Thumbnail
Παρεμβάσεις ΠΕ

Δήλωση των εκπροσώπων

των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ–ΚΙΝΗΣΕΩΝ–ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΩΝ Π.Ε. στο Δ.Σ της ΔΟΕ

Γιώργου Γαλάνη (6974750410), Mιχάλη Μιλτσακάκη (6975308409)

Πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί 5 10 2015 στις 10.30 συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Παιδείας από συλλόγους και επιστημονικά σωματεία (Επιμελητήριο Εικαστικών Τεχνών, Ένωση Εκπ/κών Εικαστικών Μαθημάτων, Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Θεατρολόγων, Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών, Πανελλήνια Ένωση Αδιόριστων Εκπαιδευτικών, ΣΕΠΕ «Περικλής», ΣΕΠΕ «Σεφέρης», μέλη του ΔΣ της ΔΟΕ και του ΓΣ της ΑΔΕΔΥ) για το μειωμένο αριθμό προσλήψεων και τις περιοχές τοποθέτησης των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων, καθώς και για τα συνολικά κενά και τα κλειστά σχολεία στην εκπαίδευση.

Για ακόμα μια φορά οι πόρτες του Υπουργείου ήταν κυριολεκτικά κλειστές, μια που η πολιτική ηγεσία αρνήθηκε να συναντηθεί με τους εκπροσώπους των εκπαιδευτικών, ισχυριζόμενη πως τα θέματα των διορισμών, των τοποθετήσεων και των κλειστών σχολείων συζητήθηκαν σε προηγούμενες συναντήσεις.

Είναι σαφές ότι η εφαρμογή του 3ου μνημονίου και των ελάχιστων προσλήψεων  στηρίζεται στην απαξίωση και τον αυταρχισμό απέναντι στα αιτήματα και τις διεκδικήσεις του εκπαιδευτικού κινήματος.

Απαιτούμε την τοποθέτηση των αναπληρωτών με βάση τις περιοχές προτίμησης τους και στο σύνολο των πραγματικών κενών, με την πραγματοποίηση σε μια φάση όλων των προσλήψεων και την κάλυψη τώρα όλων των κενών.

Φαίνεται ότι η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ ζει σε μια άλλη πραγματικότητα, καθώς τα σχολεία οδηγούνται σε απόλυτη διάλυση. Η τοποθέτηση του Υπουργού κ. Φίλη για την λειτουργία των σχολείων με κενά είναι προκλητική. Στη σημερινή επίσκεψή του στο Εργαστήρι Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης & Κατάρτισης Αγίου Δημητρίου διαπίστωσε από πρώτο χέρι τα καταστροφικά αποτελέσματα της πολιτικής που εφαρμόζει η κυβέρνηση  στην εκπαίδευση και δέχτηκε την οργή γονιών και εκπαιδευτικών.

 

Την ίδια στιγμή αναφέρει χωρίς ντροπή το δελτίο τύπου του Υπουργείου για την παγκόσμια μέρα του εκπαιδευτικού «…οι εκπαιδευτικοί μπορούν να ανταποκριθούν στις μεγάλες ευθύνες του έργου τους μόνο κάτω από τις κατάλληλες συνθήκες. Χρειάζονται, ανάμεσα σε άλλα, αξιοπρεπές εργασιακό περιβάλλον, ικανοποιητικές αποδοχές, σεβασμός των εργασιακών και ακαδημαϊκών δικαιωμάτων τους, αδιάλειπτη τη μέριμνα της πολιτείας και έμπρακτη αναγνώριση της κοινωνικής προσφοράς τους.»

Τα σχολεία δεν ανοίγουν με εκθέσεις ιδεών και ευχές κύριε Φίλη!!!

Κανένα σχολείο κλειστό, κανένας εκπαιδευτικός άνεργος! Κάλυψη τώρα όλων των κενών! Μόνιμοι μαζικοί διορισμοί ΤΩΡΑ!


 ανεξάρτητες  αυτόνομες  αγωνιστικές  ριζοσπαστικές

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ Π.Ε.        5–10–2015

www.paremvasis.gr  

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

papoudes
Η πρωτεΐνη που «θωρακίζει» τη μυϊκή δύναμη στα γεράματα
Η μυϊκή δύναμη δεν είναι μόνο θέμα άσκησης εξαρτάται και από τον τρόπο που τροφοδοτούμε τον οργανισμό μας. Νέα επιστημονική μελέτη αναδεικνύει την...
Η πρωτεΐνη που «θωρακίζει» τη μυϊκή δύναμη στα γεράματα
Πρωτομαγιά
Πρωτομαγιά 2025: Ποιοι απεργούν και πού θα γίνουν συγκεντρώσεις- Τι ισχύει για τους εργαζόμενους
Πού θα πραγματοποιηθούν οι συγκεντρώσεις – Αναλυτικά τα σημεία
Πρωτομαγιά 2025: Ποιοι απεργούν και πού θα γίνουν συγκεντρώσεις- Τι ισχύει για τους εργαζόμενους
asep diagonismos graptos
ΑΣΕΠ 1Γ/2025: Τα κρίσιμα βήματα για την αίτηση στον 2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό
Ολόκληρη η Τράπεζα Θεμάτων του ΑΣΕΠ σε 7 γνωστικά αντικείμενα - Δείτε βήμα προς βήμα πώς διορίζεστε στο Δημόσιο με μία αίτηση
ΑΣΕΠ 1Γ/2025: Τα κρίσιμα βήματα για την αίτηση στον 2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό