Thumbnail
Μέτωπο Αντίστασης Εκπαιδευτικών στην Α ΕΛΜΕ Αχαιας

ΜΕΤΩΠΟ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ:

  • ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
  • ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΟΛΟΠΛΕΥΡΗ ΜΟΡΦΩΣΗ
  • ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ

ΜΕΤΩΠΟ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

  • ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΥΚΛΟ ΠΟΥ ΔΙΑΝΥΟΥΜΕ

Με τις εκλογές στις 25 Γενάρη άνοιξε ένας νέος πολιτικός κύκλος στη χώρα μας. Με τη ψήφο του ο ελληνικός λαός έδιωξε την τρίτη κυβέρνηση των τελευταίων πέντε χρόνων που εφάρμοζε απαρέγκλιτα τη μνημονιακή πολιτική καθ’ υπόδειξη της τρόικας. Από εκείνη τη στιγμή μέχρι σήμερα, οι πιέσεις της ΕΕ, της ΕΚΤ και του ΔΝΤ για ευθυγράμμιση και της νέας κυβέρνησης στις καταστροφικές απαιτήσεις τους δίνουν και παίρνουν. Ο στόχος τους είναι να ταπεινώσουν περαιτέρω τον ελληνικό λαό, να συνεχιστεί το καθεστώς της αποικίας χρέους για τη χώρα και ν’ αποδείξουν σε όλους τους ευρωπαϊκούς λαούς πως δεν υπάρχει καμιά περίπτωση να ξεφύγει κανείς από την πολιτική διάλυσης των κοινωνιών, από την πολιτική που φορτώνει τ’ αποτελέσματα της οικονομικής κρίσης στις πλάτες των εργαζομένων και των λαϊκών στρωμάτων.

Ο νέος πολιτικός κύκλος όμως δεν έχει μόνο δυσκολίες αλλά και ιστορικές δυνατότητες. Αρκεί τα προτάγματα του κινήματος της προηγούμενης περιόδου να ξαναμπούν στην καθημερινή μας πάλη. Έννοιες όπως η Πραγματική Δημοκρατία, η Ανεξαρτησία της χώρας, η παραγωγική ανασυγκρότησή της και η χειραφέτηση του λαού είναι ανάγκη ν’ αποτελέσουν οδηγό της δράσης μας. Απέναντι  στις απαιτήσεις της τρόικας ν’ αντιτάξουμε το δικαίωμα μας στην αξιοπρεπή ζωή. Ως εκ τούτου δεν υπάρχει κανένα περιθώριο για αμοιβαία επωφελή συμβιβασμό. Αντίθετα ο μόνος δρόμος που μπορεί να δώσει διέξοδο στη χώρα από τη δεινή θέση στην οποία βρίσκεται είναι η σύγκρουση με τους δανειστές που λειτουργούν ως στυγνοί εκβιαστές. Όπως και οι προηγούμενες, έτσι και η νέα κυβέρνηση, θα κριθεί από το κατά πόσο είναι διατεθειμένη να συγκρουστεί με αυτές τις πολιτικές που καταστρέφουν τη χώρα.

  • ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ

Για πολλά χρόνια προ μνημονίου το συνδικαλιστικό κίνημα είχε έντονο κομματικό-κυβερνητικό χαρακτήρα κυρίως σε επίπεδο ηγεσίας που οδηγούσε τους εργαζόμενους  σε αμφισβήτηση και αποστράτευση. Έτσι αδυνατούσε να προβλέψει τι ήταν αυτό που ερχόταν με τη κρίση και τα μνημόνια και να προετοιμαστεί κατάλληλα. Αναγκαστικά λοιπόν, βρέθηκε σε αμυντική θέση προσπαθώντας ν’ αντικρούσει ένα - ένα και σπασμωδικά τ’ αντιλαϊκά μέτρα των προηγούμενων κυβερνήσεων, δίχως να τα καταφέρνει. Από ένα σημείο και μετά επικράτησε η απογοήτευση, λόγω της αναποτελεσματικότητας της πάλης, και ένας στείρος συντεχνιασμός. Με τη νέα κυβέρνηση μπαίνει σε νέα φάση και η συνδικαλιστική πάλη καθώς κάποιες από τις διεκδικήσεις των προηγούμενων ετών ικανοποιούνται. Καταργήθηκε η Τράπεζα Θεμάτων, επιστρέφουν στις θέσεις τους οι συνάδελφοι που είχαν τεθεί σε διαθεσιμότητα, αλλάζει το πειθαρχικό δίκαιο που είχε φτιαχτεί για να βρίσκονται συνεχώς «επίορκοι» εργαζόμενοι, καταργείται η αξιολόγηση κ.α. Σ’ αυτή τη νέα φάση ελλοχεύουν δύο κίνδυνοι: Ο ένας είναι να παραμείνουμε θεατές των όποιων κυβερνητικών ενεργειών αναθέτοντας τις τύχες μας στα χέρια της κυβέρνησης. Ο άλλος είναι να θυμηθούμε κάθε λογής «αιτήματα» συντεχνιακού χαρακτήρα που θα παρατείνουν την κατάσταση αποδιάρθρωσης των σωματείων καθώς τα «αιτήματα» από μόνα τους δε συγκροτούν συνεκτική πρόταση και απομονώνουν κι άλλο το συνδικαλιστικό κίνημα από τη μεγάλη πλειοψηφία της κοινωνίας που παραμένει δίχως συνδικαλιστική έκφραση.

Αυτό που σήμερα, θεωρούμε πως αναδεικνύεται ως ανάγκη για το συνδικαλιστικό κίνημα είναι να ξεφύγει από την αμηχανία και το συντεχνιασμό και να προτάξει συνολικές διεκδικήσεις που θα συνδέονται με το συνολικό όραμα που έχει ανάγκη ο τόπος.

  • ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΚΥΚΛΟ ΑΓΩΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Όσον αφορά στο χώρο της εκπαίδευσης, οι παρεμβάσεις μας πρέπει να στηρίζονται στους παρακάτω άξονες:

  1. Δημοκρατικές αλλαγές στο θεσμικό πλαίσιο της δημόσιας εκπαίδευσης που θα προέλθουν μέσα από έναν εξαντλητικό διάλογο και διαπραγμάτευση με όλους τους εκπαιδευτικούς φορείς, και θα συμπυκνώνουν τα εκπαιδευτικά αιτήματα, θα αντιστοιχίζονται με τους αγώνες και τις αγωνίες της εκπαιδευτικής κοινότητας και της κοινωνίας και θα κινούνται στην κατεύθυνση της διεύρυνσης της δημοκρατίας στο σχολείο. Οι δημοκρατικές επιλογές πρέπει να συνοδευτούν με μέτρα ενίσχυσης του συλλόγου των διδασκόντων στη διοίκηση του σχολείου και την άμεση κατάργηση του «καθηκοντολογίου». Η συμμετοχή του συλλόγου στην εκλογή των διευθυντών σχολικών μονάδων, αποτελεί αναμφίβολα πείραμα εκδημοκρατισμού, δημοκρατική τομή χειραφέτησης των εκπαιδευτικών και ταυτόχρονα ενίσχυσης της συλλογικής ευθύνης στη λειτουργία του σχολείου.
  2. Είναι ανάγκη να πάρουμε πρωτοβουλίες για ν’ αναδείξουμε στην κοινωνία τι σχολείο έχει ανάγκη η νεολαία και ο τόπος. Δημόσια και δωρεάν παιδεία, πραγματικό κοινωνικό αγαθό για όλους, πρέπει να είναι ο ανυποχώρητος στόχος μας. Να συμβάλλουμε με τις προτάσεις μας, μέσα από συλλογικές διαδικασίες της βάσης του κλάδου, στη διεκδίκηση και διαμόρφωση μιας άλλης πρότασης για το δημόσιο σχολείο, μακριά από τις αγοραίες λογικές των προηγούμενων χρόνων. Μέσα σε μια τέτοια πιο συνολική διεκδίκηση θα εντάξουμε και επιμέρους δίκαιες διεκδικήσεις που άμεσα θα πρέπει να ικανοποιηθούν.
  3. Υπεράσπιση των δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών, για αξιοπρεπείς μισθούς, νέο μισθολόγιο με ακώλυτη βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη.

Θεωρούμε πως το επικείμενο συνέδριο της ΟΛΜΕ προς αυτή την κατεύθυνση θα πρέπει να κινηθεί έτσι ώστε να μπορέσουμε ως κλάδος να συγκροτηθούμε σε ένα σώμα που συλλογικά θα δρα και θα διεκδικεί.

ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΣΣΕΣ/ΟΙ

  • Συνεχίζουμε ν’ αγωνιζόμαστε για μια χώρα ανεξάρτητη, με Πραγματική Δημοκρατία και κοινωνική χειραφέτηση!
  • Για ένα σχολείο που θα καλύπτει την ανάγκη όλων των παιδιών στην ουσιαστική μόρφωση πέρα από τους καταναγκασμούς των αγορών!
  • Για αξιοπρεπείς μισθούς και συνθήκες εργασίας για όλους τους εργαζόμενους!

Ούτε βήμα πίσω!

ΜΕΤΩΠΟ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ 17ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΟΛΜΕ

(Τετάρτη 10/6, ώρες: 8:30πμ-7:00μμ, σχολεία Τεμπονέρα)

 

Α/Α

ΕΠΩΝΥΜΟ

ΟΝΟΜΑ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΣΧΟΛΕΙΟ

  1.  

ΑΘΑΝΑΣΑΤΟΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΠΕ20

ΓΕΛ ΛΑΠΠΑ

  1.  

ΑΜΠΛΑΣ

ΜΙΧΑΛΗΣ

ΠΕ04

ΓΥΜΝ ΚΑΣΤΡΙΤΣΙΟΥ

  1.  

ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ

ΛΑΜΠΡΙΝΗ

ΠΕ02

ΓΥΜΝ ΣΑΡΑΒΑΛΙΟΥ

  1.  

ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ

ΒΑΣΙΛΗΣ

ΠΕ11

ΓΕΛ ΠΑΡΑΛΙΑΣ

  1.  

ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ

ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΠΕ18

4Ο ΕΠΑΛ

  1.  

ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΙΑΤΟΣ

ΓΡΗΓΟΡΗΣ

ΠΕ02

ΓΕΛ ΒΡΑΧΝΕΪΚΩΝ

  1.  

ΒΑΛΑΧΑΣ

ΙΟΡΔΑΝΗΣ

ΠΕ12

5Ο ΕΠΑΛ

  1.  

ΒΑΣΙΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

ΝΤΕΜΗ

ΠΕ02

9Ο ΓΕΛ

  1.  

ΒΛΑΧΟΣΩΤΗΡΟΣ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

ΠΕ03

9Ο ΕΠΑΛ

  1.  

ΓΑΣΠΑΡΙΝΑΤΟΥ

ΧΑΡΑ

ΠΕ04

10Ο ΓΕΛ

  1.  

ΓΕΩΡΓΑΚΗ

ΝΑΝΤΙΑ

ΠΕ12

2Ο ΕΠΑΛ

  1.  

ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

ΒΑΣΙΛΗΣ

ΠΕ18

ΕΠΑΛ ΠΑΡΑΛΙΑΣ

  1.  

ΓΚΟΒΑΣ

ΧΡΗΣΤΟΣ

ΠΕ19

10Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ

  1.  

ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ

ΧΡΙΣΤΙΝΑ

ΠΕ07

ΓΥΜΝ ΚΑΣΤΡΙΤΣΙΟΥ

  1.  

ΔΕΛΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΠΕ12

21Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ

  1.  

ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

ΒΑΣΙΛΗΣ

ΠΕ04

20Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ

  1.  

ΔΡΟΣΟΥ

ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ

ΠΕ08

ΤΕΕ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

  1.  

ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ

ΓΙΑΝΝΗΣ

ΠΕ09

ΓΕΛ ΠΑΡΑΛΙΑΣ

  1.  

ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΟΥ

ΜΑΡΙΑ

ΠΕ05

ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΕ Α/ΘΜΙΑ

  1.  

ΚΑΝΙΣΤΡΑ

ΕΦΗ

ΠΕ02

7Ο ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ

  1.  

ΚΑΡΑΒΟΤΑΣ

ΓΙΑΝΝΗΣ

ΠΕ03

ΓΕΛ Κ ΑΧΑΪΑΣ

  1.  

ΚΑΡΑΪΣΚΟΣ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

ΠΕ02

ΓΕΛ ΡΙΟΥ

  1.  

ΚΑΤΣΙΓΙΑΝΝΗΣ

ΚΩΣΤΑΣ

ΠΕ03

ΓΥΜΝ Κ. ΑΧΑΪΑΣ

  1.  

ΚΟΚΟΛΗΣ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ

ΠΕ04

6Ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ

  1.  

ΚΟΛΛΙΑΣ

ΘΕΟΔΩΡΟΣ

ΠΕ18

4Ο ΕΠΑΛ

  1.  

ΚΟΜΠΟΛΙΤΗ

ΜΑΡΙΑ

ΠΕ02

11Ο ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ

  1.  

ΚΟΣΜΟΠΟΥΛΟΥ

ΒΑΣΩ

ΠΕ02

8Ο ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ

  1.  

ΚΥΡΓΙΟΥ

ΣΒΕΤΛΑΝΑ

ΠΕ04

18Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ

  1.  

ΛΑΖΑΝΑΣ

ΑΛΕΞΗΣ

ΠΕ19

9Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ

  1.  

ΛΥΚΟΥΔΗ

ΑΝΝΑ

ΠΕ11

14Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ

  1.  

ΜΑΚΡΙΔΗΣ

ΣΤΑΘΗΣ

ΠΕ11

ΓΥΜΝ ΛΑΚΚΟΠΕΤΡΑΣ

  1.  

ΜΑΝΟΥΣΑΚΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΠΕ03

14Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ

  1.  

ΜΗΛΙΤΣΟΠΟΥΛΟΣ

ΧΡΗΣΤΟΣ

ΠΕ19

ΓΕΛ ΛΟΥΣΙΚΩΝ

  1.  

ΜΠΑΡΑΚΙΤΗ

ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ

ΠΕ06

8Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ

  1.  

ΜΠΑΡΜΠΑΓΙΑΝΝΗ

ΕΛΛΗ

ΠΕ08

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΠΠΑ

  1.  

ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΗΣ

ΑΓΓΕΛΟΣ

ΠΕ17

12Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ

  1.  

ΜΠΟΥΣΗ

ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

ΠΕ02

2Ο ΕΠΑΛ

  1.  

ΝΤΑΦΛΟΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΠΕ12

13Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ

  1.  

ΝΤΟΥΚΑ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

ΠΕ02

13Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ

  1.  

ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ

ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ

ΠΕ02

2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ

  1.  

ΠΑΪΖΗΣ

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

ΠΕ04

16ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ

  1.  

ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΗ

ΑΙΜΙΛΙΑ

ΠΕ07

ΓΥΜΝ. ΒΡΑΧΝΑΙΙΚΩΝ

  1.  

ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ

ΑΝΔΡΙΑΝΑ

ΠΕ02

9Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ

  1.  

ΠΑΠΑΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΓΙΑΝΝΗΣ

ΠΕ17

ΕΠΑΛ Κ. ΑΧΑΪΑΣ

  1.  

ΠΑΠΠΑΣ

ΓΙΑΝΝΗΣ

ΠΕ02

ΓΥΜΝ. ΑΓ. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

  1.  

ΠΕΤΣΟΥΛΑΣ

ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΠΕ03

11Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ

  1.  

ΠΥΛΑΡΙΝΟΣ

ΗΡΑΚΛΗΣ

ΠΕ04

7Ο ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ

  1.  

ΡΟΔΟΠΟΥΛΟΥ

ΕΛΕΝΗ

ΠΕ02

5Ο ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ

  1.  

ΣΑΡΡΗΣ

ΘΕΟΔΩΡΟΣ

ΠΕ11

1Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ

  1.  

ΣΙΑΚΟΒΕΛΗ

ΑΙΜΙΛΙΑ

ΠΕ09

ΓΕΛ Κ. ΑΧΑΪΑΣ

  1.  

ΣΙΑΧΟΣ

ΧΡΗΣΤΟΣ

ΠΕ12

5Ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ

  1.  

ΣΚΛΑΒΟΥΝΟΥ

ΑΝΝΑ

ΠΕ02

4Ο ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ

  1.  

ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ

ΘΟΔΩΡΟΣ

ΠΕ11

ΓΥΜΝ. ΛΑΠΠΑ

  1.  

ΦΟΥΚΑ

ΜΑΡΙΑ

ΠΕ02

2Ο ΓΥΜΝ. ΠΑΤΡΑΣ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ούτε βήμα πίσω!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

georgiadis
Γεωργιάδης για ΣΥΡΙΖΑ: «Η εκλογή Πολάκη θα είναι ένα χαρμόσυνο δώρο για όλους εμάς τους αντιπάλους τους»
«Η εκλογή Πολάκη θα οδηγήσει τον ΣΥΡΙΖΑ σε ένα νέο σπιράλ διασπάσεων»
Γεωργιάδης για ΣΥΡΙΖΑ: «Η εκλογή Πολάκη θα είναι ένα χαρμόσυνο δώρο για όλους εμάς τους αντιπάλους τους»
απθ
ΑΠΘ: Δεν επισκευάστηκε το ασανσέρ που έπεσε, αλλά «χάλασαν» και τα υπόλοιπα
Αντί να φτιαχτεί το ασανσέρ που έπεσε στο ΑΠΘ, «χάλασαν» και τα άλλα - Τι αναφέρει ανακοίνωση για τα ασανσέρ
ΑΠΘ: Δεν επισκευάστηκε το ασανσέρ που έπεσε, αλλά «χάλασαν» και τα υπόλοιπα