Thumbnail
ΕΛΜΕ Κεφαλονιάς Ιθάκης

Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης – συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ:

Με συνέπεια για τον ντε φάκτο αποχαρακτηρισμό του Νομού από σεισμόπληκτο.

Ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Ιονίων Νήσων και συντονιστής του ΣΥΡΙΖΑ Κέρκυρας κ. Γκούσης επιχειρεί την εμπέδωση της κυβερνητικής γραμμής ότι «οι σεισμοί πέρασαν και η κανονικότητα έχει επανέλθει στα σχολεία του Νομού Κεφαλονιάς». Συγκεκριμένα, με σημερινές δηλώσεις του, επέμεινε στην περικοπή τμημάτων σε τρία σχολεία του Νομού λέγοντας ότι: «οι σεισμοί δεν δικαιολογούν τα ολιγομελή τμήματα που ζητά η ΕΛΜΕ Κεφαλονιάς - Ιθάκης». Κρύβει ότι ζητούν να χωρέσουν 15 μαθητές σε ένα γραφείο διευθυντή – μικρό κοντέινερ που δεν χωρά πάνω από 7 παιδιά στο σεισμόπληκτο 2ο Γυμνάσιο Αργοστολίου. Το μάθημα των ξένων γλωσσών γίνεται εκεί διότι δεν επαρκούν τα «κανονικά» κοντέινερς στα οποία στεγάζεται το σχολείο. Κρύβει ότι στο ΓΕΛ Ληξουρίου μία τάξη είναι περιφερόμενη διαρκώς στο προαύλιο. Κρύβει ότι το ΓΕΛ Ληξουρίου όταν βρέχει, φυσά ή έχει κύμα δεν μπορεί να κάνει μάθημα, λόγω της ακαταλληλότητας του χώρου στο οποίο μεταφέρθηκε το σχολείο μετά τους σεισμούς. Κρύβει ότι στο σχολείο της πιο πλημμυρόπληκτης περιοχής, στο ΓΕΛ Σάμης, 7 μαθητές θα στερηθούν το μάθημα των γερμανικών, λόγω της περικοπής που έκανε. Τα παιδιά αυτά, που δεν έχουν ούτε καν τη δυνατότητα μετακίνησης για να πάνε φροντιστήριο στο Αργοστόλι, σημαίνει απλά ότι πρέπει να ξεχάσουν τη συγκριμένη ξένη γλώσσα. Σε αυτά τα τρία σχολεία κάνει τις περικοπές.

Η στάση του κ. Περιφερειακού, όπως και η πρόσφατη εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας περί απαγόρευσης των μετεγγραφών για τους φοιτητές από το Νομό, δείχνουν την αποφασιστικότητα της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ για κατάργηση του καθεστώτος του σεισμόπληκτου για τις σχολικές μονάδες και για μείωση των δαπανών για την παιδεία. Η γενικότερη αντιλαϊκή πολιτική οξύνει τα ήδη μεγάλα προβλήματα (κενά, μεταφορές, αναλογία μαθητών / εκπαιδευτικών στο τμήμα, υποδομές, χρηματοδότηση σχολικών επιτροπών κλπ.) και επιβάλλει την εγκατάλειψη των σεισμόπληκτων στη μοίρα τους. Η «σκληρή» γραμμή της Περιφερειακής Διεύθυνσης Ιονίων Νήσων ευθυγραμμίζεται, ακόμη, με τις λεγόμενες βέλτιστες πρακτικές της ΕΕ και του ΟΟΣΑ και τις αξιολογήσεις δομών της εκπαίδευσης. Παρακάμπτει τις ανάγκες των μαθητών, ανοίγει δρόμο για νέες καταργήσεις – συγχωνεύσεις τμημάτων και σχολείων, επιβαρύνει περαιτέρω την εκπαιδευτική διαδικασία. Δρα σωρευτικά σε όσα υποφέρουν τα σχολεία από τις αντιεκπαιδευτικές πολιτικές, τους σεισμούς και τις πλημμύρες.

Εκπαιδευτικοί – μαθητές – γονείς να συνεχίσουμε τον αγώνα για το δικαίωμα στη μόρφωση και στη ζωή. Η απάντηση που έδωσαν οι μαθητικές κινητοποιήσεις ενάντια στην αντιλαϊκή – αντιεκπαιδευτική πολιτική, κόντρα στην τρομοκρατία από την κυβέρνηση και τα τσιράκια της, είναι μια πρώτη απάντηση και για τις περικοπές τμημάτων και για τον αποχαρακτηρισμό του Νομού από σεισμόπληκτο. Θα συνεχίσουμε δυνατά, ταξικά, ενωτικά.

Καλούμε τους Συλλόγους Γονέων, τα Μαθητικά Συμβούλια σε συντονισμό. Όλοι και όλες στη

σύσκεψη της ΕΛΜΕ-ΚΙ Τρίτη 3 Νοέμβρη 6.30 μμ 2ο ΓΕΛ Αργοστολίου.

Στη ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ της 12ης Νοέμβρη

να μη λειτουργήσει κανένα σχολείο. Παγκεφαλληνιακή κάθοδος μαθητών – γονέων – εκπαιδευτικών στο Αργοστόλι!!!

Αργοστόλι 02/11/2015

Για το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

koronoios
Γιατί αυξάνονται τα κρούσματα του κορωνοϊού; Παίζουν τα κλιματιστικά κάποιο ρόλο;
Ένας ακόμη «ένοχος» για τη μετάδοση, που δύσκολα πάει το μυαλό μας, είναι ο αγαπημένος μας «φίλος» που μας ξελασπώνει τις δύσκολες μέρες του...
Γιατί αυξάνονται τα κρούσματα του κορωνοϊού; Παίζουν τα κλιματιστικά κάποιο ρόλο;