ΕΛΜΕ Άνω Λιοσίων - Ζεφυρίου – Φυλής
Άνω Λιόσια, 19 Φεβρουαρίου,
Έχουν προκύψει στην περιοχή μας θέματα με την κάλυψη κενών εξαιτίας συναδέλφων, που παίρνουν άδειες. Ο τρόπος, που η Διοίκηση προσπαθεί να τα λύσει μάλλον εμπνέεται από τις πρόσφατες δηλώσεις του Υπουργού Παιδείας ότι εκπαιδευτικοί υπάρχουν, αφού πλεονάζουν «13.500 ώρες σε γραμματειακή υποστήριξη», το 0,48% από τις άλλες περίπου 2.800.000 ώρες τη βδομάδα, που γίνονται στις τάξεις!... Κι άλλες φορές Υπουργοί «έχουν ανακαλύψει» εκπαιδευτικούς, που δεν εξαντλούν το ωράριό τους, που αντί για μάθημα κάνουν γραμματειακή υποστήριξη, σχολεία με λιγότερους από τους προβλεπόμενους μαθητές κλπ. Όποτε η ηγεσία του Υπουργείου όφειλε να απολογηθεί για τα μεγάλα εκπαιδευτικά κενά ή ετοιμαζόταν για συγχωνεύσεις σχολείων, ανακάλυπτε εκπαιδευτικούς και σχολεία που… «λουφάρουν».
Με βάση αυτήν τη λογική φτάνουμε ακόμη και στο άλλο άκρο. Συνάδελφος με 20 ώρες διδακτικό ωράριο, λόγω άδειας, θα απουσιάσει τουλάχιστον ως το τέλος των μαθημάτων. Η λύση σε αυτό είναι η πρόσληψη αναπληρωτή ή η τοποθέτηση άλλου συναδέλφου από τη διεύθυνση ή την περιφέρεια. Θα καλυφθεί το κενό με αυτόν τον τρόπο;
Αντίθετα, τι προτείνεται στο Σύλλογο Διδασκόντων, που είναι ο μόνος αρμόδιος; Να αναπροσαρμόσει το πρόγραμμα του σχολείου, ώστε οι υπόλοιποι συνάδελφοι της ειδικότητας με πλήρες ωράριο να αφήσουν μερικές ώρες και να πάρουν μερικές από τις ώρες του αδειούχου. Και το προτείνει ο σχολικός σύμβουλος, που είναι παιδαγωγικά υπεύθυνος. Με αυτόν τον άκρως παιδαγωγικό κι επιστημονικό τρόπο, που… σέβεται το πνεύμα των αναλυτικών προγραμμάτων και συμβάλλει… στην ανάπτυξη της διδακτικής, λύνεται το πρόβλημα δίχως φράγκο ξοδεμένο προς δόξα των μνημονίων και της εθνικής εκπαιδευτικής πολιτικής, που εμπλουτίζεται και από τον εθνικό διάλογο για την παιδεία…
Από την άλλη, στέλνονται συνάδελφοι από Άνω Λιόσια και Ζεφύρι, για 3-4 ώρες ο καθένας, να καλύψουν κενό από άδεια στα Μέγαρα, δηλαδή, 30-35 χιλιόμετρα μακριά και μάλιστα μπορεί η κάλυψη αυτή να μην γίνεται σε μια μέρα. Από την παλιά Α΄ περιοχή μετάθεσης στην παλιά Β΄ περιοχή. Επίσης, δεν λαμβάνεται υπόψη αν συνάδελφος μένει στην Κυψέλη, δεν οδηγεί και θα πηγαίνει στα Μέγαρα με τα Μέσα ΜΜ. Και εδώ ο στόχος είναι η κάλυψη των κενών με κάθε τρόπο χωρίς να επιβαρυνθεί ο κρατικός προϋπολογισμός. Πόσο θα αποδώσει ο Κυψελιώτης στα Μέγαρα, κάνοντας 4 ώρες στους δρόμους, είναι ψιλά γράμματα.
Στο θέμα αυτό η πάγια θέση του σωματείου μας, αλλά και των συνεδρίων της ΟΛΜΕ, είναι ότι πρέπει να επανέλθουν άμεσα οι περιοχές μετάθεσης εντός μιας Διεύθυνσης με βάση τις προτάσεις του κλάδου. Επιπλέον, η μετακίνηση σε τέτοιες αποστάσεις πρέπει να γίνεται μόνο με τη σύμφωνη γνώμη των εμπλεκόμενων συναδέλφων.
Ο αγώνας για ποιοτικό δωρεάν δημόσιο σχολείο προς όφελος των μαθητών, των γονιών και της κοινωνίας ολόκληρης πρέπει να είναι συνεχής και αμείωτος.
Το ΔΣ της ΕΛΜΕ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη