Thumbnail
Ενημερωτικό των Αιρετών 

EΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ  ΑΙΡΕΤΩΝ   01/ 09/2016

ΘΑΝΑΣΗΣ    ΕΥΘΥΜΙΟΥ τακτικός Αιρετός

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΡΙΜΠΟΣ  αναπληρωματικός

ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

(ΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟ ΠΑΜΕ)

Συναδέλφισσες – Συνάδελφοι

Η νέα σχολική χρονιά που ξεκίνησε σήμερα βρίσκει τα σχολεία της περιοχής μας με τεράστια κενά.  

·        Τα ειδικά σχολεία δεν πρόκειται να ανοίξουν, αν δεν προσληφθούν αναπληρωτές.

·        Πάνω από 200 κενά σε τμήματα .

·        Πάνω από 70 κενά στα Νηπιαγωγεία.  

·        Πάνω από 120 κενά σε τμήματα ένταξης και ειδικά σχολεία.

·        Κενά σε ειδικότητες ( Γυμναστές - Μουσικοί – Καλλιτεχνικά κλπ ).

Δεν χαιρόμαστε καθόλου με αυτή την κατάσταση.

Η Διεύθυνση Π.Ε Ανατολικής Αττικής  κάνει τα αδύνατα δυνατά  για να συμμορφωθεί με τις επιταγές του Υπουργείου, ως πιστοί υπηρέτες του συστήματος.  Δεν είχαμε ούτε έχουμε την παραμικρή αμφιβολία ότι θα ήθελαν να κάνουν κάτι διαφορετικό .

 

Στο πρώτο ΠΥΣΠΕ στις 26 /08/ 2016, δηλώσαμε ότι διαφωνούμε τόσο με τον τρόπο υπολογισμού των κενών για τις τοποθετήσεις των ειδικοτήτων όσο και με τον τρόπο καθορισμού των ομάδων σχολείων για την τοποθέτηση των ειδικοτήτων, που ήταν στη διάθεση  της Διεύθυνσης,  αφού ο υπολογισμός αυτός δεν έγινε με βάση τις θέσεις του κινήματος (αριθμό μαθητών ανά τμήμα, Ολοήμερα Τμήματα Δημοτικών και Νηπιαγωγείων,  Τμήματα Ένταξης και Παράλληλης Στήριξης).

Στην ίδια συνεδρίαση, με συμπληρωματική πρόσκληση, το Συμβούλιο καλούνταν να αποφασίσει για τις λειτουργικές  υπεραριθμίες των σχολείων, πριν ακόμα γίνουν γνωστές οι υπηρεσιακές μεταβολές (άδειες, αποσπάσεις )οι οποίες γνωστοποιούνται στη Διεύθυνση με την έναρξη του Σχολικού έτους, υλοποιώντας σχετική εγκύκλιο του Υπουργείου .

Παρά τη διαφωνία μας, πήραμε μέρος στο Συμβούλια προκειμένου να υπερασπίσουμε τα δίκαια αιτήματα των συναδέλφων.

Ύστερα από παρέμβαση των Συλλόγων και των Αιρετών το θέμα δεν συζητήθηκε.  Η Διεύθυνση έφερε το ίδιο θέμα στο Συμβούλιο της 30/ 08/16. Οι Σύλλογοι και οι Αιρετοί ζητήσαμε να μην συζητηθεί το θέμα μέχρι να ανοίξουν τα σχολεία και να έχουμε όλα τα στοιχεία. Το ίδιο βράδυ είδαμε αναρτημένα τα λειτουργικά κενά των σχολείων.

Ύστερα από σχετική παρέμβασή μας στις 31/8, η απάντηση που δόθηκε από τη Διεύθυνση ήταν ότι το θέμα ήρθε στο Συμβούλιο την ώρα που ετοιμαζόμασταν να φύγουμε (09:00μ.μ.), μετά από σχεδόν 12ωρη συνεδρίαση  και εγκρίθηκαν χωρίς συζήτηση,  τη στιγμή που και οι δύο αιρετοί είχαμε εκφράσει την κάθετη αντίθεσή μας το πρωί .

Δεν συνηθίζουμε να προσωποποιούμε τις αποφάσεις της Διοίκησης και δεν θα το κάνουμε ούτε τώρα.

Θα ήταν όμως  έντιμο, αν ήθελαν οπωσδήποτε να είναι συνεπείς με την εγκύκλιο του Υπουργείου, να το πουν από την αρχή ξεκάθαρα και να μην  μεταχειρίζονται  μεθοδεύσεις που μας θυμίζουν άλλες εποχές.  

 Δεν έχουμε καμία αυταπάτη για το ρόλο που καλούνται να παίξουν τα Υπηρεσιακά Συμβούλια. Με την απόλυτη πλειοψηφία που έχουν, λόγω των διορισμένων μελών, ορίζουν και τις αποφάσεις που παίρνουν.

Καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων να πάρουν  θέση απαιτώντας να καλυφτούν τα κενά .

 Καλούμε τους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων να παλέψουν μαζί μας για την άμεση κάλυψη όλων των κενών στα σχολεία με βάση όσα αναφέραμε παραπάνω.

 

ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pipila_mwro_large.jpg
Οφείλεται η πιπίλα να καθυστερήσει την ομιλία του παιδιού;
Η συχνή χρήση της μπορεί να περιορίσει τον χρόνο που το παιδί εξασκεί την παραγωγή φωνημάτων και τη λεκτική επικοινωνία, καθώς η πιπίλα περιορίζει...
Οφείλεται η πιπίλα να καθυστερήσει την ομιλία του παιδιού;