ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Ν. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΣΥΝΕΔΡΙΕΣ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ «ΕΘΝΙΚΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΤΗΣ ΥΠΟΤΑΓΗΣ»
Η ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ «ΔΙΑΛΟΓΟ-ΠΑΡΩΔΙΑ»ΣΥΝΙΣΤΑ ΠΡΑΞΗ ΛΑΪΚΟΥ ΕΜΠΑΙΓΜΟΥ ΚΑΙ ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΗΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΕΙ ΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ.
ΚΑΝΕΙΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΔΕΝ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΠΟΥ ΔΙΔΕΙ ΑΛΛΟΘΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.
ΝΑ ΑΠΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΩΔΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ-
ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΜΕ ΜΑΖΙΚΑ ΣΤΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΠΑΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ-ΕΕ.-Δ.Ν.Τ.
Συνάδελφοι, σε μια περίοδο που εντείνεται η επίθεση της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ στις ασφαλιστικές, εργασιακές, οικονομικές και μορφωτικές κατακτήσεις του εκπαιδευτικού και συνολικότερα λαϊκού κινήματος και το εργατο-λαϊκό κίνημα δείχνει σημάδια ανάκαμψης και διεκδίκησης, ο νέος υπουργός Παιδείας της «για δεύτερη φορά κυβέρνησης της «αριστεράς» επιδιώκει να θολώσει το τοπίο με στημένους διαλόγους, που στόχο έχουν απλώς να νομιμοποιήσουν στη λαϊκή συνείδηση την αντιλαϊκή καταιγίδα και να εγκλωβίσουν το λαϊκό κίνημα στη θέση του συνδιαχειριστή της αντιλαϊκής κυβερνητικής πολιτικής.
Έτσι, ο υπουργός -με το δημοκρατικοφανή μανδύα της πρόσκλησης σε διάλογο- επιδιώκει να παγιδεύσει τη λαϊκή βάση σε διαδικασίες …έγκρισης(!) των βάρβαρων μνημονιακών μέτρων που η κυβέρνηση έχει ψηφίσει και αποτελούν το θεσμικό χάρτη, βάσει του οποίου ισοπεδώνονται και τα υπολείμματα των κατακτήσεών μας στην εκπαίδευση.
Συγκεκριμένα, ο υπουργός Παιδείας καλεί στον περίφημο «εθνικό διάλογο για τη παιδεία», ενώ η κυβέρνηση έχει ψηφίσει και εφαρμόζει τους στυγνά αντιλαϊκούς νόμους του τρίτου μνημονίου που επιτάσσει ακόμη μεγαλύτερη περικοπή των δαπανών για τη παιδεία. Επιπλέον, έχει εξασφαλίσει σε αυτόν τον επίσημο διάλογο της υποταγής τη συμμετοχή της ΟΛΜΕ, με απόφαση του παλιού και νέου κυβερνητικού συνδικαλισμού(ΣΥΝΕΚ/ΔΑΚΕ). Τώρα, ακολουθεί και τη διαδικασία αποδιοργάνωσης του συνδικαλιστικού κινήματος, απευθυνόμενος στη βάση, δηλ στους συλλόγους και καλώντας τους να καταθέσουν τις δικές τους «προτάσεις» (!!). Φαίνεται δεν του αρκεί η συναίνεση της πλειοψηφίας του Δ.Σ της ΟΛΜΕ σε αυτήν τη παρωδία διαλόγου, αλλά επιδιώκει να ελέγξει και τους συλλόγους, στο πλαίσιο της προβολής μιας δήθεν αμεσο-δημοκρατικής αντίληψης, στην πραγματικότητα όμως με απώτερο στόχο τη διάλυση και αυτού ακόμα του συλλογικού ιστού του συνδικάτου και τη χειραγώγηση των συναδέλφων. Γιατί καλεί τον κάθε σύλλογο χωριστά και τον κάθε συνάδελφο εξατομικευμένα να καταθέσουν τις απόψεις τους, βάζοντας έτσι άμεσο ζήτημα απαξίωσης των Γ.Σ των σωματείων και της ομοσπονδίας, που είναι τα ανώτατα συλλογικά όργανα διαμόρφωσης των θέσεων του κλάδου.
Με τις μεθοδεύσεις αυτές, ο νέος υπουργός της «αριστερής αντιλαϊκής επέλασης» συνεχίζει και επιτείνει την αντιδραστική πολιτική των προκατόχων του. Γιατί όχι μόνο αξιοποιεί το δημοκρατικοφανή μανδύα του «εθνικού διαλόγου», παραπλανώντας το λαό για το δήθεν φιλολαϊκό χαρακτήρα των βάρβαρων κυβερνητικών μέτρων, αλλά επιπλέον βάλλει ευθέως κατά των συνδικαλιστικών δημοκρατικών κατακτήσεων, απαξιώνοντας τις συλλογικές διαδικασίες βάσης των σωματείων και καθιερώνοντας τη «νέα αριστερή αρχή» της εξατομικευμένης «συνομιλίας» του εργαζόμενου με τον εργοδότη του (!).
Καταγγέλλουμε την πρόσκληση του διαλόγου που απευθύνει ο υπουργός στους συλλόγους ως προσβολή της δημοκρατικής συνδικαλιστικής συνείδησης των συναδέλφων, ως πράξη υπονόμευσης των συλλογικών λειτουργιών του συνδικαλισμού και ως μέτρο συγκάλυψης της αντιλαϊκής καταιγίδας που μαστίζει την εκπαίδευση, όπως επιβεβαιώνουν:
- Οι Μηδενικοί διορισμοί για το 2016 (απόφαση του υπουργικού συμβουλίου)
- Τα 3.000 κενά που υπάρχουν στα σχολεία φέτος, ενώ οδεύουμε στο τέλος του σχολικού έτους
- Οι 25.000 κενές θέσεις εργασίας που δεν καλύπτονται με διορισμούς μονίμων, λόγω των κυβερνητικών δεσμεύσεων για την ακόμη μεγαλύτερη συρρίκνωση των δαπανών για την παιδεία, μέσω του τρίτου δρακόντειου μνημονίου.
- Η κατάργηση της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης στο Λύκειο, σε περίοδο λαϊκής φτώχειας και δραματικής ανέχειας
- Η λειτουργία της Ενισχυτικής διδασκαλίας στο Γυμνάσιο μόλις το Μάρτη και για δυο μόνο μήνες.
- Η περικοπή των δαπανών για την Ειδική Αγωγή και η κατάργηση, στην ουσία, των τμημάτων ένταξης.
- Η καθιέρωση «της μαθητείας», της μαύρης απλήρωτης εργασίας για τα παιδιά των ΕΠΑΛ
- Η καταδίκη των αναπληρωτών και ωρομισθίων και συνολικώς ελαστικώς απασχολούμενων στον καιάδα, με επανειλημμένες κυβερνητικές δηλώσεις αποκλεισμού τους από την εκπαίδευση
- Η εφαρμογή του αντιλαϊκού μισθολογίου της πείνας, παλιού και νέου
- Η «αξιολόγηση»-διαβάθμιση-απόλυση
- Η επίταση των ταξικών φραγμών στη γνώση.
ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΡΟΥΣΕΙ ΜΟΝΟ Η ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ-ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΠΑΛΗ.
ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟΥΣ «ΔΙΑΛΟΓΟΥΣ» ΠΟΥ ΕΞΩΡΑΪΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΑΪΚΉ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΑΜΟΡΦΩΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΙΝΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΣΥΝΕΝΟΧΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΗΣ.
Ο ΜΟΝΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΩΝ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΝΩΤΙΚΟΣ, ΜΑΖΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΕΤΑΜΕΝΟΣ ΛΑΪΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ.
ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη