Thumbnail
ΠΡΟΣ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ ΟΙΕΛΕ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΥΤΡΟΠΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑΣ

Κύριοι

Με ιδιαίτερη έκπληξη, στην ουσία βαθιά ενόχληση, είδαμε την από 29/5/2015 ανακοίνωσή σας με τίτλο «ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΗ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ-ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΩΝ!–ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΠΕΡΙΟΙΚΩΝ ΓΙΑ ΔΙΑΤΑΡΑΞΗ ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΙΜΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ!».

Στο σώμα της ανακοίνωσης κατονομάζετε ρητά το σχολείο στο οποίο υπηρετούμε. Πρόκειται για μία ακόμη ενέργεια στη σειρά αρκετών ανάλογων που μας είναι απολύτως ακατανόητη. Κι επειδή η μέχρι τώρα στάση μας –να παραβλέπουμε ανάλογες αβάσιμες και ακατανόητες ανακοινώσεις σας- κινδυνεύει να παρερμηνευθεί ως ανοχή, αποφασίσαμε να σας «ενοχλήσουμε».

Ξέρουμε ότι έχετε ασχοληθεί με το σχολείο μας αρκετές φορές στα προηγούμενα χρόνια για θέματα που δεν αφορούν εργασιακά μας δικαιώματα, συχνά αυθαίρετα και χωρίς καμία επικοινωνία με εμάς τους εκπαιδευτικούς του σχολείου.

Πριν περάσουμε στην τελευταία ανακοίνωση θα σταθούμε, πολύ λίγο, σε μία ανάλογη –εξαιρετικά επιθετική- ενέργειά σας τον Φεβρουάριο του 2014 με αφορμή ένα Συνέδριο Παιδείας που διοργάνωσε το σχολείο μας και στο οποίο συμμετείχαμε σε ισότιμη βάση όλοι οι εκπαιδευτικοί. Η αντιμετώπισή σας γι’ αυτό το Συνέδριο ήταν οριακά σοκαριστική στην επιθετικότητά της· και το ξάφνιασμα γίνεται ακόμη μεγαλύτερο καθώς εκατοντάδες αντίστοιχα συνέδρια γίνονταν τότε και εξακολουθούν να γίνονται χωρίς ποτέ να ασχοληθείτε με αυτά.

Σε ανάλογη «γραμμή» κινείται και η πρόσφατη ανακοίνωσή σας. Με αφορμή μία μεμονωμένη καταγγελία γειτόνισσας του σχολείου η οποία επικαλείται όχληση από τη λειτουργία του δημοσιεύσατε όχι απλώς στην ιστοσελίδα σας αλλά και σε εκπαιδευτικές ιστοσελίδες μία ακατανόητη ανακοίνωση:

  1. δεν κατανοούμε γιατί ουδέποτε απευθυνθήκατε στο σχολείο και σε μας για να διαπιστώσετε εάν αληθεύουν όσα γράφει το κείμενο της γειτόνισσας
  2. στην ανακοίνωσή σας γράφετε αυτούσια όσα σας εξυπηρετούν και παραχαράσσετε άλλα. Για παράδειγμα ενστερνίζεστε απολύτως την ανόητη και πέρα από κάθε λογική φράση «σε τακτές ημερομηνίες το σχολείο «λειτουργεί» μεταμεσονύκτια με πολύ δυνατή μουσική» ενώ αποσιωπάτε τη φράση «την Κυριακή 17/05/2015 άρχισε η προσέλευση των μαθητών από τις 8:00 πμ και συνεχίστηκε η παρουσία τους έως αργά το απόγευμα…» γιατί ξέρετε πολύ καλά ότι η συγκεκριμένη Κυριακή ήταν η παραμονή της έναρξης των πανελλαδικών εξετάσεων.
  3. επεκτείνετε αυθαίρετα μία ατομική καταγγελία σε (πληθυντικό) «καταγγελίες»
  4. γενικεύετε, επίσης αυθαίρετα,  και κρίνετε ότι το σχολείο μας «προκαλεί προβλήματα στην τοπική κοινωνία» χωρίς να έχετε οποιαδήποτε δυνατότητα να διαπιστώσετε κάτι τέτοιο
  5. το χειρότερο όλων είναι η εισαγωγική κρίση σας «δεν εξαπατά απλώς τους γονείς προσθέτοντας κι άλλα ποσά στα ήδη παχυλά δίδακτρα, καθώς τα σχολεία αυτά ρίχνουν την ποιότητά τους για να αποκτούν απογευματινή πελατεία». Πρόκειται για μία –στα όρια της βαριάς δυσφήμισης- κρίση που δεν βλάπτει την «επιχείρηση» αλλά εμάς τους εκπαιδευτικούς του σχολείου.

Μετά από όλα αυτά είμαστε υποχρεωμένοι να σας δηλώσουμε τα εξής:

  1. Εργαζόμαστε σε αυτό το σχολείο συμμεριζόμενοι απολύτως την εκπαιδευτική του φιλοσοφία
  2. Οι μαθητές μπορούν να παραμένουν στο χώρο του σχολείου είτε για να διαβάσουν (πράγμα που κάνουν αρκετοί) είτε για να συμβουλευτούν κάποιον καθηγητή τους εφόσον αυτός για δικούς του λόγους παραμένει στο χώρο του σχολείου.
  3. Δεν καταδεχόμαστε, ως μαχόμενοι εκπαιδευτικοί, ούτε να εξαπατούμε κανένα ούτε να ρίχνουμε την ποιότητα της διδασκαλίας μας
  4. Το σχολείο δεν έχει το παραμικρό οικονομικό όφελος –σε απλά ελληνικά δεν προσαυξάνει τα δίδακτρα ούτε επιβαρύνει οικονομικά τους μαθητές- για οποιαδήποτε πρόσθετη δραστηριότητα προσφέρει  (αντίθετα με άλλα σχολεία που ξέρετε και ξέρουμε).
  5. Το σχολείο μας λειτουργεί σε μία περιοχή που έχει ιδιαίτερα πληγεί από την οικονομική κρίση και οι μαθητές μας προέρχονται από οικογένειες με εξαιρετικά περιορισμένους πόρους. Γι’ αυτό τα δίδακτρα είναι ιδιαίτερα χαμηλά ενώ η ανάγκη για υποστήριξη αυτών των παιδιών σημαντική (σε αντίθεση, επίσης, με άλλα σχολεία που ξέρετε και ξέρουμε)
  6. Ένα μεγάλο μέρος ευρύτερων δραστηριοτήτων γίνεται μετά τη λήξη του ωρολογίου προγράμματος, όπως άλλωστε συμβαίνει και σε όλα τα δημόσια και ιδιωτικά σχολεία. Τέτοιες δραστηριότητες είναι: οι ποικίλες ομάδες που προπονούνται για μαθητικούς διαγωνισμούς, η ρητορική ομάδα, η κινηματογραφική, μουσική και θεατρική ομάδα.
  7. Το σχολείο μας -όπως οφείλει κάθε μορφωτικός χώρος που είναι και πρέπει να είναι χώρος πολιτισμού- διοργανώνει ποικίλες πολιτιστικές αλλά και παιδαγωγικές εκδηλώσεις

Ελπίζουμε να μη συνεχιστεί αυτή η ιδιότυπη «μεταχείριση» που επιφυλάσσετε στο σχολείο μας και στους εκπαιδευτικούς του.

                                                            Αθήνα, 8 Ιουνίου 2015

Με εκτίμηση

Ο Σύλλογος Διδασκόντων της «ΠΟΛΥΤΡΟΠΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑΣ»

Λαγού Ελένη, Καραβά Δήμητρα, Κόχιλα Ισιδώρα, Γαβριήλ Αννα, Κατσακιώρη Αρτεμης, Κουτσιούμπας Αγγελος, Παπακωνσταντινόπουλος Χρήστος, Λισγάρα Αγγελική, Ξάνθος Χρυσόστομος, Απολλωνάτος Παναγιώτης, Μπούγια Νικολέττα, Κυριακουλάκη Αλεξάνδρα, Κουτσανδριά Ειρήνη, Μαριδάκη Κυριακή, Αντωνοπούλου Σοφία, Παπαγιαννοπούλου Νεκταρία, Καραβά Χρυσούλα, Μανεάδης Γεώργιος, Μουντάνου Σταυρούλα, Δασκαλάκης Σπύρος, Παπαευθυμίου Βασιλική, Οικονομέα Μαριαλένα, Κατριβάνου Ελένη, Σπυροπούλου Ελένη, Κάππας Παναγιώτης

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΕΚΠΑ
ΕΚΠΑ: Ξεκίνησε το Διεθνές Συνέδριο Ορθόδοξης Θεολογίας το οποίο πραγματοποιείται κάθε 50 χρόνια
Κατά την τελετή έναρξης πραγματοποιήθηκε υποδοχή από τον Χορό Ψαλτών «Οι Μαΐστορες της Ψαλτικής Τέχνης» υπό τη χοραρχία του Καθηγητή του Τμήματος...
ΕΚΠΑ: Ξεκίνησε το Διεθνές Συνέδριο Ορθόδοξης Θεολογίας το οποίο πραγματοποιείται κάθε 50 χρόνια
Πλήρης οδηγός για τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας - ΣΔΕ
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Οριστικοί Πίνακες Κατάταξης Εκπαιδευτικού Προσωπικού, Συμβούλων Σταδιοδρομίας και Ψυχολόγων 2024-2025 από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ
Και οι  διαθέσιμες ώρες και τμήματα ανά ΣΔΕ και εκτός έδρας τμήματα, σχολικής περιόδου 2024-2025.
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Οριστικοί Πίνακες Κατάταξης Εκπαιδευτικού Προσωπικού, Συμβούλων Σταδιοδρομίας και Ψυχολόγων 2024-2025 από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ
thranio taksi sxoleio
Αντιδράσεις εκπαιδευτικών στη Χίο για πρόταση μετατροπής Γυμνασίου σε Πρότυπο Σχολείο
Οι εκπαιδευτικοί εξέφρασαν την έντονη αντίθεσή τους αναφορικά με το θέμα του χαρακτηρισμού του σχολείου τους ως Πρότυπου ή Πειραματικού
Αντιδράσεις εκπαιδευτικών στη Χίο για πρόταση μετατροπής Γυμνασίου σε Πρότυπο Σχολείο