Thumbnail
Σύλλογος ΠΕ Λήμνου

Σχετικά με τη απάντηση που πήραμε από το Υπουργείο Παιδείας σε ό, τι αφορά τις ελλείψεις εκπαιδευτικών στα σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Λήμνου, (έγγραφο με αριθμό  9832/Ε1/22-1-2016 ), έχουμε να πούμε τα εξής :

Για το σχολείο του Κάσπακα

Το Υπουργείο Παιδείας εξακολουθεί πεισματικά να βλέπει τα παιδιά του Δημοτικού σχολείου του Κάσπακα ως αριθμούς και όχι ως προσωπικότητες που αναπτύσσονται κάτω από τις δυσμενείς συνθήκες ζωής και εκπαίδευσης ενός ακριτικού νησιού όπως είναι η Λήμνος.

Είναι γνωστό σε όλους μας ότι πολλά σχολεία της χώρας μας λειτουργούν με περισσότερους δασκάλους από αυτούς που αντιστοιχούν στο συνολικό αριθμό μαθητών που προβλέπει ο νόμος που επικαλείται το Υπουργείο, γιατί λαμβάνονται υπόψη αυτές οι ιδιαίτερες συνθήκες ζωής και εκπαίδευσης των παιδιών.

Ζητούμε λοιπόν από το Υπουργείο Παιδείας να μη βλέπει τα παιδιά του Δημοτικού Σχολείου του Κάσπακα σαν παιδιά ενός «κατώτερου Θεού» και να προχωρήσει σε διορισμό τρίτου δασκάλου ανεξάρτητα από τον αριθμό των μαθητών, όπως άλλωστε το ζητά από πέρυσι η Τοπική Κοινότητα (επισυνάπτουμε και πάλι τα ψηφίσματα και τα αιτήματα του Δημοτικού Συμβουλίου Λήμνου, της Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου, των Τοπικών Κοινοτήτων, των γονέων και των κατοίκων του χωριού).

Για την Τάξη Υποδοχής του 2ου Δημοτικού Σχολείου Μύρινας

Δεν ισχύει αυτό που αναφέρεται στην απάντηση του Υπουργείου ότι στην απόφαση της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου με θέμα «Ίδρυση Τάξεων Υποδοχής (Τ.Υ.) I και II Ζ.Ε.Π.» για το σχολικό έτος 2015-16 δεν έχει συμπεριληφθεί το 2ο ΔΣ Μύρινας.

Επισυνάπτουμε το σχετικό έγγραφο της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου (αριθμός 6243/16-12-2015), με το οποίο ζητείται η λειτουργία Τάξεων υποδοχής για τα Δημοτικά Σχολεία της Λήμνου 2ο Μύρινας και Νέας Κούταλης.

  Επίσης, το ίδιο το Υπουργείο Παιδείας με το υπ’ αριθμ. Φ1 ΤΥ/1636/194905/Δ1 έγγραφό του το οποίο επισυνάπτουμε, με θέμα  «Ένταξη Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στις Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (ΖΕΠ), όπου δύνανται να λειτουργήσουν Τάξεις Υποδοχής ΖΕΠ», αναφέρει στο παράρτημα τα Δημοτικά Σχολεία 2ο Μύρινας και Νέας Κούταλης.

Ζητούμε λοιπόν, σύμφωνα με τα παραπάνω, το διορισμό 2 δασκάλων για τη λειτουργία Τάξεων Υποδοχής στα Δημοτικά    Σχολεία 2ο Μύρινας και Νέας Κούταλης.

Για τις άλλες ελλείψεις εκπαιδευτικών στα Δημοτικά Σχολεία της Λήμνου

  Παράλληλα με τις παραπάνω ελλείψεις, εξακολουθούν στα μέσα της σχολικής χρονιάς να υπάρχουν και άλλες ελλείψεις, με αποτέλεσμα την υπολειτουργία των Δημοτικών σχολείων της Λήμνου.

  Ζητούμε το διορισμό δασκάλου για το Ολοήμερο Τμήμα του Δημοτικού Σχολείου του Θάνους, το διορισμό δασκάλου για Παράλληλη στήριξη στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Μύρινας, αφού υπάρχουν γνωματεύσεις του ΚΕΔΔΥ Λήμνου για 2 μαθητές του σχολείου που χρειάζονται Παράλληλη Στήριξη.

  Ζητούμε το διορισμό γυμναστών για τα Δημοτικά Σχολεία Νέας Κούταλης, Ατσικής, Κάσπακα, Θάνους.

  Ζητούμε το διορισμό δασκάλων Αγγλικής Γλώσσας για τα Δημοτικά Σχολεία Μούδρου, Κοντοπουλίου, Αγίου Δημητρίου, Κάσπακα, Θάνους.

  Ζητούμε το διορισμό δασκάλων Γαλλικής Γλώσσας για τα Δημοτικά Σχολεία Κοντιά, Κοντοπουλίου,Ατσικής.

  Ζητούμε το διορισμό δασκάλου Γερμανικής Γλώσσας για τα Δημοτικά Σχολεία Μούδρου, 2ο Μύρινας, 1ο Μύρινας, 3ο Μύρινας.

  Ζητούμε το διορισμό δασκάλων Μουσικής για τα Δημοτικά Σχολεία Μούδρου, Κοντοπουλίου, Ατσικής, Κοντιά, Αγίου Δημητρίου, Κάσπακα, Θάνους.

  Ζητούμε την ίδρυση και λειτουργία Τμήματος Ένταξης στο Δημοτικό Σχολείο Θάνους τη στιγμή που υπάρχει γνωμάτευση του ΚΕΔΔΥ Λήμνου για τρεις τουλάχιστον μαθητές που χρειάζονται παρακολούθηση Τμήματος Ένταξης.

Ζητούμε τη στελέχωση του ΚΕΔΔΥ Λήμνου με όλες τις ειδικότητες Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού που προβλέπονται από το νόμο 3699/2008.

  Τέλος, το Υπουργείο Παιδείας, σε απάντησή του σε ερώτηση του βουλευτή του Νομού Λέσβου κ. Αθανασίου, αναφέρει ως κίνητρο για το διορισμό εκπαιδευτικών στη Λήμνο, τη διπλή μοριοδότηση όσων υπηρετούν σε δυσπρόσιτες και απομακρυσμένες περιοχές. Όμως, αυτό δεν ισχύει για τους αναπληρωτές που υπηρετούν σε σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Λήμνου, αφού κανένα σχολείο της Πρωτοβάθμιας της Λήμνου δεν είναι χαρακτηρισμένο ως δυσπρόσιτο, με αποτέλεσμα οι αναπληρωτές συνάδελφοι να μην λαμβάνουν τη διπλή μοριοδότηση για το διορισμό τους ως αναπληρωτές.

  Για το λόγο αυτό, επαναλαμβάνουμε το αίτημά μας για να χαρακτηριστούν όλα τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Λήμνου ως δυσπρόσιτα, όπως άλλωστε αυτό ισχύει για όλα τα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Λήμνου.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

τάξη, έδρα, πίνακας, μαυροπίνακας, τετράδια
Σήμερα στη Βουλή για το Πολλαπλό Βιβλίο και την Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ
Παρατάσεις, καθυστερήσεις, παλινωδίες σχετικά με τη διαδικασία συγγραφής, αξιολόγησης και εισαγωγής του πολλαπλού βιβλίου στα σχολεία της χώρας -...
Σήμερα στη Βουλή για το Πολλαπλό Βιβλίο και την Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ