούν αυθαίρετες αναθέσεις όταν μάλιστα αυτές  αντίκεινται στην κείμενη νομοθεσία.

 Επομένως συνοψίζοντας: Η συνεδρίαση του Συλλόγου διδασκόντων με το παραπάνω θέμα είναι απαραίτητη. Εάν η πλειοψηφία δηλώσει αποχή, το αποτέλεσμα πρέπει να γίνει σεβαστό από τη διεύθυνση του σχολείου.

Εμείς από την πλευρά μας καλούμε και τους διευθυντές και όλους τους εκπαιδευτικούς, να δηλώσουν αποχή ώστε να μπλοκάρουμε τη διαδικασία της αξιολόγησης με βάση και τις ομόφωνες αποφάσεις της Ομοσπονδίας.

                                      

                                      Για  το Δ.Σ. του Συλλόγου

Ο  Πρόεδρος                                    Η Γενική Γραμματέας

Στρίκας Κων/νος                                             Δράκογλου Αναστασία   

 

Υ.Γ. Σε κάθε περίπτωση παραθέτουμε  την εγκύκλιο και το ενημερωτικό του Συλλόγου ξανά προς ενημέρωσή σας.


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ENIAIOΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

.
Να διατηρηθεί μέχρι
Βαθμός Προτεραιότητας
Μαρούσι, 30 – 09 - 2014
Αριθ. Πρωτ. : 155922 / Γ1


ΠΡΟΣ :
1. Περιφερειακούς Δ/ντές Eκπαίδευσης της χώρας (έδρες τους)
2. Προϊσταμένους Επιστημονικής & Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Π.Ε. & Δ.Ε. της χώρας (μέσω Περιφ. Δ/νσεων Π.Ε. & Δ.Ε.)
3. Σχολικούς Συμβούλους Προσχολικής Αγωγής, Δημοτικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης(μέσω Περιφ. Δ/νσεων Εκπαίδευσης)
4. Σχολικούς Συμβούλους Παιδαγωγικής Ευθύνης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
(μέσω Περιφ. Δ/νσεων Εκπαίδευσης )
5. Διευθυντές ΠΕ και ΔΕ της χώρας (έδρες τους)
6. Σχολικές μονάδες Π.Ε. & Δ.Ε. της χώρας (μέσω των Δ/νσεων Π.Ε. & Δ.Ε.)
ΚΟΙΝ
1. Ι.Ε.Π. (Αν. Τσόχα 36- 115 21 Αθήνα

ΘΕΜΑ: «Υλοποίηση της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας- Διαδικασίες αυτοαξιολόγησης κατά το σχολικό έτος 2014-2015» - Οδηγίες και Κατευθύνσεις (2ο έτος εφαρμογής της ΑΕΕ)»

Έχοντας υπόψη, την παρ. 2 του άρθρου 2, της με αριθμ. 30972/Γ1/05.03.2013, (ΦΕΚ 614/2013 τ.β΄), «Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας – Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης» Υ.Α. και σε συνέχεια της με αριθμ. πρωτ.: 190089/Γ1/10.12.2013 εγκυκλίου του Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, με θέμα: «Εφαρμογή του θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας κατά το σχολικό έτος 2013-2014 – Διαδικασίες», θέτουμε υπόψη σας, όσον αφορά τη λειτουργία του θεσμού της ΑΕΕ για το 2ο έτος, σε όλες τις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Χώρας, τα ακόλουθα:


Α. Ετήσιος Προγραμματισμός για το σχολικό έτος 2014-2015.
Σύμφωνα με την παράγραφο 2, του άρθρου 2, της με αριθμ. 30972/Γ1/ 05.03.2013( ΦΕΚ 614/2013 τ.β΄) «Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας – Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης», Υ.Α.
«Κάθε σχολική μονάδα μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου, θέτει τους εκπαιδευτικούς στόχους, προγραμματίζει τις δραστηριότητες του σχολικού έτους και καταρτίζει ειδικά προγράμματα δράσης, με σκοπό την αντιμετώπιση προβλημάτων και αδυναμιών και τη βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού της έργου.» Ο Ετήσιος Προγραμματισμός αποτελεί βασική λειτουργία της οργάνωσης και της διοίκησης της σχολικήςβασίζεται στα αποτελέσματα της Ετήσιας Έκθεσης Αξιολόγησης του σχολικού έτους 2013-2014, λαμβάνοντας ταυτόχρονα υπόψη και τις νέες συνθήκες λειτουργίας ή τις ενδεχόμενες αλλαγές που έχουν επέλθει, ώστε να διασφαλίζεται η συνοχή και η συνέχεια στη λειτουργία του σχολείου.
Η Διεύθυνση του σχολείου και ο Σύλλογος Διδασκόντων προγραμματίζουν τις επιμέρους δραστηριότητες και καθορίζουν διαδικασίες παρακολούθησης και ανατροφοδότησης. Παράλληλα, εστιάζουν στην επίλυση των προβλημάτων και των αδυναμιών για τη βελτίωση της λειτουργίας της σχολικής μονάδας, ιεραρχούν τις προτεραιότητες και αναπτύσσουν σχέδια δράσης για τη βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου.
Οι Διευθυντές/Προϊστάμενοι των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Διευθυντές των σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Eκπαίδευσης όλης της χώρας, μέχρι 3O Νοεμβρίου 2014, καλούνται να επισκεφτούν το Παρατηρητήριο της ΑΕΕ στην ηλεκτρονική διεύθυνση: http://aee.iep.edu.gr και αφού επιλέξουν «ΔΙΚΤΥΟ» → «δ», να συμπληρώσουν ηλεκτρονικά τον Ετήσιο Προγραμματισμό για το σχολικό έτος 2014-2015 της σχολικής τους μονάδας.
Οδηγίες για τη συμπλήρωση και την υποβολή του Ετήσιου Προγραμματισμού για το σχολικό έτος 2014-2015, υπάρχουν στην ανωτέρω ιστοσελίδα. Σημειώνεται ότι η αποθήκευση μετά την συμπλήρωση της φόρμας γίνεται αυτόματα. Τυχόν συμπληρωματικές διορθώσεις που γίνονται μέχρι και το κλείσιμο του συστήματος καταχωρούνται επίσης αυτόματα. Για πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στο email: [email protected] .


Β. Υλοποίηση του Εκπαιδευτικού Έργου στο πλαίσιο του ετήσιου κύκλου λειτουργίας του σχολείου.
Η υλοποίηση του σχολικού προγράμματος βασίζεται στο σχήμα: Προγραμματισμός, Εφαρμογή, Αξιολόγηση/ Ανατροφοδότηση, Εφαρμογή, Αξιολόγηση / Αξιοποίηση (Π-Ε-Α-Ε-Α). (βλ. «Η Αυτοαξιολόγηση με μια ματιά», ΥΠΑΙΘΠΑ/ΙΕΠ Δεκέμβριος 2012), που αφορά σε κάθε επιμέρους δραστηριότητα ή σύνολο δράσεων που λαμβάνουν χώρα στη σχολική μονάδα. Έτσι αναδεικνύεται το συνεχές του εκπαιδευτικού έργου κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.
Ιδιαίτερη σημασία κατά την υλοποίηση του σχολικού προγράμματος έχει η διαδικασία της παρακολούθησης, της ενδιάμεσης αξιολόγησης και της ανατροφοδότησης. Τα αποτελέσματα της ενδιάμεσης αξιολόγησης/ανατροφοδότησης συμβάλλουν ώστε η σχολική μονάδα να προβαίνει στη λήψη μέτρων ή στην τροποποίηση του αρχικού προγραμματισμού, όπου απαιτείται, με σκοπό την προσαρμογή σε νέα δεδομένα ή τη βελτίωση των διαδικασιών.


Γ. Ανάπτυξη και εφαρμογή των Σχεδίων Δράσης στη διάρκεια του σχολικού έτους - Επιλογή νέων Σχεδίων Δράσης και προετοιμασία για την εφαρμογή τους από το νέο σχολικό έτος.
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό που προηγήθηκε το προηγούμενο σχολικό έτος, η σχολική μονάδα μετά τη γενική εκτίμηση της εικόνας και τη συστηματική διερεύνηση, προσδιόρισε σχέδιο (ή σχέδια) δράσης με σκοπό τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου στο σχολείο, το οποίο θα υλοποιήσει το τρέχον σχολικό έτος.
Στο τέλος της σχολικής χρονιάς οι ανωτέρω σχολικές μονάδες θα υποβάλουν ηλεκτρονικά την Αξιολόγηση και τα αποτελέσματα του Σχεδίου δράσης στο Δίκτυο «δ» της ΑΕΕ, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: http://aee.iep.edu.gr. Παράλληλα, όλες οι σχολικές μονάδες θα προσδιορίσουν και θα προετοιμάσουν και το σχέδιο((ή σχέδια) δράσης που θα υλοποιήσουν για το επόμενο σχολικό έτος 2015-16. Κατά την εφαρμογή των σχεδίων δράσης, έμφαση δίνεται στην παρακολούθηση της εφαρμογής τους και στην ενσωμάτωση των αποτελεσμάτων στη λειτουργία του σχολείου.
Ειδικό ενδιαφέρον θα δοθεί στην αξιοποίηση των αποτελεσμάτων των σχεδίων δράσης σε περιφερειακό και σε εθνικό επίπεδο με την ανάπτυξη δικτύων μεταξύ σχολείων και με την διάχυση των «καλών πρακτικών» σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα.

Δ. Ετήσια Έκθεση Αξιολόγησης της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου του σχολικού έτους 2014- 2015.
Σύμφωνα με την παράγραφο 3, του άρθρου 4, της με αριθμ. 30972/Γ1/05.03.2013, (ΦΕΚ 614/2013 τ.β΄) «Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας – Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης». Υ.Α., στο τέλος του διδακτικού έτους, η σχολική μονάδα καταρτίζει την ετήσια έκθεση αξιολόγησης με ευθύνη του Διευθυντή της σχολικής μονάδας σε συνεργασία με το Σύλλογο Διδασκόντων και τους Σχολικούς Συμβούλους. Η ετήσια έκθεση αξιολόγησης υποβάλλεται στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης και στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης, μέσω του Δικτύου Πληροφόρησης της ΑΕΕ, και στην ηλεκτρονική διεύθυνση: http://aee.iep.edu.gr. Η ετήσια έκθεση αξιολόγησης αναρτάται σε συνοπτική μορφή στην ιστοσελίδα του σχολείου.
Η Ετήσια Έκθεση Αξιολόγησης περιλαμβάνει την αξιολόγηση των δεικτών ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου και στοιχεία για τον σχεδιασμό νέων δράσεων για το σχολικό έτος 2015-2016. Μαζί με την ετήσια έκθεση υποβάλλεται ηλεκτρονικά και η Αξιολόγηση και τα αποτελέσματα των Σχεδίων Δράσης.
Καλούνται οι Διευθυντές/Προϊστάμενοι των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Διευθυντές των σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Eκπαίδευσης όλης της χώρας, με την λήξη του διδακτικού έτους και μέχρι 30 Ιουνίου 2014, να επισκεφτούν το Παρατηρητήριο της ΑΕΕ στην ηλεκτρονική διεύθυνση: http://aee.iep.edu.gr και αφού επιλέξουν «ΔΙΚΤΥΟ» → «δ», και να συμπληρώσουν ηλεκτρονικά: α) την ετήσια έκθεση αξιολόγησης της σχολικής τους μονάδας για το σχολικό έτος 2014-2015.
Στον ιστότοπο του Παρατηρητηρίου της ΑΕΕ : http://aee.iep.edu.gr είναι αναρτημένο σχετικό εκπαιδευτικό υλικό για την εφαρμογή της ΑΕΕ .
Οι Σχολικοί Σύμβουλοι Παιδαγωγικής Ευθύνης όλων των σχολικών μονάδων της χώρας μεριμνούν σχετικά για την ενημέρωση των σχολικών μονάδων, καθώς και την υποστήριξη και την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών σε όλες τις διαδικασίες εφαρμογής του θεσμού.
Οι Περιφερειακοί Δ/ντές Εκπαίδευσης, οι Προϊστάμενοι Επιστημονικής & Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Π.Ε. & Δ.Ε., οι Διευθυντές Π/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης και οι Σχολικοί Σύμβουλοι της χώρας καλούνται να συνεργαστούν με το Ι.Ε.Π., την Επιστημονική Ομάδα του Έργου της ΑΕΕ καθώς και με τα στελέχη του Υ.ΠΑΙ.Θ. (Δ/ντές Σπουδών Π.Ε. & Δ.Ε. και Ειδικής Αγωγής ) και να συμβάλουν ενεργά στην αποτελεσματική εφαρμογή του θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου στα σχολεία όλης της χώρας.


Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΕΡΜΕΝΤΖΟΠΟΥΛΟΣ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

egkefalos.jpg
Αυτισμός: Ποιος είναι ο παράγοντας που μπορεί να επηρεάσει την ανάπτυξη του εγκεφάλου;
Σύμφωνα με τη μελέτη, κοινοί ατμοσφαιρικοί ρύποι, όπως τα μικροσωματίδια και τα οξείδια του αζώτου, μπορούν να πυροδοτήσουν πολύπλοκους βιολογικούς...
Αυτισμός: Ποιος είναι ο παράγοντας που μπορεί να επηρεάσει την ανάπτυξη του εγκεφάλου;
arxaia_ellada
Οι βωμολοχίες των αρχαίων Ελλήνων: Γυναικοπίπης, Ηδονοθήκη, Εύπυγος, Μυζούρις κα
Δείτε μερικές λέξεις που χρησιμοποιούσαν οι αρχαίοι Έλληνες όταν ήθελαν να μειώσουν κάποιον
Οι βωμολοχίες των αρχαίων Ελλήνων: Γυναικοπίπης, Ηδονοθήκη, Εύπυγος, Μυζούρις κα
texniti_noimosini
Η τεχνητή νοημοσύνη απειλεί το επάγγελμα του μεταφραστή – Σε 3 χρόνια δεν θα χρειάζονται οι άνθρωποι

Σε τρία χρόνια, οι άνθρωποι δεν θα χρειάζονται καθόλου για μεταφράσεις, εκτίμησε ο Vasco Pedro, CEO της Unbabel,...

Η τεχνητή νοημοσύνη απειλεί το επάγγελμα του μεταφραστή – Σε 3 χρόνια δεν θα χρειάζονται οι άνθρωποι