Thumbnail
Σχετικά με την αξιολόγηση

Με αφορμή την Υπουργική Απόφαση Φ.354.11/18/13595/Ε3/26-1-2015 σχετικά με την αμοιβή των στελεχών της εκπαίδευσης που πήραν μέρος στις αξιολογικές διαδικασίες της προηγούμενης περιόδου και επειδή αναφέρεται το όνομά μου (εκ παραδρομής υποθέτω και χωρίς έλεγχο των στοιχείων) θα ήθελα να διευκρινίσω τα εξής:

Ουδέποτε συμμετείχα σε οποιαδήποτε διαδικασία αξιολόγησης όσο ήμουν σχολική σύμβουλος. Δεν παρακολούθησα τα σεμινάρια για τους σχολικούς συμβούλους στο Υπουργείο Παιδείας. Δεν πήρα μέρος στην επιμόρφωση των διευθυντών σχολικών μονάδων, μετά από ένστασή μου στην ανάθεση που μου έγινε (διαδικασία στην οποία αναφέρεται η παραπάνω Υπουργική Απόφαση). Τέλος, δεν δέχτηκα να αξιολογηθώ και στις 25/8/2014 υπέβαλα την παραίτησή μου, η οποία έγινε αποδεκτή και απαλλάχτηκα από τα καθήκοντά μου στις 13/11/2014, οπότε επέστρεψα στο σχολείο όπου διδάσκω μέχρι σήμερα.

Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβα καθήκοντα σχολικής συμβούλου στάθηκα απέναντι σε όλο το νομοθετικό πλαίσιο που αφορά την αυτοαξιολόγηση - αξιολόγηση του εκπαιδευτικού και συστρατεύτηκα με το εκπαιδευτικό κίνημα κατά της αξιολόγησης - χειραγώγησης, του νεοεπιθεωρητισμού, των πολιτικών της ενοχοποίησης των εκπαιδευτικών και της διάλυσης του δημόσιου σχολείου. Θεωρώ πως το επιστημονικά διάτρητο των σχετικών νομοθετημάτων, τα αυθαίρετα αξιολογικά κριτήρια και τελικά ο αυταρχικός και αντιδημοκρατικός τους χαρακτήρας οδηγούν με ακρίβεια στη ριζική αλλαγή της φυσιογνωμίας του σχολείου και στη βίαιη αλλαγή υποδείγματος στις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών. Επιπλέον, δεν συμμερίστηκα ποτέ την ''αγωνία'' μερίδας των σχολικών συμβούλων για μια ''αντικειμενική'', ''πραγματική'' αξιολόγηση ούτε την προσπάθειά τους να βελτιώσουν το ΠΔ 152. Το νομοθετικό πλαίσιο για την αυτοαξιολόγηση - αξιολόγηση των εκπαιδευτικών δεν διαχειρίζεται και δεν βελτιώνεται σε ένα καθεστώς βίας των αλλεπάλληλων μνημονίων, μόνο καταργείται.

Θεοπούλα Ντόνα

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

voucher 200 ευρώ tablet laptop
Ξέρουν τι σκοπεύεις να αγοράσεις: Η παρακολούθηση των καταναλωτικών σου κινήσεων στο διαδίκτυο
Μήπως κάποιες φορές νοιώθετε και εσείς ότι σας παρακολουθούν;
Ξέρουν τι σκοπεύεις να αγοράσεις: Η παρακολούθηση των καταναλωτικών σου κινήσεων στο διαδίκτυο
Περιποίηση νυχιών
Νύχια: Οι αλλαγές που πρέπει να εξετάσει ένας δερματολόγος - Ποια σημάδια μπορεί να υποδηλώνουν ασθένεια
Eάν παρατηρήσετε οποιαδήποτε από τις ακόλουθες αλλαγές σε ένα νύχι του χεριού ή του ποδιού, ήρθε η ώρα να επισκεφτείτε έναν δερματολόγο.
Νύχια: Οι αλλαγές που πρέπει να εξετάσει ένας δερματολόγος - Ποια σημάδια μπορεί να υποδηλώνουν ασθένεια
παιδιά
Μαθησιακές δυσκολίες: Οι τρεις κύριες μορφές και οι στρατηγικές αντιμετώπισής τους στα παιδιά
Οι δυσκολίες σχετίζονται με τα ψυχολογικά διαδικαστικά προβλήματα που εμπλέκονται στη μάθηση και ενδέχεται να επηρεάσουν τη δυνατότητα ενός ατόμου να...
Μαθησιακές δυσκολίες: Οι τρεις κύριες μορφές και οι στρατηγικές αντιμετώπισής τους στα παιδιά